حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها دومین وبلاگ برتر شهربابک شد.

به همت موسسه خیریه امام علی (ع) چهارشنبه شب گذشته مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) در محل سقاخانه شهرستان شهربابک برگزار شد در این مراسم که همراه با برنامه های شاد و مفرح بود اسامی وبلاگ های برتر شهرستان نیز اعلام گردید.

 بر این اساس وبلاگ "شهربابک در یک نگاه" به عنوان برترین وبلاگ شهربابک انتخاب شد. همچنین وبلاگهای: "حصاروئیه محبوب قلبها" به مدیریت آقای اسماعیل الله دینی، "اندیشه" به مدیریت آقای محمد زاده رحمانی، "غروب خاطره ها" به مدیریت محمدحسین میمندی، "OTEB " به مدیریت امید رضاحسینی و "ترز" به مدیریت نصیرالدین کافی به عنوان پنج وبلاگ برگزیده شهربابک انتخاب شدند. لازم به ذکر است در این مراسم به وبلاگهای برگزیده از سوی موسسه خیریه امام علی(ع) جوایزی اهداء گردید. وبلاگ بابک زمین

 

همت بلند و والای همشهریان و کارکنان پرتلاش و سختکوش موسسه خیریه امام علی علیه السلام را ارج نهاده و برای این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی می نمائیم.

سیزده رجب

سیزده رجب٬ میلاد حضرت علی (ع) امیر مومنان بر شیعیان مبارکباد

فصل درو

باز هم تابستان فصل برداشت محصولات کشاورزی روستائیان از راه رسید و این روزها همه کشاورزان را به تلاش و تکاپو وا داشته تا آنچه را که در سال گذشته کاشته اند اینک به دست خویش درو کنند. اگر  اواخر خرداد تا نیمه تیر ماه را برای تعطیلات خود انتخاب کرده باشید و آنهم به یکی از روستاهای اطراف خود سر بزنید می بینید که زمینهای طلایی رنگ جو و گندم روستائیان در میان سایر کشتزارهای سرسبزشان صحنه هایی زیبا خلق کرده اند که انسان را به شگفتی وا می دارد. عده ای خود مشغول درو هستند و با داس درو می کنند و عده ای دیگر هم با تیلر های مخصوص گندم بری کشتزارهای خود را درو می کنند. پس از درو کردن گندم و جو آنها به بر روی هم به صورت خرمن انباشته می کنند تا مدت زمانی در معرض آفتاب قرار گرفته و کاملا خشک شوند٬ سپس آنها را با خرمنکوب کوبیده و گندم خالص را جدا کرده و برای استفاده و یا فروش ان را انبار می کنند. و اینگونه این زحمتکشان برای امرار و معاش زندگی خود تلاش می کنند. دست همه ای عزیزان را می بوسیم و به آنها خسته نباشید می گوییم. 

  

گرگ به گله زد

متاسفانه شب گذشته گرگ به گوسفندان حبیب الله اله دینی که در حیاط خانه بودند٬ حمله کرد و دو راس گوسفند را درید. این حادثه در ساعات اولیه شب و زمانی روی داد که اهالی منزل درون خانه بودند و زمان وقوع حادثه خبردار نشدند. متاسفانه امسال به علت خشکسالی شدید حمله حیوانات وحشی از جمله گرگها به روستاها زیاد شده که تا حدودی آرامش اهالی را سلب نموده. همچنین چند هفته پیش نیز گرگها به گله ایشان حمله نمودند که با حضور به موقع و اقدامات مناسب از هرگونه آسیب به گوسفندان جلوگیری شد. خوب سهم شرکت مس خاتون آباد را که می دهیم سهم گرگها را هم باید جدا بدهیم!!!!!!!!!!!!!!!

کنکور

کنکور واژه ای که برای نوجوانان ایرانی یک غول شده و در دل هر کسی که این روزها داره به اون فکر می کنه دلهره و هراس ایجاد کرده. فردا پنجشنبه ششم تیر ۱۳۸۷نخستین روز برگزاری کنکور سراسری می باشد و حدود یک میلیون و دویست هزار نوجوان ایرانی در این دو سه روز در اقصاء نقاط کشور با هم به رقابت می پردازند که تعداد زیادی از نوجوانان روستای حصاروئیه نیز در این ماراتن شرکت می کنند. ظاهرا در سال تحصیلی جدید ظرفیت پذیرش کنکور نیز همین تعداد می باشد که در این صورت رقابت تنها بر سر رشته تحصیلی و شهر مورد نظر می باشد. برای همه نوجوانان ایران زمین و بویژه نوجوانان حصاروئیه آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.به امید درخشش این عزیزان در تمامی مراحل زندگی.

روز زن

روز زن بر تمامی مادران و زنان ایرانی و بخصوص شیر زنان زحمتکش روستای حصاروئیه مبارکباد.