حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

ایام شهادت حضرت علی (ع)

 

ایام شهادت حضرت علی (ع)٬ اسوه تقوا و جوانمردی٬مرد عدل و عدالت ٬یاور مظلومان و پابرهنگان و مستضعفان بر شیعیان آن حضرت تسلیت باد. باشد که از رهروان واقعی آن حضرت باشیم.

تسلیت

متاسفانه با خبر شدیم بعد از ظهر دیروز ۲۶/۶/۸۷ محمد قائینی فرزند صفر در سن ۷۸ سالگی بر اثر سکته قلبی و کهولت سن دار فانی را وداع گفتند. وی در طول دوران حیاتش به شغل کشاورزی و دامداری مشغول بوده و از مردان نیک و بزرگوار روستای حصاروئیه بشمار میرود. زحمتها و سختی های دوران زندگی اش جهت امرار و معاش خانواده و فرزندانش بر کسی پوشیده نیست٬مهربانی و خوشرفتاری ایشان با مردمان روزگارش نیز از ویژگیهای بارز این مرحوم بوده است. درگذشت این پدر عزیز را به خانواده ٬فرزندان٬اقوام و نزدیکان ایشان و همچنین اهالی روستای حصاروئیه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم مغفور طلب عفو و بخشش نموده.یادش گرامی و روحش شاد.

مواد غذایی دهکده

    

مدتی است دکه مواد غذایی دهکده در روستای حصاروئیه با مدیریت وحید نجفی و محسن نصرالدینی راه اندازی شده که در آن مواد غذایی خشکبار ٬سیب زمینی پیاز و خیار و هندوانه و انواع نوشیدنیهای خنک و غیره عرضه می شود همچنین مواد غذایی دهکده داری پیک موتوری می باشد که روستائیان عزیز می توانند جهت صرفه جویی در وقت و یا به علت دوری راه و نداشتن حال و حوصله از این سرویس استفاده کنند.این دکه جنب منزل احمد نجفی می باشد که مشتریان دوستدار استفاده از پیک موتوری با منزل ایشان تماس حاصل فرمایند. قابل ذکر است دو مغازه دیگر نیز سالهای سال در حصاروئیه فعالیت می کنند. برای این دو نوجوان عزیز نیز آرزوی موفقیت نموده.

 

کنکور و کنکوریها

دانش و لیاقت بهترین تضمین برای آینده شماست.

knowledge and competence are the best guaranties for your futures.                               

این جمله ایست که بارها و بارها امام عزیزمان بر آن تاکید نموده اند و هیچ گاه به حد متوسط تحصیل نیز راضی نبوده و نیستند. تاکید اکید ایشان همواره بر یاد گیری علوم و دانش روز دنیا، آنهم در حد عالی می باشد. 

 

بازهم نیمه دوم شهریور ماه و باز تب و تاب دانشگاه قبول شدن و دانشگاه رفتن. این روزها نقل هر مجلسی جوانانی هستند که زحمت چندین ساله آنها به بار نشسته و خود برای تحصیل در مراکز آموزش عالی آماده می کنند. جوانان سختکوشی که به آنها و به موفقیتشان افتخار می کنیم ٬آنهایی آینده از آنشان می باشد. برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی می نمائیم. 

اسامی جوانان روستای حصاروئیه پذیرفته شده در مراکز آموزش عالی کشور به شرح زیر می باشد: 

  

۱- مرضیه سادات فاطمی مقدم مهندسی کامپیوتر شهید باهنر کرمان

۲- منیرا الله دینی علوم کامپیوتر  شهید باهنر کرمان 

۳- سعید قائینی فرزند اکبر برق الکترونیک شهید باهنر کرمان 

۴- نعیم قائینی فرزند عباس مهندسی معدن دانشگاه تهران 

۵- علی قائینی فرزند نورالدین پزشکی دانشگاه شیراز  

۶- فرزاد رادفر فرزند عباس حقوق زابل

۷- رویا داداللهی فرزند مظفر روانشناسی بالینی دانشگاه مشهد 

۸- زهرا قائینی فرزند یدالله حسابداری رفسنجان  

۹- بهنام الله دینی فرزند جلال مهندسی عمران دانشگاه آزاد بندرعباس 

۱۰- پیمان عطایی فرزند عباس مهندسی عمران دانشگاه آزاد زاهدان 

۱۱- آزاده قائینی فرزند ناصر مهندسی برق الکترونیک- دانشگاه آزاد کرمان  

 

برای یکایک این عزیزان و همچنین برای خانوادهای محترمشان آرزوی شادکامی و سربلندی می نماییم.در ضمن اگر نام کسی از دوستان از قلم افتاده حتما در قسمت نظرات بنده را مطلع فرمائید.