حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

قدردانی

((به نام خالق همه خوبیها و زیباییها))

            مرا عهدی است با جانان که تا جان در بدن دارم                                                                   هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

طبق اصل انتظار، به تو همان می رسد که منتظرش هستی، همان را می یابی که مشتاقانه به جست و جویش برخاسته ای، همان دری به رویت باز می شود که بی وقفه کوبیده ای و به تو، همان را خواهند داد که خود خواسته ای. چه به دنبال موفقیت، ثروت و معنویت باشی و چه به وضع موجود بسنده کرده و به دنبال ثبات و رکود باشی، در هر صورت، به مقصود خواهی رسید. اما یک انسان شایسته کسی است که قدم به راه تحول می گذارد و از قدرت لایزال الهی مدد می گیرد، آرمانهایی بس بزرگ و ایده هایی بس شگفت در سر می پرورد. او هر روز به دنبال بهترینها است، هر روز در جست و جوی برگزیده هاست و این همان چیزی است که به زندگی او معنا و مفهوم می بخشد. زندگی، صحنه نمایشی بزرگ است که هر یک از ما، نقشی به دلخواه در آن ایفا می کنیم. می توانیم نقشی کمدی برگزینیم یا نقشی تراژدی.زندگی، نمایشی است که هر یک از ما، خود، نمایشنامه اش را می نویسیم و این خود ما هستیم که تعیین می کنیم چه نقشی برازنده ماست و اینجاست که تنها یک انسان شایسته و خودآگاه ،تأثیرگذارترین، بهترین و زیباترین نقش عالم هستی را برای خود بر می گزیند. او همواره بهترین بخش وجود خویش را تقدیم می کند و از سایرین نیز همین توقع را دارد. بی منت می بخشد تا بی منت به او ببخشند. آرمان بزرگ زندگی او، این است که در حد توان خود، ظاهر شود، همان توان بی پایانی که در میان همه خلایق، تنها در وجود او به ودیعه گذاشته شده است. او می خواهد در هر کاری که به عهده می گیرد، بهترین باشد و هرچه به انجام می رساند، عالی ترین. انسان متحول، کسی است که بیش از سایرین به اعجاز سپاس پی برده است و بی وقفه تکرار می کند:خدایا تو را سپاس که بی آنکه از تو بخواهیم، بیکرانت را شامل حالمان نمودی و ما را از «نیست» به «هست» و از «عدم» به «وجود» آوردی. خدایا، تو را سپاس که بی آنکه بگوییم، می شنوی و بی آنکه بخواهیم، عطا می کنی. باران رحمتت بر همه یکسان می بارد و دست سخاوتت به همه یکسان می بخشد و این ما هستیم که بخشش بی نظیر و این هدیه آسمانی را می پذیریم یا رد می کنیم..با تشکر و سپاس از ذات بی همتای پروردگار متعال که به ما قدرت تفکر ،تعقل و سپاس را عطا نمود ، همانگونه که استحضار دارید آوازه تلاش شما فرزندان خرد ورز ، نواندیش و سختکوش حصاروئیه از قاف تا قاف پیچیده و نسیم لطف و مهربانی خداوند بر آن وزیدن گرفته است. ثمره تحمل سختیها و مرارتها به بار نشست و موجی از غرور و شادی در وجود همه ما به تلاطم در آمد. به همت همه  شما عزیزان و فرزندان غیرتمند و بی آلایش حصاروئیه سند افتخار ی در کارنامه روستایمان ثبت گردید که  هرگز گذشت روزگار آن را از دفتر تاریخ پاک نخواهد کرد و برای تمامی قرون و اعصار این کارنامه درخشان که نام شما در آن درج گردیده است جاودانه خواهد ماند. این حقیر از زحمات همه عزیزانی که دست همت دادند و تلاش شبانه روزی کردند تا با برگزاری بی نظیر جشنواره فرهنگی ورزشی روستای حصاروئیه در نوروز 1387  اسباب اتحاد ،همدلی و شادمانی خردسالان ،نوجوانان ،جوانان،بزرگسالان،کهنسالان و در یک کلام همه زنان و مردان شهربابک و روستاهایش را فراهم آورده و همچنین موجب تجدید خاطره ها و کسب عزت و سربلندی برای روستای حصاروئیه گردیدند خدا قوت گفته و غیرت ، حس همکاری ،همنوعی و همدوستی همگی را تحسین گفته و برای همگی آرزوی سعادت ،سلامت و شادکامی دارم به این امید که توانسته باشم پاسخی اندک به کوشش و تلاش فراوان شما داده باشم. در پرتو نور خداوند بی همتا، سرافراز و پیروز باشید ...انشاءالله 

                                                                   ارادتمند شما

                                                                                تورج قائینی 

در حواشی مسابقات فوتبال روستای حصاروئیه ٬جام طلایی

در راستای برگزاری مسابقات فوتبال روستای حصاروئیه، جام طلایی دوستانمان از وبلاگ غروب خاطره ها شعر زیبایی را در خصوص برگزاری این مسابقات سروده اند که ضمن تشکر از این دوست گرانقدر ،شما را به خواندن آن دعوت می کنم.

 

امسال به ایام عید حصارو گشت میدان فوتبال
                                                    به لطف عزیزان ، باز زنده گشت داستان فوتبال


ریگزار حصارو و زمین ریگزار و جوانان جمع شدند
                                                      چه زیباست در عرصه این ریگزار، میدان فوتبال


بی هیچ چشمداشتی تیم ها را گرد هم آوردند
                                                    باز بر سر خاک جوانه های تازه زد دوران فوتبال


یاد شیرین ایام خوش گذشته باز در خاطر فتاد
                                                      بر پیش چشم دیده هاعیان گشت زمان فوتبال

 

 

ادامه مطلب ...

دیدار رده بندی

      

    

         

                 

       

 

photo by: seyed abolghasem fatemi moghadam

چشم انتظار باران

بارش باران این رحمت بی نظیر الهی که مدتهاست مردم شهرستان شهربابک منتظر آن هستند دیروز و شب قبل از آن حال و هوایی دیگر به منطقه داد. هرچند میزان این بارش اندک و حدود ۳تا ۴ میلیمتر بود٬ اما باز هم دل اهالی شهر و روستا را شاد کرد. علیرغم بارش برف و باران زمستان ۸۶ که نسبتا خوب بود و زمستانی سرد را به همراه داشت همگان انتظار بارش برف و بارانهای بیشتری داشتند که چنین نشد و سال ۸۷ با بهاری خشک و بی روح آغاز شد. بیابانهای اطراف خشک و بدون گیاه و کشاورزان و دامداران با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند. ورزش طوفانهای اخیر نیز اوضاع را بدتر از قبل نموده است. همچنان چشم انتظار باران هستیم تا باز هم درهای رحمت الهی گشوده شود و زمینی سر سبز و مردمانی شاد و خرم داشته باشیم.

برگ زرین دیگری بر افتخارات بابک زمین

  • وبلاگ بابک زمین ۱۴/۱/۸۷ برگ زرینی دیگر ی در تاریخ گهربار بابک زمین به همت فرزندان فرهیخته دیارمان ورق خورد ٬برگزاری منظم مسابقات فوتبال جام نوروزی در روستای حصاروئیه بود. مسابقاتی که از ابتدای نوروز شروع و در دوازدهم فروردین ماه به پایان رسید. این مسابقات که به همت فرزندان برومند و فرهیخته حصاروئیه با نظم مثال زدنی برگزار گردید شور و نشاط خاصی به این روستا و روستاهای همجوار بخشیده بود.

    اما آنچه که نوروز 87 را از نوروز سالیان گذشته متمایز نموده همت و تلاش صادقانه تعدادی از فرزندان برومند و اندیشمند شهرمان در راه سربلندی این سرزمین کهن بود. وقتی در روزهای نخستین سال در عمارت موسی خانی تلاش بی ریای  مسئول میراث فرهنگی شهرمان که با کمترین امکانات، در تکاپوی استقبال از بازدیدکنندگان بود و علیرغم مشکلات کاری با رویی گشاده،  پیشنهادها و نظرات دیگران را در خصوص استقبال بهتر از مسافران پذیرا می شد. و یا آن هنگام که تعدادی از جوانان اندیشمند شهرمان، برای شناساندن و معرفی هر چه بهتر داشته های بیشمار بابک زمین به مهمانان نوروزی در طول تعطیلات نوروز در عمارت موسی خانی و یا دهکده دستکند میمند حضور داشته و عاشقانه به معرفی شهرشان می پرداختند و یا زمانی که در روستای حصاروئیه شور و نشاط مردمان این دیار و تلاش والا و بی ریای دست اندرکاران مسابقات فوتبال جام نوروزی را شاهد بودم به خود بالیدم که شهربابکی ام و فرزند این آب و خاک. درود بر همت بلند شما فرزندان صادق و فرهیخته بابک زمین و خداقوت.

    در همین راستا به عنوان عضوی از خانواده بابک زمین از مسئولین محترم شهرستان، به ویژه نماینده منتخب مردم که خود از جوانان فرهیخته این دیار می باشد درخواست می شود:

    تا در خصوص ارتقاء سطح میراث فرهنگی شهرستان از نمایندگی به اداره با توجه به آثار تاریخی بی همتا در شهرستان و حمایت همه جانبه از سازمانهای مردم نهاد(سمن) در سطح شهرستان و همچنین چمنکاری زمین فوتبال روستای حصاروئیه پیگیری لازم را به عمل آورده، امید که نوروز آینده را بدون کمترین کاستی و با نشاط بیشتر به استقبال برویم.

  • عکسهایی از جام طلایی

       

        

       

        

       

       

     

    عکسها مراسم اختتامیه

                                

    منتظر عکسهای بیشتری باشید.

     

    مراسم اختتامیه

     مراسم اختتامیه این بازیها نیز امروز همچون روز افتتاحیه با شور و هیجان تیمهای حاضر ٬حضور مردم خونگرم روستای حصاروئیه و مسئولین محترم شهرستان همراه بود. در این مراسم که ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد ٬ بخشدار محترم شهرستان شهربابک جناب آقای معروفی سخنانی چند در خصوص برگزاری این جام ایراد نمودند. وی ضمن تبریک ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران ٬ برگزاری این رقابتها را با چنین شور و هیجان و حضور گسترده مردم که بسیار خوب اداره و برگزار شد را در شهرستان شهرباک بی نظیر خواندند و از تمامی کسانی که به نحوی در برگزاری این رقابتها نقش داشتند تشکر نمودند و بر تداوم برگزاری این مسابقات در سالهای آتی اشاره نمودند. ایشان همچنین تاکید نمودند که با همکاری اداره تربیت بدنی شهرستان شهربابک تیم منتخب این مسابقات جهت شناساسی استعدادهای فوتبال شهرستان با یکی از زبده ترین تیمهای شهرستان و یا استان کرمان یک مسابقه انجام دهد. قابل ذکر است در مراسم امروز شهردار محترم شهرستان٬ رئیس اداره تربیت بدنی و معاون ایشان نیز حضور  داشتند.

    برفه الف قهرمان جام طلایی

    بالاخره زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری مسابقات فوتبال حصاروئیه به بار نشست و امروز ۱۲ فروردین ماه ۱۳۸۷ این بازیها با معرفی تیم برفه الف به عنوان قهرمان  مسابقات به اتمام رسید. در بازیهای امروز ابتدا دو تیم حصاروئیه و ده موسی بازی رده بندی را برگزار کردند و تیم حصاروئیه میزبان مسابقات موفق شد در ضربات پنالتی تیم ده موسی را شکست داده و به مقام سوم این رقابتها دست یابد. دو تیم در وقت قانونی بازی به تساوی ۱-۱ دست یافتند. اما در فینال این مسابقات که بسیار داغ و هیجان انگیز بود تیم برفه الف توانست با نتیجه ۱-۲ تیم صباح را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد. تیم برفه الف تنها تیم بدون شکست این مسابقات بود که با ۱۰ گل زده بهترین خط حمله و با ۲ گل خورده بهترین خط دفاع را از آن خود کرد. همچنین تیم ساراب نیز موفق به کسب جام اخلاق این مسابقات شد.قابل ذکر است در این مسابقات ۸ تیم استبرق٬محمد آباد٬حصاروئیه٬صباح٬برفه الف٬ده موسی٬ساراب و برفه ب حضور داشتند. این رقابتها به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۲/۱/۸۷ لغایت ۱۲/۱/۸۷ در جریان بود.

    بازی دوستانه

    روز جمعه 9/1/87 یک بازی دوستانه بین تیم های منتخب شهرستان شهربابک و منتخب روستاهای شهربابک برگزار شد که تیم منتخب شهرستان شهربابک با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسید.

    نتایج دور دوم

    پس از اتمام بازی های گروهی دور اول تیم های صباح و حصاروئیه از گروه یک و تیم های برفه الف و ده موسی از گروه دو به دور دوم راه یافتند و طبق جدول بازس ها به صورت ضربدری با هم بازی کردند که نتایج این رهاوردها به شرح زیر می باشد:

    صباح ۲                                                                    ده موسی ۱

    برفه الف ۲                                                               حصاروئیه ۰

    تیم های صباح و برفه الف به فینال راه یافتند و  تیم های حصاروئیه و ده موسی در بازی رده بندی به مصاف هم خواهند رفت. بازی های رده بندی و فینال و همچنین مراسم اختتامیه با حضور مسئولین شهرستان روز ۱۲ فروردین برگزار خواهد شد.

    نتایج روز ششم

    با عرض پوزش از عزیزان بازدید کننده متاسفانه به علت عدم دسترسی به اینترنت نتایج را با کمی تاخیر خدمتتان اعلام می کنیم.

    نتایج روز ششم ۸/۱/۸۷

    برفه الف۵                                                                          ساراب ۱

    برفه ب ۱                                                                            ده موسی ۱

     

    جدول گروه دوم

    بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
    برفه الف

    ۳

    ۳

    -

       -

    ۱۰

    ۱

    ۹+

    ۹

    ده موسی

    ۳

    ۱

    ۱

    ۱

    ۸

    ۴

    ۴+

    ۴

    برفه ب

    ۳

    ۱

    ۱

    ۱

    ۴

    ۳

    ۱+

    ۴

    ساراب

    ۳

    -

    -

    ۳

    ۱

    ۱۵

    ۱۴-

    ۰

    نتایج روز پنجم

    نتایج روز پنجم ۷/۱/۱۳۸۷

    محمد آباد ۳                                                حصاروئیه۲

    صباح ۲                                                       استبرق۱

     

    جدول گروه اول 

    بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
    صباح

    ۳  

    ۲

    ـ

    ۱

    ۴

    ۴

    ۰

    ۶

    حصاروئیه

    ۳

    ۱

    ۱

    ۱

    ۶

    ۵

    ۱+

    ۴

    استبرق

    ۳

    ۱

    ۱

    ۱

    ۴

    ۳

    ۱+

    ۴

    محمد آباد

    ۳

    ۱

    -

    ۲

    ۳

    ۵

    ۲-

    ۳

     

    مسابقه پیشکسوتان

    به اطلاع کلیه فوتبال دوستان و علاقه مندان عزیز می رساند که روز جمعه مورخ ۹/۱/۱۳۸۷ یک مسابقه فوتبال بین دو تیم پیشکسوت منتخب شهرستان شهربابک و منتخب روستاهای شهرستان شهربابک در زمین فوتبال روستای حصاروئیه برگزار خواهد شد. از علاقه مندان دعوت می شود جهت تماشای این دیدار در زمین فوتبال روستای حصاروئیه حضور به هم برسانند.

    میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق(ع)

    میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) خاتم انبیاء و میلاد حضرت امام جعفر صادق (ع) بر شیعیان جهان مبارک باد.

    نتایج جشنواره فوتبال حصاروئیه

    نتایج روز چهارم:۶/۱/۱۳۸۷

                      برفه الف ۳                                              ده موسی ۰

    گلها:صادق صادقی - روح الله ایمانی- محد زین الدینی

     

                     برفه ب ۳                                              ساراب ۰            

    محمد رضا زین الدینی- (2گل)- اکبر حمزه ای

                                                    

    جدول گروه دوم

    بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
    برفه الف

    ۲  

    ۲

    -

       -

    ۵

    ۰

    ۵+

    ۶

    ده موسی

    ۲

    ۱

    -

    ۱

    ۷

    ۳

    ۴+

    ۳

    برفه ب

    ۲

    ۱

    -

    ۱

    ۳

    ۲

    ۱+

    ۳

    ساراب

    ۲

    -

    -

    ۲

    ۰

    ۱۰

    ۱۰-

    ۰

    نتایج روز سوم

    نتایج روز سوم ۵/۱/۱۳۸۷ 

    حصاروئیه ۳                                                                صباح ۱

    گلها:خسرو قربانی- مجید ابراهیمی(2 گل)                        محمد پور عطایی

    استبرق۲                                                       محمد آباد ۰

     گلها: کریم استبرقی - مهدی رضایی

    جدول گروه اول 

    بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
    حصاروئیه

    ۲  

    ۱

    ۱

       -

    ۴

    ۲

    ۲

    ۴

    استبرق

    ۲

    ۱

    ۱

    -

    ۳

    ۱

    ۲

    ۴

    صباح

    ۲

    ۱

    -

    ۱

    ۲

    ۳

    ۱-

    ۳

    محمد آباد

    ۲

    -

    -

    ۲

    ۰

    ۳

    ۳-

    ۰

     

    جدول گروه دوم 

    بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
    ده موسی

    ۱  

    ۱

    -

       -

    ۷

    ۰

    ۷+

    ۳

    برفه الف

    ۱

    ۱

    -

    -

    ۲

    ۰

    ۲+

    ۳

    برفه ب

    ۱

    -

    -

    ۱

    ۰

    ۲

    ۲-

    ۰

    ساراب

    ۱

    -

    -

    ۱

    ۰

    ۷

    ۷-

    ۰

    نتایج بازیها

    نتایج ۲/۱/۱۳۸۷

    حصاروئیه 1                                                         استبرق 1

     گلها: سید جواد فاطمی مقدم                              کریم استبرقی

     

    برفه الف 2                                                           برفه ب 0

    گلها: محمد زین الدینی - صادق صادقی

     

    نتایج۴/۱/۱۳۸۷

    ده موسی 7                                                         ساراب 0

    گلها: سید مجید یحیوی(3 گل)

    محسن کافی - مهدی دهویی - حسین جباری - سید احمد حسینی