حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

تسلیت

در دو هفته ای که گذشت متاسفانه دو عزیز را از دست دادیم. یکی مرحومه صنم یعقوبی همسر مرحوم محمد عبدالله بود که بر اثر بیماری قلبی و کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

اما دیگری فوت دلخراش و تاسف بار کودکی خردسال به نام رحیم قائینی فرزند سعید قائینی بود که متاسفانه بر اثر سانحه تصادف دچار ضربه مغزی شد و متاسفانه بعد از چند روزی که در کما بود در سن هفت سالگی فوت کرد و همه را در شوک بزرگی فرو برد.


درگذشت این دو عزیز را به خانوادهایشان،وابستگان و همه اهالی حصاروئیه تسلیت عرض میکنیم.

به یاد مرحوم حسین زین الدینی


نفر دوم از سمت چپ در کنار اهالی فوتبال حصاروئیه

متاسفانه با خبر شدیم آقای حسین زین الدینی- یکی از اهالی محترم روستای برفه- بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. ایشان با اینکه  اهل حصاروئیه نبود،اما رابطه ای بسیار صمیمی و دوستانه ای  با اهالی حصاروئیه داشت.سالها در کنار تیم فوتبال برفه رابطه بسیار نزدیکی با جوانان های سالهای نه چندان دور حصاروئیه داشت.درگذشت ایشان دوستان قدیمی اش  آقایان سید حسن،سید منصور،سید علی، سید داوود  فاطمی مقدم ،جلال الله دینی،تورج قائینی که در اقصی نقاط کره خاکی پراکنده اند را نیزشوکه کرد. دوستان قدیمی که دوران جوانی بسیار خوبی را با هم سپری کردند و خاطرات شیرین و بسیار بیاد ماندنی را با هم ورق زدند.


در صحبتی که با آقای سید حسن فاطمی مقدم(از تورنتو) داشتم از ویژگی های منحصر به فرد مرحوم زین الدینی سخن به میان آورد و وی را انسانی بسیار متواضع، فروتن و دوست داشتنی توصیف کرد. شخصی با صفاتی ممتاز و مثال زدنی،با ویژگی هایی همچون صداقت و یکرنگی و علاقه مندی منحصر بفردی  به ورزش داشتند. مرحوم زین الدینی همچنین احترام خاصی به اهالی حصاروئیه داشت و این ابراز محبت وی به جوانان حصاروئیه بود که حالا این گونه دوستانش را غمگین از فراقش کرده است و ناراحت از دست رفتن دوستی گرانبها همچون وی هستند.


 مرحوم حسین زین الدینی از کارکنان شهرداری شهربابک بود که سالها خدمت صادقانه او زبانزد خاص و عام بود.وی همچنین علاقه ویژه ای به طبیعت و طبیعت گردی داشت و سرپرست و عضوفعال گروه کوهنوردی آویشن بود که بارها با اعضای گروهش قله های مختلفی را فتح کردند.

درگذشت این عزیز از دست رفته را به خانواده گرامی اش و اهالی محترم روستای برفه و جامعه ورزشی این روستا تسلیت عرض می نماییم
.روحش شاد،یادش گرامی باد