همایش عظیم مردمی ۲۲ بهمن در شهربابک به وقوع پیوست

 

به گزارش خبرنگار بابک آنلاین؛ با وجود اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان، زمان آغاز راهپیمایی عظیم مردمی ۲۲ بهمن را در این شهرستان ۹:۳۰ صبح روز سه شنبه اعلام کرده بود اما مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان از ساعاتی قبل از شروع مراسم  برای حضور در حماسه بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مکان  از پیش اعلام شده تجمع کرده و آماده شروع راهپیمایی عظیم مردمی بودند.


از ساعاتی قبل مراسم حضور مردم به خصوص جوانان و نوجوانان با پرچم های سه رنگ ایران اسلامی و همراهی مسئولان، روحانیان و شخصیتهای فرهنگی و اجتماعی جلوه خاصی به تجمع مردم شهربابک در راهپیمایی ۲۲ بهمن داده بود.

محل تجمع در شهربابک برای آغاز راهپیمایی، از جلوی مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت چهارراه ولیعصر(عج) تعیین شده که هر لحظه بر دریای جوشان مردم که با دادن شعارهای انقلابی بار دیگر میثاق خود را با آرمانهای انقلاب، بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید می کنند افزوده می شود.

گزینه روی میز ملت ایران ۲۲ بهمن است

حسین فتاحی امروز در جمع مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اولین عامل پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت مردم  از ولایت فقیه است.
وی افزود: حمایت مردم از رهبری نیز یکی دیگر از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم شهربابک وحدت وهمدلی را رمز نجات وپیروزی مردم در انقلاب اسلامی خواند وافزود:اگر مردم در جنگ تحمیلی ودوران انقلاب وحدت نداشتند قطعا این انقلاب به پیروزی نمی رسید.
وی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر ایران در زمینه های مختلف به خصوص زمینه علمی گفت:گزینه های مورد نظر آمریکا ۳۶سال است که روی میز است  اما در طول این مدت هیچگاه جرئت نکردند که کوچکترین تعرضی به نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.
فتاحی  با اشاره به رشادت های ملت ایران در دوران شاهنشاهی وسالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:گزینه روی میز ملت ایران یوم الله۲۲بهمن است.
وی با اشاره به پیشرفت های ایران در زمینه هسته ای تاکید کرد:اگر لازم باشد غنی سازی ۶۰درصد هسته ای را نیز انجام خواهیم داد.

 

به گزارش بابک آنلاین؛ این مراسم که همراه با اجرای گروه سرود ۲۰۰ نفری دانش آموزان بود با صدور قطع نامه به پایان رسید

منبع : وبلاگ  شهربابک در یک نگاه

 

دهه فجر از نگاه مقام معظم رهبری

 

دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود. تا قبل از انقلاب اسلامی،‌ در ایران نظام اسلامی وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ی «غالب و مغلوب» و« سلطان و رعیت » بود وپادشاهان احساس می‌کردند که فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته اند و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه این سلسله معیوب را قطع کردند و نقطه ی عطفی در تاریخ ایران بوجودآوردند و شمشیر اسلام مردم را علیه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به کار گرفتند. دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه کرد. در مذهب ما،‌ احساسات،‌ گریه و شادی، حب و بغض و عشق و نفرت جایگاه والایی دارد. از این رو جشنهای دهه فجر می بایستی همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد. باید کلیه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ی فراموش نشدنی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند. صداوسیما باید فیلمها و سریالهای تلویزیونی و برنامه هایی بمناسبت دهه فجر تهیه کند که یادآور خاطره های خوش انقلاب باشد و حضور همه جانبه ی مردم و حل شدن آنان را در دوران انقلاب نشان دهد.

دهه فجر بر فجر آفرینان مبارک باد

عکسهایی از مناظر برفی (دیروز 92.10.20)

 

 

xyfff9t20y91gfhw3uf.jpg

 

ادامه نوشته

بارش نخستين برف زمستاني  شهربابك را سفيد پوش كرد

 

ادامه نوشته

صبح امروز 7/10/92 (صبح روز بعد محل برپایی جمعه بازار)

 

بدون شرح

چرا مسئولین فکری نمی اندیشند

 

ادامه نوشته

شده یلدا مقارن با محرم / نمی دانم بخندم یا بگریم


شده یلدا مقارن با محرم / نمی دانم بخندم یا بگریم

مبارک، تسلیت عید و عزاتان / پس از شادی بخور یک ذره هم غم


پیشاپیش شب یلدا مبارک

  یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن راباید جشن گرفت.
 پیشاپیش شب یلدا مبارک

 

ادامه نوشته

فرا رسیدن ماه محرم و سالگرد شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین را تسلیت عرض میکم


عالم همه محو گل رخسار حسين است ، ذرات جهان درعجب از كار حسين است . داني كه چرا خانه ي حق گشته سيه پوش ، يعني كه خداي تو عزادار حسين است

پیشاپیش عید سعید قربان مبارک

ادامه نوشته