حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

باران

نخستین باران پاییزی شهرستان  شهربابک از بامداد دیروز شروع شد و تا اواخر شب گذشته ادامه داشت.اهالی حصاروئیه نیز ازین بارش بی نصیب نبودند و نخستین باران پاییزی را تجربه کردند.هرچند بارش باران باعث خوشحالی اهالی روستا شد، اما درد سرهایی هم برای مردم به همراه داشت. با توجه به طرح تعویض لوله های آب آشامیدنی روستا ،مسیر های رفت و آمد اهالی  با  بارش باران بسیار لغزنده و خطرناک شده و ممکن است باعث آسیب رسیدن به مردم روستا شود. هنوز بعد از دو ماه از شروع این طرح، کوچه هایی هستند که در حال کانال برداری هستند و یا کوچه هایی که کار لوله گذاری آنها به اتمام رسیده به درستی کار تسطیح مسیر لوله ها انجام نشده که این می تواند باعث بروز مشکلاتی شود.امیدواریم  با توجه به شروع فصل سرما ،شرکت آب و فاضلاب روستایی هرچه سریعتر کار تعویض لوله های آب را به اتمام برساند و مسیر های لوله های آب را نیز مسطح کند.

به امید روزهای بارانی همراه با آرامش

تسلیت

هفته گذشته یکی از اهالی محترم حصاروئیه که مدتی بود با بیماری دست و پنجه نرم می کرد، دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.مرحومه هاجر قائینی فرزند بمانعلی همسر مرحوم نوروزقائینی که مادری مهربان و دلسوز برای فرزندان و خانواده اش بود، در میان اهالی حصاروئیه نیز بانویی دوست داشتنی و مهربان بود.پیکر مرحومه هاجر قائینی هفته گذشته با حضور اهالی حصاروئیه و جمع کثیری از اقوام و آشنایان تشییع و در قبرستان حصاروئیه به خاک سپرده شد. درگذشت این بانوی گرانقدر را به فرزندان ،اقوام و آشنایان و همچنین اهالی محترم روستای حصاروئیه تسلیت عرض می نماییم.

روحش شاد یادش گرامی باد