حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

رضا حسینی به مجلس رفت

بابک زمین به گفته فرماندار شهرستان شهربابک، با پایان یافتن شمارش آرا در حوزه انتخاباتی این شهرستان نماینده مردم این شهرستان مشخص شد. "منصور مکی‌آبادی"بامداد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: " مصطفی رضا حسینی" از جبهه متحد اصول گرایان با کسب ‪ ۱۵‬هزار و ‪ ۹۴۷‬رای از مجموع ‪ ۴۳‬هزار و ‪۲۲۴‬رای صحیح شمارش شده، حایز اکثریت آرا در این شهرستان شد. وی تصریح کرد: انتخابات هشتمین دوره مجلس در شهرستان شهربابک بدون هیچ مشکلی و با حضور گسترده مردم برگزار گردید. در شهرستان شهربابک ‪ ۷۱‬هزار و ‪ ۲۱۱‬نفر حایز شرایط رای بودند.

انتخابات و .....

دیروز 24 اسفند 86 یکی دیگر از روزهایی بود که باز هم مردمان ایران زمین حماسه ای دیگر خلق کردند. حضور آحاد و اقشار مردم در صحنه انتخابات کاملا مشهود و گسترده بود. اما نکته مهم این انتخابات جهت گیری و عملکرد نمایندگانی که با رای مردم به خانه ملت راه پیدا می کنند. نمایندگانی که قانون گذاران مردم می باشند و با آراء مردم به مجلس راه پیدا می کنند٬ مدیون مردمی هستند که با آراء آنها انتخاب شده اند و باید از حقوق مردم دفاع کنند. تنفس در هوایی آزاد حق طبیعی و مسلم همه مردم دنیا است چرا که بدون آن حیات معنایی ندارد. آلودگی منطقه شهربابک که ناشی از دودهای سمی کارخانه ذوب مس خاتون آباد می باشد متاسفانه این حق طبیعی و مسلم مردم را از آنان سلب نموده است و زندگی آنان را به جهنم تبدیل نموده است. مرگ هزاران راس دام در منطقه گواه این معضل بزرگ است. نماینده محترم شهرستان شهربابک شما که با آراء این مردم بر اریکه قدرت تکیه می زنی مدیون این مردم هستی. اینان به گردن شما حق دارند. دست بشر در مرگ دامهایشان دخیل بوده است و بایستی در رفع آن نیز باز هم انسان دخیل باشد فکر نمی کنم که باید منتظر بنشینیم تا اینکه این فاجعه اسف بار به خودی خود از بین برود و یا از آسمان فرشته نجاتی برسد چرا که به خودی خود به وجود نیامده و هیچ فرشته ای هم در به وجود آمدن آن دست نداشته و اگر هم دست روی دست بگذاریم که از انسانیت بویی نبرده ایم. اینک چشم امید مردم بعد از خدا به شما می باشد تا اینکه یاریشان کنی و شریک غمشان باشی و ر حل این معضل بزرگ کمکشان کنی. شما که به عنوان اصلح انتخاب شده ای باید نشان دهی که واقعا اصلح هستی و انجام این برای شما که حداقل چهار سال نماینده یک شهرستان می باشی فکر نمی کنم اگر بخواهید کاری نشدنی باشد. به امید موفقیت شما

نظرات فراموش نشود.

انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی

در حالی که تنها ۳ روز تا برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده این روزها بازار تبلیغات انتخاباتی حسابی داغ است و طرفداران کاندیداها مشغول تبلیغ برای نمایندگان مورد نظر خود می باشند. و طرفداران نامزدها همچنان پر شور و فعال در ستادهای انتخاباتی و کوچه ها و محله ها بازار انتخابات را داغ نگه می دارند و به نفع کاندیداهای خود تبلیغ می کنند. این در حالی است که روستای حصاروئیه در این هفته و هفته گذشته از این قاعده مستثنی نبوده و اکثر نامزدها و طرفدارانشان جهت تبلیغات انتخاباتی برای جلب آراء مردم به نفع خود در این روستا رفته و به تشریح اهداف و برنامه های انتخاباتی خود پرداخته و خلاصه مردم را به حضور در انتخابات تشویق نموده. براستی که تا چه حد وعده و وعیدهای نامزدها به حقیقت خواهد پیوست و از حقوق روستائیان و سایر اقشار جامعه دفاع خواهند نمود. کسی به یاد ندارد که نماینده ای در دوران نمایندگی اش به روستای حصاروئیه رفته باشد تا در صدد حل مشکلات مردم منطقه بر آید ولی در ایام تبلیغات انتخاباتی گروه گروه برای جذب آراء مردم به روستاها آمده و کلی وعده و وعید می دهند و خود از حامیان محرومان و مظلومان جا می زنند. در هر صورت امیدواریم منتخبان مردم افرادی قانون گذار بوده و بتوانند از حقوق ملت و به خصوص روستائیان و محرومان که زبان شکایت ندارند دفاع کرده و بتوانند نمایندگانی شایسته برای مردم و کشور باشند.

دعوت نامه

                                                     

کلیه اهالی محترم شهرستان شهربابک و روستاهای تابعه

با سلام

احتراما" با توجه به اینکه هیئت ورزشی روستای حصاروئیه در نظر دارد به منظور ایجاد وحدت و همدلی در بین جوانان روستاهای همجوار وهمچنین بسط و توسعه ورزش روستایی از تاریخ دوم لغایت دوازدهم فروردین ماه 87 نسبت به برگزاری اولین جشنواره فوتبال از سری مسابقات نوروزی حصاروئیه  تحت عنوان ((جام طلایی )) نماید  لذا دعوت میشود در مراسم افتتاحیه این مسابقات که راس ساعت 30/8 صبح  روز جمعه مورخ 2/1/1387 در زمین ورزشی این روستا برگزار خواهد شد شرکت فرمائید ،مطمئنا حضور سبز شما موجب تشویق و دلگرمی برگزار کنندگان ، باشکوه شدن مسابقات و ما را در تحقق اهداف و راسخ نمودن عزممان در راهی که در پیش رو داریم یاری خواهد نمود . 

                     تورج قائینی

                                                                      مدیر کمیته برگزاری مسابقات 

 

                                                                    سید عنایت الله فاطمی مقدم          

                                                                                 رئیس شورای روستای حصاروئیه      

                                                                    سیروس نجفی

                                                              دهیار روستای حصاروئیه

بازی دوستانه

در راستای آماده سازی تیم حصاروئیه( میزبان مسابقات ) جهت حضور مقتدرانه در تورنمنت ورزشی که زمان زیادی تا برگزاری آن نمانده است(2/1/87)  روز گذشته یک دیدار تدارکاتی بین تیم های حصاروئیه و ساراب به میزبانی ساراب برگزار شد که تیم حصاروئیه توانست در یک بازی برتر با دو گل سید علی فاطمی مقدم بازی را به نفع خود به پایان برساند، ضمن اینکه در این مسابقه  تعدادی از بازیکنان اصلی تیم حضور نداشتند.  لذا می توان امیدوار بود با وضعیت بسیار خوبی که در حال حاضر بازیکنان اصلی تیم دارند و تمریناتی که طی یک ماهه گذشته انجام داده اند تیم حصاروئیه بتواند در این رخداد بزرگ نتایج قابل قبولی کسب نماید که انشاءالله با همت این بازیکنان و حضور باشکوه و تشویق شما عزیزان این امر میسر خواهد شد .

                                                                                                                                               عباس الله دینی

سرپرست تیم حصاروئیه

اطلاعیه شماره ۳

 

باسلام خدمت تمامی دوستان و عزیزان ورزشکار روستای حصاروئیه

با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری جشنواره مسابقات فوتبال روستای حصاروئیه و اینکه حداکثر تا مورخ 20/12/86 بایستی لیست بازیکنان تیم حصاروئیه به کمیته برگزاری مسابقات تحویل شود لذا از تمامی بازیکنان جدید و بازیکنانی که در سالهای قبل در تیم حضور داشته اند و آمادگی جسمانی وشرایط لازم برای حضور در این تورنمنت را دارند  علی الخصوص آقایان سیدحسن فاطمی مقدم ،سید حسین فاطمی مقدم و سید داوود فاطمی مقدم دعوت میشود تا تاریخ تعیین شده خود را به سرمربی تیم فوتبال روستای حصاروئیه آقای سید علی فاطمی مقدم معرفی نمایند تا پس از انجام تست های لازم لیست نهایی در موعد مقرر به کمیته برگزاری ارسال شود .  قابل ذکر است برابر آئین نامه بازیها٬ بعد از تاریخ تعیین شده به هیچ وجه امکان اضافه نمودن نفرات به لیست ارسالی به کمیته امکان پذیر نخواهد بود .

                                                                                                                                       عباس الله دینی

سرپرست تیم حصاروئیه

اعضای کمیته

اعضای کمیته برگزاری مسابقات فوتبال نوروز 87

  

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

1

تورج قائینی

رئیس کمیته

2

سید محسن فاطمی مقدم

دبیر کمیته وهماهنگ کننده

3

مهرداد الله دینی

عضو فعال و مسئول امور پزشکی

4

علی قائینی

عضو فعال و مسئول امور رایانه

5

حسین الله دینی

عضو فعال و مسئول روابط عمومی

6

سیروس نجفی

عضو فعال و مسئول فنی و پشتیبانی

7

فرهاد الله دینی

عضو فعال و مسئول امور حقوقی

8

جلال الدین الله دینی

عضو فعال و مسئول امور فرهنگی

9

سید ابوالقاسم فاطمی مقدم

عضو فعال و مسئول چاپ و انتشارات

10

جمشید الله دینی

عضو فعال ومسئول امور اداری ومالی

11

اسماعیل الله دینی

عضو فعال و مسئول سمعی وبصری

ضمنا جهت آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این رویداد بزرگ ورزشی می توانید به همین وبلاگ ((حصاروئیه محبوب قلبها )) مراجعه فرمائید.