حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

آئین نامه سیزدهمین دوره مسابقات جام نوروزی روستای حصاروئیه

سیزدهمین دوره مسابقات نوروزی روستای حصاروئیه

                                       ((جام طلایی))                                     

                                                       

پیشاپیش ضمن عرض  تبریک  به مناسبت  حلول  سال  جدید و  به امید آنکه شادی سرآغازگر روزهای زندگیتان  در  شروع  سال نو  شمسی  باشد و نوروز باستانی را باشور و شعف صد  چندان برگزار کنید که مطمئنا نیازمند روح شاد و  تن سالم است لذا به منظور حفظ سلامتی و تندرستی و ایجاد  روحیه همدلی و وحدت در بین  جوانان  روستا و همچنین  با هدف بسط و توسعه  فعالیتهای ورزشی  درسطح   جامعه روستایی  بویژه  در حیطه  رشته ورزشی  فوتبال که  دارای محبوبیت  و علاقمندی خاصی در  بین  اقشار  جامعه می باشد ، در  سالهای   گذشته  کمیته ورزشی حصاروئیه  در ایام  نوروز اقدام  به برگزاری مسابقات فوتبال مینموده  است که  با برنامه ریزی های انجام  شده در سال 1387  نیز این مسابقات با شکوه هرچه  تمامتر و با حضور 8تیم  برگزار خواهد شد لذا با توجه به اینکه برگزاری این مسابقات می تواند نقشی بس عظیم در پیوند و ارتباط  بین جوانان روستاهای همجوار داشته باشد و پدیده هایی را از بین این جوانان شناسایی و  جهت حضور در  مسابقات  لیگ شهرستانی واستانی واگر به  گزاف نگفته باشیم حتی به لیگ کشور معرفی و صاحب نام و آوازه گرداند که در آنصورت افتخاری بس عظیم  برای روستا و شهر  همیشه افتخار آفرینمان  شهربابک  خواهد بود (انشاءالله) لذا برای فراهم نمودن  فضای رقابتی سالم واصلاح یا  حذف شیوه های سنتی برآن شدیم تا  با تنظیم آئین نامه ای برابر با قوانین بین المللی فیفا نسبت به برگزاری  این مسابقات  اقدام شود  که این آئین نامه  به  شرح  ذیل  جهت استحضار تیم های حاضر در مسابقات و رعایت نکات ذکر شده در این دستورالعمل تقدیم میگردد.  

                       

   ماده 1 - مکان برگزاری مسابقات :

زمین ورزشی روستای حصاروئیه

گروه یک: A,B,C,D

گروه دو: E,F,G,H

ماده دو- تاریخ برگزاری :

زمان برگزاری مسابقات دوم لغایت دوازدهم  فروردین ماه سال 1387 تعیین و اعلام می گردد .

ماده سه- شرایط و نحوه برگزاری مسابقات :

1- کلیه افراد شرکت کننده در مسابقات درقالب یک تیم ملزم به ارائه کارت شناسایی می باشند .

2- کلیه تیم های شرکت کننده در مسابقات ملزم به داشتن پیراهن وشورت همرنگ وجوراب،ساق بند و کفش ورزشی مناسب بوده و در غیر اینصورت از ورود آنان به زمین جلوگیری خواهد شد .(توجه به این نکته مهم است و حتما باید رعایت شود ).

3- کلیه تیم های حاضر در مسابقات بایستی اسامی نفرات تیم خود را (حداقل 14 و حداکثر 18  نفر) به همراه یک نفر مربی  ونماینده تام الاختیارتیم تا 10 روز قبل از شروع مسابقات به هیئت یرگزاری مسابقات تحویل نمایند .

4- پس از این تاریخ امکان اضافه نمودن نفرات جدید به لیست تحویلی به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود .

5- کمیته برگزاری مسابقات نسبت به تشکیل کمیته فنی مرکب از نمایندگان تیم ها وتنی چند از پیش کسوتان فوتبال جهت نظارت بر برگزاری مسابقات و احیانا حل مسائل پیش آمده اقدام خواهد نمود.

6- تیم های اول و دوم هرگروه به عنوان تیم برگزیده به دور بعد راه یافته ، که در دور بعد تیم نخست هر گروه با تیم دوم گروه مقابل با هم رقابت خواهند کرد و تیم های بازنده مسابقه رده بندی و تیم های پیروز بازی فینال رابرگزار خواهند کرد .

7- با توجه به محدودیت زمانی برای برگزاری مسابقات نامساعد بودن اوضاع جوی مانع از انجام مسابقات نخواهد شد و طبق برنامه  در روز مسابقه حضور تیم ها الزامی و در صورت عدم حضور یک تیم بازنده اعلام خواهد شد و حق هرگونه اعتراض سلب میگردد.

8- بازی اول در هر روز راس سا عت 30/8 صبح آغاز و بازی دوم بلافاصله پس از پایان بازی اول انجام خواهد شد .

9-  کلیه تیمهای شرکت کننده بایستی حداکثر 20 دقیقه قبل از شروع بازی در زمین حاضر وتاخیر بیش از این موجب لغو بازی و منظور نمودن امتیاز به تیم مقابل خواهد بود .

10- مراسم افتتاحیه در مورخ 2/1/87 قبل از شروع بازی اول با حضور مقامات شهرستان ، نمایندگان جراید ،وبلاگ نویسان شهرستان ،اهالی روستا ،کلیه تیم های شرکت کننده در مسابقات و دوستداران و حامیان فوتبال روستا و شهرستان برگزار خواهد شد .

11- عضویت بازیکنان فقط در تیم های محل سکونتشان امکان پذیر می باشد .

تبصره 1 :

در صورت مشاهده تخلف برابر ضوابط فنی و مستندات آیین نامه کمیته انظباطی با متخلف یا خاطیان برخورد خواهد شد

ماده چهار-  تشریح ضوابط و مقررات فنی مسابقات :

1- حسب هماهنگی و تصمیمات متخذه مقرر شداعضای کمیته فنی  به عنوان ناظر کمیته برگزاری، مسابقات را نظارت نمایند .

تبصره2:

حکم ناظران مسابقات پس از تعیین اعضای کمیته فنی فوتبال صادروابلاغ خواهد شد .

2- اعضاء هر تیم مرکب از 18بازیکن ، یک مربی و یک نفر نماینده تام الاختیار جمعا 20 نفرخواهد بود.

3-  هر یک از تیم ها می بایست دو داور فعال با سابقه خوب قضاوت را معرفی (این افراد لزوماً  باید از طرف کمیته فنی تایید شده باشند ) تا در صورت نیاز در طول مسابقات به عنوان کمک داور از آنان استفاده شود .

4- هر یک از تیم ها مجاز به استفاده از 3بازیکن رده سنی زیر  17 سال با رعایت سایر شرایط استنادی در بخشنامه می باشند .

تبصره3:

شرایط سنی بازیکنان 17 سال به بالا (قبل از 1/1/1370 ) تعیین و اعلام میگردد.

5-  هر یک از تیم ها موظف به داشتن یک و ترجیحا دو دست لباس مناسب ورزشی متحدالشکل با درج شماره های خوانا در پشت پیراهن های تیم بوده و بازیکنان می بایست ساق بند ، محافظ ، کفش مناسب ، شورت و جوراب ورزشی را نیز جهت استفاده در هر مسابقه بهمراه داشته باشند . 

6- مسابقات طبق آخرین قوانین و مقررات جاری فدراسیون فوتبال برگزار می شود .

7- در صورتی که تیمی به دوره بعدی مسابقات راه یابد و بدلیل آسیب دیدگی بازیکنان ، نیازمند در اختیار گرفتن بازیکن جدید باشند ، مراتب می بایست در نشستی با حضور نماینده تیم و مسئولین هیئت برگزاری و کمیته فنی، بررسی و تصمیم لازم با رعایت ضوابط مربوطه مندرج در این دستورالعمل اتخاذ خواهد شد .

8- هر بازیکن تا پایان مسابقات فقط اجازه عضویت در یک تیم را دارد . بدیهی است در غیر اینصورت با افراد و تیم خاطی طبق مقررات برخورد خواهد شد .

9- مسئولین ورزش روستایی میزبان ، جهت برگزاری هرچه مطلوب تر مسابقات می بایست ضمن تشکیل ستاد پشتیبانی و کمیته های فعال مرتبط پیرامون رویداد موردنظر و هماهنگی با هیئت فوتبال و سازمان تربیت بدنی  شهرستان  برنامه ریزی و اقدام شایسته را در خصوص تحقق اهداف برنامه معمول دارند .

10- در صورت وجودابهام وبروز اعتراض ، نماینده تام الاختیار تیم موظف است ، مراتب اعتراضیه خود را کتباً  بلافاصله پس از پایان بازی و همراه با مبلغ 000/50 ریال وجه نقد به کمیته برگزاری مسابقات گزارش و ارائه نماید .

11- تیم ها  مجاز به استفاده ازبازیکنان عضو باشگاههای حاضر در مسابقات لیگهای استان و کشور می باشند ، که مراتب این بند از طریق اخذ تأییدیه از هیئت فوتبال شهرستان مربوطه و ارائه آن به مسئول کمیته برگزاری مسابقات ضروری است.

12- حسب شرایط و موقعیت در صورت بروز هرگونه حادثه ای که خارج از محتویات دستورالعمل حاضر باشد ، تصمیم لازم از سوی کمیته فنی مسابقات متشکل از نمایندگان تام الاختیار تیم ها  ، پیشکسوتان ورزش روستایی و مدیر برگزاری مسابقات صادر و ابلاغ خواهد شد .

13- هیئت ورزش روستایی میزبان موظف است ضمن پیش بینی تمامی امکانات ، اقدامات لازم را در جهت تأمین امنیت مسابقات ، کادر پزشکی ، دعوت از جراید و رسانه های گروهی جهت پوشش خبری مسابقات و . . . معمول نماید .

14- تیم های شرکت کننده می بایست حتما در مراسم افتتاحیه با لباس فرم یکسان حضور داشته باشند .

ماده پنج-  مدارک و شرایط  لازم جهت ثبت نام :

1- یک قطعه عکس 4 × 3 .( پشت نویسی شده با ذکر مشخصات شناسنامه ای ) .

2-  ارائه اصل شناسنامه به همراه یکبرگ تصویر شناسنامه یا کپی کارت ملی .

3- عدم اشتهار به داشتن رفتارهای سوء ورزشی

4- دارای حداقل سن قید شده در بند 4 دستورالعمل باشد .

 

جدول برنامه برگزاری مسابقات فوتبال 1387

روستای حصاروئیه ((جام طلایی ))

ردیف

روز مسابقه

نام تیم ها

دیدار اول 30/8 صبح

دیدار دوم30/10 صبح

استراحت

1

2/1/87

افتتاحیه و

حصاروئیه +استبرق

محمد آباد + صباح

گروه 2

2

3/1/87

تعطیل

تعطیل

تعطیل

3

4/1/87

برفه الف +برفه ب

ده موسی +ساراب

گروه 1

4

5/1/87

استبرق +محمد آباد

حصاروئیه +صباح

گروه 2

5

6/1/87

ده موسی +برفه الف

ساراب +برفه ب

گروه 1

6

7/1/87

حصاروئیه +محمد آباد

استبرق +صباح

گروه 2

7

8/1/87

برفه الف +ساراب

ده موسی+برفه ب

گروه 1

8

9/1/87

استراحت

استراحت

استراحت

9

10/1/87

اول گروه1+دوم گروه 2

دوم گروه 1+اول گروه 2

----------

10

11/1/87

استراحت

استراحت

استراحت

11

12/1/87

اختتامیه و بازی رده بندی

بازی فینال

- ---------

 

 

گروه ب

گروه الف

برفه الف

استبرق 

ده موسی

محمد آباد

ساراب

حصاروئیه

برفه ب

صباح

                                                       

                                                            تورج قائینی

مدیر کمیته برنامه ریزی مسابقات فوتبال روستای حصاروئیه

عکسهایی از جلسه

            

           

                                     

گروه بندی مسابقات

                                                       بسمه تعالی

                                                       

پس از ماهها تلاش و تکاپوی کمیته برنامه ریزی مسابقات فوتبال جام نوروزی روستای حصاروئیه و طبق برنامه ریزی های قبلی جمعه 19/11/86 نخستین جلسه رسمی کمیته با حضور نمایندگان تیمهای دعوت شده به این مسابقات در روستای حصاروئیه راس ساعت 11.30 با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط آقای عباس الله دینی آغاز شد. سپس ایشان در مورد اهمیت ورزش و تاثیر آن در جامعه و در بین جوانان سخنانی کوتاه ایراد نمودند. وی رعایت اخلاق نیکو و اصول جوانمردی را نکته با اهمیت این مسابقات عنوان نمود و جوانان را به پیروی از اخلاق و رفتار حضرت علی (ع) که اسوه جوانمردی و اخلاق می باشند توصیه نمود.

سپس مدیر کمیته برنامه ریزی مسابقات ، آقای تورج  قائینی ضمن عرض خیر مقدم خدمت مدعوین جلسه به ذکر نکانی چند در مورد این مسابقات پرداختند. وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد صلح،دوستی، و اتحاد بین جوانان عنوان نمودند. ایشان با ذکر این نکته که سیزدهمین دوره این مسابقات که با نگاهی ویژه به فوتبال و به شیوه ای غیر سنتی و بسیار متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار می شود ، خاطر نشان کردند که اهمیت جام اخلاق این مسابقات بسیار بالاتر از جام قهرمانی آن می باشد. هدف برد و باخت نیست آنچه از این رقابتها به جا می ماند خاطره خوش، اخلاق و رفتار نیکوی تیمها می باشد. وی همچنین یکی دیگر از اهداف این مسابقات را معرفی جوانان و نوجوانان مستعد فوتبال شهربابک به فوتبال استان و کشور عنوان نمودند که این امر باعث افتخار شهربابک خواهد بود. سپس آئین نامه مسابقات بین سرپرست تیم ها توزیع شد و تک تک بند ها  و مقررات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.همچنین ایشان خواستار رعایت نظم و اهمیت ویزه به برگزاری این مسابقات از طرف تیمهای شرکت کننده در مسابقات شدند. تیمها نیز موظف به رعایت دقیق قوانین آئین نامه شدند که از مهمترین بندهای آن تهیه لباس ورزشی یکدست،استفاده ازکفش ورزشی مناسبت، ساق بند و حضور به موقع در مسابقات می باشد.همچنین در این جلسه تهیه کارت بیمه ورزشی برای بازیکنان تیمها الزامی و برای اقدام جهت این امر تمهیدات ویژه ای اندیشیده شد. سپس از حاضرین پذیرائی مختصری صورت پذیرفت . در پایان  نیز مراسم قرعه کشی تیم ها انجام شد بدین تریب که 8 تیم شرکت کننده در این مسابقات در دو گروه چهار تیمی قرار گرفتند که ابتدا بازیها به صورت دوره ای در هر گروه برگزار می شود و دو تیم برتر هر گروه به دور بعد صعود کرده و سپس پس از انجام دو بازی ضربدری تیمهای فینالیست مشخص و دو تیم بازنده بازی رده بندی را انجام خوهند داد.ضمنا 2 تیم از 10 تیمی که آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده بودند به علت عدم امادگی کامل و کمبود بازیکن از شرکت در این رقابتها انصراف دادند. گروه بندی تیمها طبق جدول زیر می باشد.

 

گروه الف

گروه ب

استبرق

 برفه الف

محمد آباد

ده موسی

حصاروئیه

ساراب

صباح

برفه ب

لوگوی مسابقات

بنا به در خواست کمیته ی برگزاری مسابقات جام نوروزی حصاروئیه مبنی بر طراحی یک آرم ویژه برای این مسابقات٬ پس از بررسی و طراحی چندین پیش طرح (اتود) توسط دوست و همولایتی عزیزمان آقای سید ابوالقاسم فاطمی مقدم که طراح و گرافیست نیز می باشند ٬طرح فوق با رای کمیته برگزاری مسابقات به تایید نهایی رسید و بر روی لباس تیم نیز درج گردید. به گفته وی مشخصات طرح به شرح زیر می باشد:

 

× طرح فوق بر گرفته از یک نقش تاریخی از یک ظرف سفال مربوط به قرن 5 هجری می باشد .که در ضمن قدیمی بودن ، نقوش اسلیمی آن یاد آور طبیعت ، نوروز و بهار است.

 

× طراح در تلفیق یک توپ با نقش فوق سعی در ارائه ی سمبلی از ورزش و بهار که به راحتی گویای دوره ای از مسابقات ورزشی که در نوروز و  بهار هرسال برگزار می شوند داشته است .

 

× طرح مدور و گرد نقش اسلیمی در مرکز و دایره ای که پیرامون آن رسم شده (برای تقویت چرخش چشم ) تداعی کننده ی دوره ای بودن و برگزاری سالانه ی این مسابقات می باشد.

 

× رنگهای طلایی و سبز بکاررفته در آرم مذکور نیز ضمن تقویت نمادهای ورزش ، قهرمانی و بهار ، نمادی از یکی از اصلی ترین شعارهای این مسابقات یعنی صلح ، دوستی و برادری می باشند.

 

×برای معرفی آرم در گرداگرد آن « جام نوروزی حصاروئیه » به صورت فارسی و لاتین نوشته شده است .

نسل کشی خاموش!!!!!! آیا نسل بعدی سالم خواهد بود یا نسلی......؟؟؟

                         نسل کشی خاموش!!!!

 

     آیا نسل بعدی سالم خواهد بود یا نسلی......؟؟؟

 

                             

با توجه به افزایش روز افزون مرگ دامهای منطقه شهربابک بر اثر آلودگی ناشی از دودهای سمی کارخانه ذوب مس خاتون آباد ، این شک در همه انسان دوستان برانگیخته شده که سهم مردمان و کارگران و کارمندان و بخصوص نسل بعد این خطه از ایران عزیزمان از این تحفه که اکنون بلای خانمان سوز گشته و آثار زود نمایان آن در اقتصاد تاثیر بسیار زیاد و ملموسی گذاشته است چیست؟ کیست که نداند هر روز مردمان بیچاره ،زحمت کش ،رنج دیده و کسانی که شب بالینشان جاز و بوته و خار و خاشاک بوده  و روز آفتاب سوزان پوستشان را کبود و سرمای زمستان آن را زمخت کرده است، هر روز جلوی فرمانداری و دامپزشکی شهرمان جمع می شوند و تعداد دامهای مرده را به مسئولین نشان داده و انتظار کمک دارند.منظور من از بیان این مطالب جنبه اقتصادی آن نیست( اگر چه یکی از ابعاد بزرگ این فاجعه است)بلکه می خواهم خطر بزرگی را گوشزد کنم که قریب به یقین حداقل از دیدگاه اینجانب نسلی سوخته در راه خواهیم داشت. آیا یک نسل کشی خاموش رخ خواهد داد؟ آیا نسل بعدی سالم خواهد بود یا نسلی ناقص الخلقه؟ احتمالا نسلی خواهد بود که بر اثر این آلودگی به انواع سرطانها و بیماریها دچار شده باشد و تا چندین نسل بعد از آن نیز ادامه داشته باشد. حال چه کسی پاسخگو است؟آیا از مرگ و میر دامها بطور وسیع به سمی بودن و آلوده بودن محیط زیست انسانها پی نمی بریم ؟آیا از این دامها که بیماری آنها به ظاهر خفیف است تغذیه نمی کنیم، اینها منبع اصلی تامین کننده گوشتی و لبنیاتی شهرستانمان و حتی شهرستانهای مجاور می باشند. آیا نیاز نیست که گروههای بهداشتی و ایمنی ویژه و مستقل تشکیل شود و موضوع را بررسی نمایند ؟ این آلودگی چه شعاعی را در بر می گیرد، چه تبعاتی در پی دارد و روی چه اعضایی از بدن اثر می گذارد ؟ آیا تا کنون بررسی های کارشناسی در این زمینه انجام شده؟ چه راهکارهایی برای پیشگیری در کوتاه مدت و دراز مدت باید انجام داد؟.چرا کسانی که موقتا دچار تضرر نمی شوند فقط شاهد هستند ؟ احساس مسئولیت چه شده است؟ دود این قاتل خاموش، این بلای خانمان سوز به چشم همگان خواهد رفت و آتش این اژدهای دو سر به هوا، دودمان همه را بر باد خواهد داد. فرزندان و نواده گان همه شما از شما واگر زنده نباشید از تاریخ خواهند پرسید که چه اقدام مثبتی در دوران شما صورت پذیرفته؟ چگونه طبیعت و زندگی ما را فدای منافع آنی خود کردید؟ آقای استاندار ٬ آقای فرماندار و نمایندگان محترم استان و شهرستان٬ بله شما هم در خطرید این دودها حتی به اتاقهای در بسته وشیک شما هم از راه میوه جات و سبزجات وگوشتهای قرمز و از راه اکسیژن موجود درهوای دفترتان و منزلتان و .... به شما خواهد رسید هر چند که رسیده اند و چاق سلامتی هم کرده اند و نسل سوخته گریبانگیر شما هم خواهد بود .پس عجله کنید .

تلفات دام یعنی  کوبیدن دوباره بر طبل خطر. یعنی پیش مرگ شدن برای انسان. و شاید فردا قربانیان بعدی فرزندان ما و شما باشند. فردا دیر است همین الان به فکر چاره باشید. فرزندانمان در معرض نابودی خواهند بود. آیا ما و شما نسلی سالم خواهیم داشت؟این قاتل خاموش من و شما نمی شناسد، فقیر و غنی هم نمی شناسد، البته پر واضح است که هر چه سنگ است به پای لنگ است. شما ها که امروز در این دنیا  در برابر مردم مسئول هستید فردای قیامت در پیشگاه حضرت حق هم مسئولید اگر امروز در انجام وظایف محوله کوتاهی کنید، فردا با چه رویی سر بلند خواهید کرد. اگر جلوی این فاجعه انسانی گرفته نشود تا قیام قیامت مدیون انسانهایی هستید که زندگی ساده و بی آلایش آنها برایشان جهنم شده ، و شاید آیندگان انسانهایی مریض و علیل و ناقص الخلقه باشند.

اینک عاجزانه به سوی مسئولین و همه کسانی که به نحوی دست اندرکارمی باشند و در رفع این معضل بزرگ ید توانایی دارند، دست یاری دراز نموده و استمداد می طلبیم عزم خود را جزم نموده و آستین همت بالا زنید و تا اوضاع از این وخیم تر نشده باید کاری کرد و گرنه.......

 باشد که یاری گری پیدا شود.

شما بگوئید.

اطلاعیه شماره ۲

باسلام

احتراما ،به استحضار می رساند اولین جلسه هماهنگی تیم های شرکت کننده در مسابقات نوروزی 87 با حضور اعضای کمیته برگزاری ونمایندگان تام الاختیار تیم ها در تاریخ جمعه : 19/11/86 در روستای حصاروئیه برگزار خواهد شد . لذا از نمایندگان تام الاختیار تیم ها که برای حضور در این مسابقات نام نویسی کرده اند دعوت می شود راس ساعت 11صبح تاریخ ذکر شده در محل حضور به هم رسانند .

قابل ذکر است در این جلسه ضمن برگزاری مراسم قرعه کشی٬ آئین نامه برگزاری بازیها به تیمها ابلاغ و همچنین نسبت به برگزاری کلاس آموزشی- توجیهی در مورد نحوه برگزاری بازیها ، قوانین داوری ،بررسی آئین نامه بازیها و همچنین تشکیل کمیته های فنی ،پشتیبانی و انتظامات اقدام خواهد شد .جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۷۷۶۳۵۱۹۱ تماس حاصل فرمائید.

                                                                                       باتشکر

                                                                    تورج  قائینی                                                                                          مدیر کمیته برگزاری مسابقات 

اطلاعیه شماره ۱

به نام خالق لایزال 

با عرض سلام و ادب خدمت همه هم ولایتیهای عزیز در سراسر جهان و خصوصا عزیزانی که در مورد مسابقات فوتبال در نوروز پرس و جو می کنند٬ به استحضار می رساند برابر جلسه ای که شب گذشته توسط  کمیته ورزشی به مدیریت آقای تورج قائینی برگزار شد آقای سید علی فاطمی مقدم یکی از برجسته ترین بازیکنان روستا در سالهای گذشته  به عنوان سرمربی تیم حصاروئیه جهت هدایت تیم در بازیهای نوروز منصوب شد همچنین آقای قائینی اعلام نمودند تاکنون 10تیم برای حضور با شکوه در این مسابقات اعلام آمادگی نموده اند و برابر برنامه ریزی انجام شده ٬ این مسابقات از تاریخ 2/1/87 لغایت 12/1/87 در زمین ورزشی روستای حصاروئیه انجام خواهند شد،وی افزود مراسم باشکوهی برای افتتاحیه این مسابقات تدارک دیده شده است که در تاریخ 2/1/87 قبل از شروع مسابقات اجرا خواهد شد . مدیریت وبلاگ حصاروئیه محبوب قلبها ضمن عرض خسته نباشید به همه عزیزانی که برای برگزاری با شکوه این مسابقات زحمت می کشند خصوصا اعضاء  و مدیر کمیته برنامه ریز مسابقات که از ماههای پیش در تلاش هستند تا به نحو احسن این مسابقات برگزار شوند. برایشان آرزوی توفیق داریم.

جا دارد که همه برای تقدیر و سپاس از این عزیزان  وهمچنین برای تشویق تیمها خصوصا تیم حصاروئیه در زمین ورزشی حضور پیدا کنیم و همچنین عزیزانی که در خارج از منطقه شهربابک زندگی میکنند میتوانند از هم اکنون  با برنامه ریزی در تاریخ ذکر شده در منطقه به جمع سایر عزیزان بپیوندند .پس همه باهم یا علی مدد .زنده باد حصاروئیه