حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

اطلاعیه

به نام خالق هستی بخش

((به ورزش تن خود به نیرو کنیم ))

 

بدینوسیله به اطلاع کلیه ورزش دوستان ٬ به خصوص فوتبالیست های عزیز شهرمان شهربابک و روستاهای تابعه می رساند در نظر است یک سری مسابقات فوتبال دروازه بزرگ در ایام تعطیلات نوروز 87 توسط کمیته  ورزشی روستای حصاروئیه در زمین ورزشی  این روستا٬ با شکوه هرچه تمام تر و متفاوت از سالهای گذشته برگزار گردد لذا به جهت برنامه ریزی صحیح برای انجام این مسابقات و فراهم نمودن امکانات لازم٬  تقاضا داریم از کلیه عزیزانی که تمایل به شرکت در این مسابقات را دارند از طریق شماره تلفن 09177635191 یا آدرس اینترنتی :e_ghaeini@yahoo.com  یا از طریق همین وبلاگ آمادگی خود را در قالب یک تیم ورزشی اعلام فرمایند تا انشاءالله با برگزاری این مسابقات  علاوه بر حفظ سلامتی و اشاعه روحیه ورزشکاری و جوانمردی بتوانیم در شناسایی استعدادهای فوتبال شهرمان و معرفی به فوتبال کشور خدمت هر چند ناچیزی به این دیار کهن و جوانان با استعداد آن کرده باشیم ضمن آنکه در کنار هم و با هم لحظاتی سرشار از شادی را برای یکدیگر رقم خواهیم زد .گفتنی است در پایان به سه تیم برتر این رقابتها جوایز نفیسی از طرف کمیته برگزاری مسابقات اهدا خواهد شد .

 

کمیته بر گزاری مسابقات فوتبال حصاروئیه

 

عید فطر

فطر چیدن میوه هایی است که از فطرت می جوشد. فطر سپاس نعمتی است که در رمضان نازل شده است. عید فطر پاداش افطارهای خالصانه و بجاست.مهر قبولی انفاقهای به   قصد قربت است . پایان نامه دوره ی ایثار و گذشت است . درود بر فطر فطرت, سلام بر فطر ذکر و نیایش تا ... رمضانی دیگر ... و شب قدر و روزهای روزه ای دیگر, که زنده باشد و رخت به عالمی دیگر کشیده باشد، خدا بهتر میداند.

فرا رسیدن عید سعید فطر بر مومنان مبارکباد.

شهادت حضرت علی (ع)

 نوزدهم رمضان مصادف با سالروز ضربت خوردن حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) است. ایام شهادت پیشوای بشریت، ابرمرد تاریخ، سمبل و اسوه یگانه پرستی، عدالت، آزادی، انسانیت، صداقت، پاکدامنی، تقوی و اصول گرایی ٬حضرت علی (ع) بر تمامی شیعیان جهان تسلیت باد.

برترین تارنگاشت شهربابک از نظر شما

وب سایت شهربابک برای ادامه راه وب سایت مرجع تارنگاشت های شهربابک یک نظر سنجی را در ایــــن وب سایت در مورد برترین تارنگاشت شهربابک ایجاد کرده است. این نظر سنجی محبوبیت یک تارنگاشت را نزد بازدید کنندگان به نمایش خواهد گذاشت و هیچگونه ارزش دیگری ندارد.

دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس مبارک

سال تحصیلی جدید

 

آغاز سال تحصیلی جدید بر تمامی شیفتگان علم و تحصیل و بویژه دانش آموزان٬ دانشجویان و بخصوص کلاس اولی های روستای حصاروئیه مبارکباد.