حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

شب یلدا

شب یلدا، درازترین شب سال و یکی از بزرگترین جشن های ایرانیان است. ایرانیان همواره شیفته شادی و جشن بوده اند و این جشن ها را با روشنایی و نور می آراستند. آیین و جشن شب یلدا  یا شب چله بزرگ، تا به امروز در تمامی سرزمین کهن ایران و در بین همه قشرها و خانواده ها برگزار می شود. یلدا را همچنین می توان جشن و گردهمایی خانوادگی دانست. در شب یلدا خویشاوندان نزدیک معمولا در خانه بزرگ خانواده گرد هم می آیند و با هم به گپ و گفت می نشینند خاطرات شیرین گذشته مرور می شود ٬ شادی و شعف موج می زند و برای آینده برنامه ریزی می شود. در سرمای آغازین زمستان، دور کرسی نشستن و تا نیمه شب میوه و آجیل و غذا خوردن و به فال حافظ گوش کردن از ویژگی های شب یلدا است.

عید قربان

 عید قربان پاک ترین عیدها است عید سر سپردگی و بندگی است. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند. عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است.این عید بزرگ بر تمامی مسلمین جهان مبارکباد.

آن روی سکه

عصر دیروز ۱۹/۹/۱۳۸۶دو تن از نوجوانان روستایمان ٬ حصاروئیه موفق به شرکت در مسابقه آن روی سکه (پخش از شبکه دوم سیما) از طریق صدا و سیمای مرکز خلیج فارس شدند. معین قائینی و بهرام الله دینی دو نوجوان ۱۴ ساله اهل روستای حصاروئیه که سالهاست در شهر بندرعباس زندگی می کنند ٬ دیروز با دوستان خود در مرکز اراک در مسابقه آن روی سکه به رقابت پرداختند که با قرعه بد شانسی(یک بازی پوچ) روبرو شده و فقط با ۱۰ امتیاز اختلاف دوم شدند. برای این نوجوانان عزیز و تمامی نوجوانان روستای حصاروئیه در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم.

 

اطلاعیه

با سلام خدمت همه فوتبالیستها و همشهریان عزیز همانگونه که قبلا به اطلاع شما عزیزان از طریق همین وبلاگ رسیده  مسابقات فوتبال دروازه بزرگ جام نوروز ۸۷ روستای حصاروئیه با شکوه هر چه تمامتر در نوروز  برگزار خواهد شد٬ لذا عزیزانی که تمایل به حضور در این مسابقات را دارند میتوانند در قالب یک تیم  برای شرکت در این مسابقات نام نویسی  کنند .(در همین وب آدرس و تلفن قید شده است ).

کمیته برگزاری مسابقات فوتبال