حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

تسلیت

متاسفانه همیشه در کنار خبر های خوب و خوش٬ اخبار و حوادث ناگواری نیز اتفاق می افتد که چندان خوشایند نیست و غم و اندوه فراوانی را به همراه دارد. متاسفانه در پی تصادفی که ۲۸ اسفند ماه سال گذشته برای خانواده فتح الله قائینی رخ داد٬ ایشان همسر خود را در آن سانحه از دست دادند و خود و اعضای خانواده اش نیز ظاهرا دچار شکستگی هایی در ناحیه دست و پا شدند.صبح امروز نیز خبر بسیار ناراحت کننده ای همه ما را شوکه کرد و آنهم فوت ناگهانی خود فتح الله قائینی بود که هیچ کس انتظار چنین اتفاقی را نداشت آنچه  ظاهرا در تصادف ایشان

اتفاق افتاده بود تنها شکستگیهایی در ناحیه دست و پا و لگن ایشان بوده و ظاهرا از نظر مغزی سالم بوده. اما امروز صبح وی بطور ناگهانی دار فانی را وداع گفتند و تنها دلخوشی خانواده که زنده ماندن پدر بود٬به عزا تبدیل شد. هنوز دلیل فوت ایشان مشخص نشده که بر اثر سکته قلبی بوده و یا اینکه از اثرات ضرباتی که بر اثر تصادف به سر ایشان وارد شده٬ بوده است. در هر صورت درگذشت این دو عزیز را به فرزندان٬خانواده ٬اقوام ٬خویشان و آشنایان و اهالی روستای حصاروئیه تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان٬ سلامتی ٬طول عمر و صبر جزیل آرزومندیم

باران و ....

   

    

     

 

      

سالی که نکوست از بهارش پیداست

سال ۱۳۸۸ با بهاری به یاد ماندنی خاطراتی زیبا در ذهنمان به یادگار گذاشت. ریزش بارانهای بهاری٬ این رحمت الهی آنهم در طول ۱۰ روز به مدت ۷۵ میلیمتر را کمتر کسی در طول حیات خویش به یاد دارد بخصوص نسل جوان که این سالها هرچه دیده اند طوفان و خشکسالی بوده است. خشکسالیها و کم آبی های چند سال اخیر زندگی خشک و بی روحی را بر مردمان جنوب کشور حاکم کرده بود که به لطف و رحمت بی کران خداوند مهربان باز روح زندگی را درون مردم دمید.زمین غرق آب شد و بیابان سیراب و مخلوقات خدا شکرگزار این نعمت الهی شدند. با امید به اینکه باز هم شاهد بارندگی های بیشتر در طول امسال و سالهای آینده باشیم تا جبران این خسارتها و خشکسالیهای چند سال گذشته بشود.