حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

جمع آوری شیر در روستای حصاروئیه

از آنجایی که شغل اکثر مردم روستای حصاروئیه کشاورزی و دامداری می باشد و معمولا محصولات کشاورزی آنان بیشتر برای مصرف غذای دامهایشان استفاده می شود، لذا یکی از راههای کسب درآمد آنان از راه فروش شیر دامهایشان می باشد. به گفته غلامعلی الله دینی که مسئول جمع آوری شیر در روستای حصاروئیه می باشد روزانه حدود یک تن شیر در روستا جمع آوری می شود و جمع آوری شیر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر صورت می پذیرد و به کارخانه تولید مواد لبنیاتی شهر انتقال داده می شود. وی قیمت خرید هر کیلو شیر را از دامداران 285 تومان عنوان کرد که نسبت به سه ماه نخست سال جاری به ازای هر کیلو 30 تومان افزایش قیمت داشته است. از آنجایی که آقای الله دینی مسئول توزیع سبوس روستا نیز می باشند قیمت هر کیلو سبوس دولتی را 155 تومان ذکر کردند که نسبت به قیمت آزاد  آن نسبتا ارزانتر می باشد. از جمله کارهای خوب ایشان  توزیع سهمیه سبوس دامداران در خود روستا می باشد که بسیاری از مشکلات روستائیان را جهت تهیه غذای مورد نیاز دامهایشان از شهر، مرتفع می کند. همچنین از ایشان در مورد سهمیه بندی بنزین سوال کردم که آیا این موضوع در کار جمع آوری شیر و انجام امورات روزانه خودشان اخلالی به وجود می آورد یا خیر، وی عنوان کردند که با توجه به اختصاص روزانه 12 لیتر بنزین برای خودروهایی از قبیل خودرو ایشان، در این زمینه مشکلی وجود ندارد و روند عادی امور همچنان ادامه دارد.

   

    

دیدار دوستانه

با همت و تلاش کمیته برگزاری مسابقات فوتبال روستای حصاروئیه و همکاری جوانان این روستا٬دیدار دوستانه ای بین تیمهای جوانان و پیشکسوتان روستا٬پنجشنبه مورخ ۸/۶/۸۶ ساعت ۴ بعد از ظهر برگزار خواهد گردید. همچنین در پایان این مسابقه از تلاشها و زحمات پیشکسوتان فوتبال که سالهای سال برای ورزش این روستا زحمت کشیده اند قدر دانی خواهد شد. لذا به جهت تشویق این عزیزان و همچنین ایجاد دلگرمی برای مسئولین برگزاری مسابقات از همه اهالی روستا و هم ولایتی های گرامی ساکن در اقصی نقاط ایران اسلامی دعوت می نمائیم با حضور سبز خود در تاریخ مذکور در زمین ورزشی روستای حصاروئیه گرمی خاصی به این مسابقه ببخشند.

منتظر نظرات ٬پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم.

طرحهای عمرانی ورزش روستای حصاروئیه

به نام خداوند سبحان

(اطلاعیه )

با سلام وعرض ادب خدمت همه ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز و با ادای احترام به آنانکه قلبشان برای پیشرفت و آبادانی وطنشان می تپد و در هر کجای این کره خاکی که باشند سربلندی و سعادت مردمان زادگاهشان آرزوی آنان است، داشتن چنین مردان و زنان پاک طینت و روشنفکر مایه مباهات و افتخار است و از اینکه همگی احساسات و علائق خود را به این سرزمین آفتاب زده در قالب پیام ،تلفن ،ایمیل ،نامه و...ابراز می دارند تشکر می کنیم و ما هم به پاس محبت و دلبستگی شما به سرزمین آبا و اجدادی و برای اعتلا و سربلندی نام  روستایمان در جغرافیای کشور و طراوت وشادابی بخشیدن به روح و جسم  جوانان این مرز و بوم  به استحضار شما عزیزان می رسانیم طرحهای زیر برای مرمت و بهسازی زمین ورزشی روستای حصاروئیه در نظر گرفته شده است لذا از کلیه هم ولایتی های عزیز  وحامیان ورزش روستا چه  در ایران و چه در خارج از کشور مدد ویاری می جوییم. هزینه اجرای طرحها به شرح ذیل است.(لطفا در صورت تمایل جهت مساعدت و یا داشتن هرگونه پیشنهاد یا انتقاد با آدرس زیر مکاتبه نمائید.)

      e_ghaeini@yahoo.com  تورج قائینی - مدیر کمیته برگزاری مسابقات

و یا s_allahdini@yahoo.com  اسماعیل الله دینی مدیر وبلاگ حصاروئیه محبوب قلبها

 

ردیف

نام طرح

پیش بینی  اعتبار

مورد نیاز

ملاحظات

1

خرید3عدد توپ فوتبال

۴۵۰/۰۰۰

اولویت اول

2

خرید یک دست لباس ورزشی کامل(پیراهن،شورت،جوراب وساق بند) به تعداد 15 نفر

۳/۰۰۰/۰۰۰                    

                 اولویت دوم

3

خاکبرداری، خاکریزی و تسطیح قسمتی از زمین

۱۵/۰۰۰/۰۰۰

اولویت سوم

4     

استاندارد نمودن طول وعرض زمین

۱/۰۰۰/۰۰۰

اولویت چهارم

5

خرید دروازه بزرگ

۵/۸۰۰/۰۰۰

اولویت پنجم

6

خرید تور دروازه

۸۵۰/۰۰۰

اولویت ششم

7

ساخت اتاق رختکن

۹/۰۰۰/۰۰۰

اولویت هفتم

8

ساخت سکوی تماشاچیان

۷/۰۰۰/۰۰۰

اولویت هشتم

9

لوله کشی آب

۵/۰۰۰/۰۰۰

اولویت نهم

10

ساخت میدان والیبال در جنب زمین

۱۷/۰۰۰/۰۰۰

اولویت دهم

11

جدول کشی دور زمین

۵۵/۵۰۰/۰۰۰

اولویت یازدهم

جمع

۱۱۹/۶۰۰/۰۰۰

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

چـــــــــــــــــــرا؟

با سلام

در اخبار شهرستان شهربابک که به نقل از روزنامه بابک زمین در وبلاگ موسسه خیریه امام علی (ع) درج شده بود یکی از خبر ها اینگونه ذکر شده است:

«فرماندار شهربابک به اتفاق جمعی از مدیران اجرایی شهرستان از روستاهای: استبرق، محمدآباد، اشکور، سهراب، برفه و عبدل آباد بازدید و از نزدیک با مشکلات و کمبودهای روستاهای مذکور آشنا شد.»

براستی این مسئله مطرح می شود که چــــــــــــرا فرماندار محترم در این حرکت پسندیده خود که به روستاهای اطراف داشته اند به روستای حصاروئیه که در نزدیکی روستاهای برفه و عبدل آباد می باشد نیم نگاهی نکرده اند تا از نزدیک با مشکلات و درد و دلهای این مردم نیز آشنا شود؟ شاید هنوز حصاروئیه به گوش فرماندار آشنا نمی باشد!!!!!!!!!!!!

باران

با سلام

 عکسهایی را که در زیر مشاهده می کنید آقای تورج قائینی حصاروئیه فرستاده اند که حاکی از بارش باران در روز دوم مرداد در حوالی روستای حصاروئیه منتهی به دو راهی خاتون آباد می باشد که از ایشان به جهت ارسال این عکسهای زیبا تشکر می کنم. 

      

     

ولادت امام علی (ع)

خجسته سالروز میلاد حضرت علی (ع)٬ نخستین پیشوای شیعیان بر تمامی مسلمین جهان مبارکباد.

تاریخچه فوتبال روستای حصاروئیه

با سلام خدمت همه شما بازدید کنندگان وبلاگ حصاروئیه محبوب قلبها

 

    آقای سید حسن فاطمی مقدم یکی از هم ولایتی های عزیزمان که هم اکنون در کشور کانادا اقامت دارند و از بازیکنان سابق فوتبال که نقش عمده ای در برگزاری مسابقات و تداوم ورزش فوتبال در روستای حصاروئیه داشته اند و از حامیان کنونی فوتبال روستای حصاروئیه می باشند، تاریخچه فوتبال ای روستا را به قلم زیبای خود نگارش کرده اند. ضمن تشکر فراوان از این عزیز، شما را به خواندن این مطلب که عیناً از زبان خودشان نوشته شده است جلب می کنم.

 

 

تاریخچه فوتبال روستای حصارونیه

 

- مقدمه

 

- پایه گذاران فوتبال روستای حصارونیه

 

- از زبان یکی از پایه گذاران فوتبال این دیار ( سید منصور فاطمی مقدم)

 

- آغاز بازی فوتبال

 

- اسامی اولین بازیکنان تیم، اولین بازی رسمی و بقیه تیم هایی که با تیم حصارونیه فوتبال بازی کرده اند

 

- اسامی بازیکنان از آغاز تاکنون

 

- افرادی که به نوعی به فوتبال این دیار خدمت کرده اند

 

- جام نوروز و هیئت برگزارکننده آن

 

- حوادث

 

- افتخارات

 

- حامیان امروزی فوتبال حصارونیه

 

مقدمه

 

     از زمانی قدیم بازیهای فراوانی در این روستا رایج بوده که جوانان و میان سالان برای گذراندن اوقات فراغت و برای ورزیده شدن اقدام به انجام پاره ای از این بازیها می کردند که می توان به بازیهایی همچون گردو بازی ، سنگ زور برداشتن ، چوب ارچین ، کوکوما ، پرش طول و ارتفاع ، کشتی و گوی چفته که یکی از مشهورترین بازیهای آن زمان بود اشاره کرد. بازی گوی چفته تا همین اواخر سالهای 1355 و 1356 انجام می شده و بدین جهت این بازی را توضیح می دهم که با توپ سرکار داشت .

قبل از به وجود آمدن توپ مقداری پارچه روی هم بصورت مدوّر گره می زدند که از آن به عنوان توپ استفاده می شد (گوی ) و قطعه چوبی حدود یک متر از دیگر وسایل این بازی بود بدین طریق که با زدن چوب به گوی، آن را  به مسافت دور پرتاب می کردند تا یار حریف نتواند به نقطه مرکز برسد و این بازی از دو گروه سه الی چهار نفره تشکیل می شد بعد از پیدایش توپهای تنیس توپهای پارچه ای جای خود را به توپ تنیس دادند. و بعد از آن بازیهایی از قبیل فوتبال  و والیبال دربین جوانان رواج پیدا کرد.

 

پایه گذاران فوتبال دراین روستا

 

    آقایان سید منصور فاطمی مقدم و جلال اله دینی اولین کسانی بودند که بازی نوین فوتبال را به این روستا آوردند جلال هنوز در کنار تیم و یکی اعضاء فعال و زحمتکش کمیته برگزار کننده جام نوروز است و سید منصور بعلت مهاجرن به خارج از کشور اگرچه حضور فیزیکی در فوتبال این دیار ندارد ولی یکی از حامیان اصلی تیم فوتبال حصارونیه است.

 

از زبان یکی از پایه گذاران فوتبال این دیار (سید منصور فاطمی مقدم)

 

     در زمان نوجوانی من، بازار بازی گوی چفته داغ و پر رونق بود. با اینکه من دوست داشتم این بازی را با بقیه هم سن سالان یا بعضی بزرگترها انجام دهم بعلت ضعیف بودن بازی ام ، زیاد مورد توجه قرار نمی گرفتم یا بعنوان ذخیره استفاده می شدم. به این علت بود که با دوست خوبم جلال به فکر رونق بازی فوتبال افتادم که هر دوی ما علاقه زیادی به این بازی داشتیم.

و این تا جایی رسید که بازار گوی چفته از رونق افتاد و بعد از مدتی همان استادان بازی گوی چفته وهم سن و سالان دیروز که ما را در بازی قبول نداشتند بعلت جذابیت و پر تحرک بودن ورزش فوتبال امروز درپشت خط زمین فوتبال منتظر نوبت برای بازی بودند و از خاطرات جالب آن زمان فوتبال می توان بعلت ناآگاهی از قوانین یا بعلت گوش به حرف ندادن بعضی از بزرگترها اوت دستی را از روی خط کرنر می انداختند و یا داور مسابقه چون از شوت قوی تری برخوردار بود ضربات کاشته را می زد وگاهی اوقات که سوت خطا را می زد و نمی دانست که توپ باید در اختیار چه تیمی قرار بگیرد وقتی از او می پرسیدند که توپ مال چه تیمی است می گفت چٍُم!!!!

 

آغاز بازی فوتبال

 

    سالهای 1355- 1356 آخرین سالهای ورزش گوی چفته بود که کم کم آن توپ کوچک جای خود را به یک توپ بزرگتر بنام توپ فوتبال داد و چفته برای همیشه بازنشت شد.  اولین توپی که مورد استفاده بازی قرار گرفت از توپهای معروف به شیلنگی بود که تیوپ آن به یک لوله وصل می شد وداخل جلد چرمی قرار می گرفت. بادگیری می شد و آن لوله با نخی بسته می شد و ورود تیوپ به داخل جلد با یک نخ دیگری بسته می شد و توپ نسبتاً سنگینی بود. این توپ به قیمت سه تومان خریداری شد و دو پیش کسوت فوتبال حصارونیه ( جلال و منصور ) بنا را بر این گذاشتند که ورزش نوین فوتبال را در این روستا رونق دهند این دو در سال 1355 زمینی را به مساحت 70 در 50 متر در نظر گرفتند که در آن زمان بیابان بود ( هم اکنون محل مسکونی و مرکز روستا می باشد ) و با همت بقیه بچه های فوتبال دوست این زمین هموار شد و بدون تیرک دروازه مورد استفاده قرار گرفت و بعلت گسترش این ورزش و کوچک بودن زمین درسال 1358 مسئولین تیم زمین را به شمال غربی روستا منتقل کردند که مساحت آن 100 در 70 متر است.

 با تلاش منصور و جلال و همکاری آقای آقا رحیمی که مسئول جهاد سازندگی آن زمان بود که جای تشکر از ایشان دارد مقداری لوله برای ساخت دروازه این زمین تحویل گرفته شد.

ولی در روز کار گذاشتن تیرکهای دروازه ها در زمین جدید، مرحوم نادعلی الله دینی خود را صاحب زمین می دانست و مسئولین تیم را با مشکل جدی روبه رو کرد که در اینجا با وساطت به موقع فتح اله قائینی از اهالی روستا، این مشکل حل شد و برای اولین بار این زمین صاحب دروازه نیز شد که همچنان بعد از گذشت 28 سال پایدار هستند و صدها گل را تا به  حال در خود جای داده اند و شاهد بردها و باختهای فراوانی بوده اند که بعد ها به همت آقای ناصر قائینی و دکتر سیدعلی فاطمی مقدم این دروازه ها برای اولین بار صاحب تورشدند.

 

اسامی اولین بازیکنان تیم ، اولین بازی رسمی و بقیه تیم هایی که با تیم حصارونیه فوتبال بازی کرده اند:

 

    جلال الله دینی ( معروف به شماره یک )- سید منصور فاطمی مقدم – عباس اسماعیلیان  (مُِعرف فوتبال نوین همراه با تکنیک و تاکتیک ) حمید اله دینی ( احمد ) – عنایت مرادی – عبداله قائینی ( با شوتهای سنگین و سرکش معروف بود ) شعبان قائینی – دکتر سیدعلی فاطمی فاطمی مقدم( مدافع سخت کوش تیم ) – ناصر قائینی ( مدافع سمج و شوخ طبع تیم ) رضا حامدی ( سرعتی ترین بازیکن تاریخ فوتبال حصارونیه ) ناصر فاطمی ( دروازه بان تیم ) و سید حسن فاطمی مقدم.

اولین بازی رسمی در نوروز 1354 بین تیمهای حصارونیه و برفه برگزار شد که نتیجه 3 بر 1 به نفع تیم برفه تمام شد. دراین جا لازم است که از دوستان خوب و فوتبالیست های آن زمان برفه آقایان صفر  برفه ای – حسین و حسن اسدی ، عباس اسماعیلی – حسن نجار زاده – حسین زین الدینی – عباس صفائی – محمد حسین میمندی تشکر و قدردانی شود که همیشه دعوت تیم حصارونیه  را برای انجام بازی  پاسخ مثبت می دادند و همین بازیهای فوتبال بود که باعث دوستیهای دیرینه بین جوانان دو روستا شد و تبادل بازیکن بین دو تیم از جمله  سید حسن ،سید داود و سید علی  فاطمی مقدم به مدت 15 سال در تیم شاهد برفه، در لیگ فوتبال شهر بابک بازی کرده اند و همچنین در جام نوروز 1385 علی و رضا برفه ای و محمد عباسی از تیم برفه برای تیم حصارونیه بازی کرده اند امیدواریم این دوستی ها هر چه بیشتر و پایدارتر بماند.

بیشترین بازیهای رسمی با تیم های برفه و ساراب بوده است و همچنین جا دارد ازبازیکنان تیم ساراب نیز تشکر کرد. مخصوصاً جهانگیر دادالهی – دکتر مراد دادالهی – سعید دادالهی و دکتر امین عطاالهی. اگرچه این دوستان رقیبان تیمی ما بودند ولی هر زمان تیم حصارونیه در روستای ساراب بازی داشت اینها حامیان اصلی تیم حصارونیه بودند. جالب اینجاست که بزرگترین برد و باخت تیم حصارونیه مقابل همین تیم ساراب بوده بطوری که در یک بازی رفت و برگشت 25 گل رد و بدل شد که در بازی رفت تیم حصارونیه مقابل تیم ساراب با نتیجه 13 بر 2 به پیروزی رسید و در بازی برگشت 8 بر 2 بازی را واگذار کرد!!!

تیمهای مهر آباد – اشکور – محمد آباد- عبدل آباد – شهر بابک – شریک آباد- استبرق از جمله تیم هایی هستند که با تیم حصارونیه بازی انجان داده اند و لازم به تشکر می باشد از دوستان خوبی همچون حمید و علی نورالهی ازتیم مهرآباد، علی رزانی – محسن برفه ای – حسن رضائی از تیم استبرق و همچنین دوستان دیگری که افتخار دارند با تیم حصارونیه مسابقاتی در جام نوروز و دیگر بازیها انجام داده اند.

 

اسامی بقیه بازیکنانی که از آغاز تا کنون در تیم فوتبال بازی کرده اند:

 

     عباس قائینی (درویش ) ( یک نیمه دروازه بان ) – غلامعلی قائینی – سید معصوم فاطمی مقدم ( یک بازی دروازه بان ) – طاهر واحدی – دکتر اسماعیل اسماعیلیان – مستعلی قائینی –محمد اله دینی ( علی غلامرضا ) روح اله حصارونیه – غلامرضا نصر الدینی – حسن قائینی ( سالار ) حسین الله دینی ( اکبر ) علی مراد قائینی – یداله قائینی – حمید شکوهی – علی اله دینی  ( رمضان) – کریم محبیان – حسین قائینی (رضا) – علی الله دینی ( عباس حیدر) جهانگیر دادالهی – مهدی دادالهی – سید محسن فاطمی مقدم – سید داود فاطمی مقدم(دروازه بان مقتدر تیم ) سید عباس ، سید علی (فوروارد به یادماندی تیم ) و سید جواد فاطمی مقدم - مهندس تورج قائینی – سید حسین و سید جواد فاطمی مقدم – سید امین ، ایمان و احسان فاطمی مقدم – مهندس جمشید و فرشید الله دینی – مهندس حسین و مهرداد الله دینی – قاسم پاریزی – مهندس علی ، اسماعیل و حسین الله دینی – فرهاد و فرامرز قائینی – محسن ، مسعود و محمود الله دینی( غلامرضا ) – محمود و  مهران الله دینی- مرحوم حسین پور کریمی – ایمان قائینی – منصور و محمد الله دینی ( غلامرضا) - سید حسام، حامد و هادی فاطمی مقدم – محمدرضا قائینی – مهندس علیرضا حامدی – سید ابوالقاسم فاطمی مقدم – محمود اله دینی ( اکبر ) امید و ایمان الله دینی – فرهاد الله دینی عباس ( معروف به شماره 5 ) علی الله دینی ( عباس ) مسعود قائینی – داود و دانیال قائینی –مرحوم داریوش قائینی – فرامرز و هادی الله دینی – حمید الله دینی ( غلام ) رمضان الله دینی ( غلام ) حسین و حسن الله دینی ( علی مرتضی ) ولی قائینی – روح اله – محسن – خسرو قربانی – ابوالفضل  دادالهی – کامران اسماعیل زاده – بهنام الله دینی – مجید ابراهیمی - سیروس ، منوچهر و حمید نجفی - سعید قائینی(فتح اله) – علی برفه ای – رضا برفه ای – محمد عباسی –عظیم قائینی – حسن قائینی (محمدرضا) کامران اسماعیل زاده –رحیم الله دینی .

 

افرادی که به نوعی فوتبال این دیار خدمت کرده اند:

 

- خانعلی الله دینی که در آن زمان یکی از وانت دارهای منطقه بود تیرهای دروازه زمین فوتبال را بصورت   رایگان به این روستا منتقل کرد.

- فتح اله قائینی با وساطت خود بین مرحوم نادعلی اله دینی و پایه گذاران زمین فوتبال که منجر به افتتاح زمین شده و همچنین مرحوم فلکناز قائینی و مرحوم غلامرضا الله دینی و اسماعیل نجفی که در به ثبت رساندن این زمین کمک شایانی کردند.

- غلامرضا قائینی چندین بار برای همواره کردن زمین با تراکتور شخصی خود زمین را کرول کشی کرده.

- عباس عطائی  اهدا کننده تورهای داروازه ها برای زمین فوتبال در سال 1375 و همچنین ایشان یکی از هواداران پر پا قرص تیم فوتبال حصارونیه هست.

- رضا قائینی ( قربانعلی ) حمل تیم به روستاهای اطراف برای بازی، با خودرو شخصی اش در ایام عید.

محمود الله دینی علی ( تهران ) پرداخت بخشی از هزینه خرید لباس برای تیم در سال 1375 .

 

جام نوروز و کمیته بزگزارکننده جام

 

      این جام در نوروز 1375 با مدیریت سید حسن فاطمی مقدم و همکاری جلال الله دینی – سید محسن فاطمی مقدم – سید علی فاطمی مقدم – تورج قائینی پایه گذاری شد. در اولین دوره از این بازیها تیم های محمد آباد برفه – استبرق و حصارونیه شرکت داشتند که در سالهای بعد تیمهایی از شهر بابک –اشکور- ساراب و محمد آباد به آن اضافه شد.

قهرمانی تیم ها دراین جام بدین ترتیب بوده – 1375 حصارونیه – 76- مهرآباد – 77 برفه – 78 حصارونیه – 79 شهر بابک – 80 مهرآباد- 81 برفه – 82 حصارونیه – 83 مهرآباد – 84 حصارونیه –  85 حصارونیه -86 حصارونیه .

در اینجا جا دارد که از کمیته برگزار کننده جام نوروز آقایان جلال و جمشید اله دینی – سید محسن و سید علی فاطمی مقدم و تورج قائینی ، که هر ساله زحمت هماهنگی و برگزاری این مسابقات را بر دوش دارند تشکر و قدر دانی کرد.

با پیشنهاد تنی چند از پیشکسوتان فوتبال، کمیته برگزار کننده جام نوروز درسال 1378 آقایان جلال الله دینی – سید محسن وسید علی فاطمی مقدم - جمشید الله دینی و همچنین مهندس تورج قائینی را به عنوان مدیر برنامه های جام نوروز معرفی کرد.

 

 

حوادث:

 

         ضربه خوردن دو دندان جلال در یکی از بازیها

     شکستن انگشت شست دست ناصر قائینی با شوت سنگین عبداله قائینی

    شکستن پای قاسم پاریزی در جام نوروز در بازی بین استبرق و حصارونیه که  متأسفانه تیم حصارونیه یکی از بازیکنان خود را برای هر همیشه از دست داد.

 

افتخارات:

 

- 6 بار قهرمان جام نوروز در سالهای  75، 78، 82، 84، 85، 86

 - قهرمان مینی فوتبال روستای محمد آباد اشکور در  تابستان 1378 با همت آقای مهدی قائینی

 

حامیان امروزی فوتبال حصارونیه

 

    آقایان عباس عطائی – سید معصوم فاطمی مقدم – سید عنایت فاطمی مقدم – تاج الدین الله دینی – غلامعلی الله دینی – عباس قائینی ( محمد حسین ) دکتر حسن قائینی – مهندس قاسم قائینی – اسکندر اله دینی – احمد الله دینی – غلامرضا قائینی – حسین واحدی – سیروس نجفی – فتح اله قائینی – سید نادر فاطمی و.....

    در پایان از آقای منوچهر اسماعیلی و آقای جلال الله دینی که در تدوین این مطالب با بنده همکاری داشته و همچنین آقای اسماعیل الله دینی ( مدیر وب سایت حصاروئیه محبوب قلبها ) که زحمات زیادی برای وب سایت روستای حصاروئیه کشیده اند تشکر و قدردانی می نمایم  و همچنین اگر چنانچه کسی به نحوی به تیم فوتبال حصاروئیه خدمتی کرده که در فهرست بازیکنان مذکور نام او فراموش شده جدا معذرت می خواهیم درنظرات و پیشنهادات خود ما را آگاه سازید تا در اولین فرصت ممکن اضافه شود.  

 

میلاد حضرت علی (ع)

به نقل از وبلاگ بابک زمین :

همزمان با شب میلاد فرخنده حضرت علی علیه السلام در سراسر کشور ٬موسسه خیریه امام علی (ع) در شهرستان شهربابک مراسم جشنی را در محل سقا خانه حضرت ابوالفضل برگزار می نماید. همچنین در این مراسم از وبلاگ نویسان شهرستان قدردانی و به ۵ وبلاگ برتر که در مسابقه انتخاب وبلاگ برتر از سوی این موسسه٬ که از  اول خردادماه لغایت پایان خرداد ماه برگزار شد و بیشترین امتیاز را کسب نموده اند٬ جوایزی اهدا خواهد شد.

 ضمن  عرض تبریک خجسته میلاد مولود کعبه٬ عزیزانی که امکان شرکت در این مراسم را دارند می توانند جمعه پنجم مرداد ماه و از ساعت ۸ شب در این مراسم حضور پیدا کنند.