حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

دومین بازی تیم حصاروئیه

 

عصر دیروز دومین بازی تدارکاتی تیم حصاروئیه جهت حضور در بازیهای جام نوروزی با نتیجه تساوی به پایان رسید. این بازی که در زمین فوتبال روستای حصاروئیه برگزار شد پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه مساوی ۲-۲ به اتمام رسید. گلهای تیم حصاروئیه را سید جواد فاطمی مقدم و مجید ابراهیمی به ثمر رساندند. 

 

خبر دوم اینکه از تاریخ ۶/۱۲/۸۸ لغایت ۲۹/۱۲/۸۸ یک جام روستایی در برفه با حضور ۶ تیم شروع می شود. حصاروئیه ٬ برفه ٬شریک آباد٬اشکور ٬ محمد آباد و مهرآباد تیمهای شرکت کننده در این بازیها می باشند.( با تشکر از سید امین فاطمی مقدم)

دزدی در روز روشن

ظهر دیروز در حالی که اهالی خانه در منزل بودند کثیف ترین دزد های روی زمین در روز روشن و آنهم سر ظهر به گوسفندان حبیب اله الله دینی دستبرد زدند و یک بره را به سرقت بردند. بسیار شرم آور است که کسی در روستا دزدی کند آنهم از روستائیان سخت کوش و زحمتکش. آنهایی که با چه گرفتاری و مصیبتی کلی زحمت می کشند. آنگاه که منتظر به نتیجه رسیدن زحمات خود هستند ابلهانی اینچنین زحمت آنها را بر باد میدهند و آنها را دلسرد می کنند.این دومین باری است که گوسفندان حبیب الله به سرقت می روند. هرچند که تا کنون دزدیهای زیادی در این روستا صورت گرفته اما سارق هیچکدام مشخص نشد. البته در این زمینه به نیروی انتظامی هم اطلاع داده شد که تنها عنوان کردند ما فقط می توانیم گشتی در روستا بزنیم اما دستگیری دزدان نا ممکن است.

نخستین بازی تدارکاتی تیم حصاروئیه

       

عصر دیروز در یک هوای سرد و زمستانی نخستین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال روستای حصاروئیه در زمین ورزشی این روستا با تیم مهرآباد برگزار شد.هرچند که در این بازی حداقل امکانات بکار گرفته شد و همرا با وزش باد بود٬ اما تمرین بسیار خوبی برای بازیکنان تیم حصاروئیه شد. در نهایت این بازی با حساب ۱ بر صفر با گل مجید ابراهیمی به نفع تیم زرد پوش حصاروئیه به پایان رسید.(با تشکر از  سید امین فاطمی مقدم)

باران

 

بارش باران شامگاه دیروز حال و هوای دیگری به منطقه شهربابک داد بعد از حدود یک ماه و اندی هوای گرم و دور از انتظار از زمستان سرانجام بارش باران زمین تشنه را سیراب و اهالی شهربابک و روستاهای اطراف را خوشحال کرد باران تا اوایل صبح امروز ادامه داشت و هم اکنون هوایی سرد و همراه با وزش باد حاکم است به امید بارانهای بیشتر و بهاری سبز.

شروعی دوباره

ظاهرا بعد از یکی دوماهی تعطیلی پیمانکاران پروژه گاز رسانی به روستای حصاروئیه حالا دوباره سر و صداهای ماشینهای کانال زنی گوشها را نوازش می دهد. خبرها حاکی از این است که چندین مسیر دیگر نیز کانال برداری و لوله گذاری شده و در قسمتهای دیگر نیز با سرعت کار رو به پیشرفت است امیدواریم که اینبار کار به تعطیلی نکشد و تمامی مسیر ها لوله گذاری و باز هم همانند روز اول کوچه ها صاف و هموار٬ لوله های ترکیده آب تعمیر شود تا روستایمان بیش از این ویرانتر نشود. به امید پیشروی هر چه سریعتر این پروژه و اجرای عملیات گاز رسانی به روستای دوست داشتنی حصاروئیه.

مرغها و خروسها بیراهه رفتند

باخبر شدیم چند روزی است که مرغ و خروسهای روستای حصاروئیه به دلیل نا معلومی می میرند و متاسفانه تعداد آنها هم زیاد است طبق خبر های واصله تا به امروز ۵۰مرغ از عباس قایینی ۲۰ مرغ  از اسفندیار الله دینی ۷ مرغ از هدایت فاطمی وتعدادی از رضا قائینی و علی رضا نصرالدینی مرده اند. علت آن کماکان در دست بررسی است و هنوز دلیل آن بدرستی مشخص نشده. بقیه هم از ترس مردن مرغهایشان هر شب مرغ می خورند(به شوخی) اگر شما خبر های بیشتری از این موضوع دارید منتظر نظرات شما هستیم البته از روستاهای اطراف خبری در دست نیست که آنجا چه اتفاقی افتاده است؟(با تشکر از سید احسان فاطمی مقدم)  

 

شما چه می گوئید؟

             وبلاگ حصاروئیه محبوب قلبها بیش از ۴ سال از عمر آن می گذرد و اکثر رویدادها و اتفاقها را تا جایی که در توان بوده پوشش داده  و از هیچ تلاشی دریغ ننموده و همه شما عزیزان هم گاه و بیگاه سری به آن زده اید و نظرات٬ پیشنهادات و انتقادات خود را بیان نموده اید. آنچه توجه شما را بیش از پیش به خود جلب کرده و نظرات بیشتری نسبت به آن بیان شده بیشتر مسائل و مشکلات و اتفاقات ورزشی روستا بوده  که نشان  از علاقه مندی که شما عزیزان به زادگاه و دیار خود داشته اید بوده است. گاهی  هم دوستان وبلاگ را هم مورد لطف و محبت خود قرار داده اند و با الفاظ گوناگون ما را شرمنده خود نموده اند که بعضی از نظرات شما هم منتشر شد و برخی را هم بنده شرم می کنم که به زبان بیاورم.


            اما اینک نظر شما عزیزان را جویا می شویم تا بدانیم نظر و پیشنهاد شما در مورد روند خبر رسانی و اطلاع رسانی این وبلاگ چیست؟ پیشنهادات شما چیست؟ شما چه مطالبی رابیشتر می پسندید؟ و آیا کسی دوست دارد در بعضی زمینه ها همکاری کند؟ بسیاری اتفاقات را بنده مطلع نمی شوم اما بعد ها در نظرات متوجه می شوم که چنین اتفاقی افتاده  و یا مدتی از آن می گذرد.اما در هر صورت اینبار این وبلاگ را به نظر سنجی می گذاریم تا بدانیم که شما عزیزان چه می گویید و چه نظری راجع به این وبلاگ دارید؟

منتظر نظرات سبز و سازنده شما عزیزان هستیم.