حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

برگ زرین دیگری بر افتخارات بابک زمین

  • وبلاگ بابک زمین ۱۴/۱/۸۷ برگ زرینی دیگر ی در تاریخ گهربار بابک زمین به همت فرزندان فرهیخته دیارمان ورق خورد ٬برگزاری منظم مسابقات فوتبال جام نوروزی در روستای حصاروئیه بود. مسابقاتی که از ابتدای نوروز شروع و در دوازدهم فروردین ماه به پایان رسید. این مسابقات که به همت فرزندان برومند و فرهیخته حصاروئیه با نظم مثال زدنی برگزار گردید شور و نشاط خاصی به این روستا و روستاهای همجوار بخشیده بود.

    اما آنچه که نوروز 87 را از نوروز سالیان گذشته متمایز نموده همت و تلاش صادقانه تعدادی از فرزندان برومند و اندیشمند شهرمان در راه سربلندی این سرزمین کهن بود. وقتی در روزهای نخستین سال در عمارت موسی خانی تلاش بی ریای  مسئول میراث فرهنگی شهرمان که با کمترین امکانات، در تکاپوی استقبال از بازدیدکنندگان بود و علیرغم مشکلات کاری با رویی گشاده،  پیشنهادها و نظرات دیگران را در خصوص استقبال بهتر از مسافران پذیرا می شد. و یا آن هنگام که تعدادی از جوانان اندیشمند شهرمان، برای شناساندن و معرفی هر چه بهتر داشته های بیشمار بابک زمین به مهمانان نوروزی در طول تعطیلات نوروز در عمارت موسی خانی و یا دهکده دستکند میمند حضور داشته و عاشقانه به معرفی شهرشان می پرداختند و یا زمانی که در روستای حصاروئیه شور و نشاط مردمان این دیار و تلاش والا و بی ریای دست اندرکاران مسابقات فوتبال جام نوروزی را شاهد بودم به خود بالیدم که شهربابکی ام و فرزند این آب و خاک. درود بر همت بلند شما فرزندان صادق و فرهیخته بابک زمین و خداقوت.

    در همین راستا به عنوان عضوی از خانواده بابک زمین از مسئولین محترم شهرستان، به ویژه نماینده منتخب مردم که خود از جوانان فرهیخته این دیار می باشد درخواست می شود:

    تا در خصوص ارتقاء سطح میراث فرهنگی شهرستان از نمایندگی به اداره با توجه به آثار تاریخی بی همتا در شهرستان و حمایت همه جانبه از سازمانهای مردم نهاد(سمن) در سطح شهرستان و همچنین چمنکاری زمین فوتبال روستای حصاروئیه پیگیری لازم را به عمل آورده، امید که نوروز آینده را بدون کمترین کاستی و با نشاط بیشتر به استقبال برویم.

  • نظرات 3 + ارسال نظر
    همدم سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:21

    سلام و خسته نباشید به همه دست اندرکاران برگزار کننده جام نوروزی و دست مریزاد به آقای الله دینی که خبرها را خیلی عالی انعکاس می دهید .

    علی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:34

    آقای الله دینی بسیار ممنونم که عکسها و مطالب زیبایی را وبلاگ قرار دادید. ان شاءالله که در ادامه راه پیروز و سربلند باشید من شاهد بودم که در ایام نوروز شما و دیگر دوستانتان چه زحمتهایی کشیدید. از وبلاگ بابک زمین هم ممنونم کهدر انعکاس خبرها نقش داشت

    از طرف اهالی روستا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:31

    درود بر مدیر و کارکنان موسسه خیریه امام علی (ع) که به فکر آبادنی نقطه نقطه شهر عزیزمان شهربابک هستند. موفق و موید باشید.

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد