حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

الو الو صدا نمیاد !!!!!

     
photos by Hosein Allahdini
اول صبح شنبه گذشته تلفن های روستای حصاروئیه بطور ناگهانی و بطرزی عجیب قطع شده بود.جالب اینجا که هر کسی فقط از تلفن خانه خود خبر داشت که قطع شده و تنها حدس و گمانی که می زدند این بود که شاید به علت پرداخت نکردن قبض تلفن و یا دیر پرداخت کردن آن، شرکت مخابرات تلفن شان را قطع کرده است. دیری نپایید که اهالی روستا در برخوردهای روزانه خود با یکدیگر از قطعی تلفن خود گفتند و با اتفاقی عجیب روبرو شدند که کل خطوط ارتباطی روستا قطع شده است. اتفاقی که برای همگان عجیب و غریب بود. خبر به زودی در همه روستا پخش شد.

بعضی ها با تلفن همراه خود علت را از شرکت مخابرات پرسیدند اما پاسخی که گرفتند بیشتر آنها را متعجب کرد."نه از اینجا مشکلی نیست ارتباط برقرار است" آری از طرف شرکت مخابرات مشکلی نبود و ظاهرا می بایستی قطعی از جایی دیگر باشد. پیگیری های بیشتری صورت گرفت و بطور اتفاقی مردم روستا با دیدن صحنه ای عجیب شگفت زده شدند. بلی شاید درست حدس زده باشید، عده ای سارق کابل های خطوط ارتباطی مخابرات را از روستای همجوار یعنی حیدرآباد تا ابتدای روستای حصاروئیه ، تا نزدیکی منزل غلامرضا قائینی را بریده اند و با خود برده بودند. اتفاقی که تا کنون بی سابقه بوده است.

 اری حالا روستای حصاروئیه چند روزی است که ارتباطش با دنیای اطراف از طریق تلفن ثابت قطع شده است.پیگیری ها جهت شناسایی سارقان هم بی نتیجه مانده است. امیدواریم با همکاری شرکت مخابرات هرچه سریعتر این مشکل روستا حل شود و صدای زنگ تلفن خانه ها برقرار شود. چرا که پدری و مادری مسن و سالخوده با هر زنگی که تلفن خانه می خورد منتظر فرزندان و اقوامشان هستند که از آن سوی سیم های تلفن احوالی از آنها بپرسند.
نظرات 2 + ارسال نظر
سرزده پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:01

بنظر من باید این دزدا رو پیدا کرد بسزای اعمالشون رسوند خیلی نامردیه تلفن یه روستا رو قطع کنی

ایمان چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:45

امیدواریم که شرکت مخابرات هرچه سریعتر رسیدگی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد