حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

تسلیت

 

اینجا زادگاه  و سرپناه ساده زیست ترین مردی است که صبح گاه دیروز به دیار باقی شتافت. مرحوم فضل علی الله دینی مشهور به فرزعلی پس از سالها زندگی در این سرای خاکی در اثر بیماری و کهولت سن در گذشت و صبح دیروز در قبرستان روستای حصاروئیه به خاک سپرده شد مرحوم فضل علی در ابتدای زندگی اش همسرش را از دست داد و چند سالی پیش نیز یگانه فرزندش حسین را بر اثر سوختگی ناشی از برق در محل کارش را از دست داد و اینک خودش نیز به سرای ابدی شتافت. باشد که روح این عزیز سفر کرده در آرامش و آسایش ابدی باشد و از خداوند منان برایشان طلب عفو و بخشش می نماییم و در گذشت ایشان را به اقوام و خویشان وی تسلیت عرض می نماییم.

کجایند خادمان مردم ببینید و بیاندیشید؟؟؟؟

  

         

               

  

اوایل آبان ۸۸ گامی برای آبادانی در حال برداشتن بود چند روز کار و تلاش جهت گاز رسانی به روستا. با سرعت چند روز متوالی تعدادی از کوچه های روستا خاک برداری شد٬ همگان بر این گمان بودند که  زودتر از آنچه انتظار دارند کار خاک برداری و لوله گذاری جهت گاز رسانی به اتمام می رسد اما   هرگز گمان نمی کردند که امروز اینگونه با کوچه پس کوچه های ناهموار و پر چاله چوله روبرو شوند آنهم در زمستان که اندک بارانی سبب یخ زدگی و مزاحمت رفت و آمدی برای روستائیان خواهد شد. 


مسولین ذی ربط چه می کنند؟ آیا یک شرکت پیمانکار  هر کار دلش خواست می تواند انجام دهد؟ چرا هیچ کسی جوابگو نیست؟ اگر درب خانه خودشان هم بود اینگونه رهایش می کردند و می رفتند؟ هنوز لوله های آبی که بر اثر خاک برداری ترکیده درست نشده. قدم که به کوچه های ده می گذاری گویی اینجا را تخریب کرده اند و با لودر خاکبرداری کرده اند و به سنگر های میدان جنگ تبدیل شده. شاید هم این حق انسانهای ساده و بی آلایش هست که به جای خدمت رسانی و کمک به آنها اینگونه به سرشان بیاوریم٬ زورمان به هر کس نرسد به ضعفا می رسد.

برنامه ریزی برای جام نوروزی

در بخش نظرات اما و اگر های جام نوروزی دوستان زیادی از روی دل سوزی و نهایت محبت و علاقه ای که به زادگاهشان دارند نظرات٬ پیشنهادات و انتقادات خود را به بحث و تبادل نظر گذاشتند هرچند عده ای در این میان ناراضی و ناراحت صفحه وبلاگ را بستند  و رفتند.اما امیدواریم که دیگر شاهد این ناراحتی ها و نگرانی ها نباشیم وقتی که اهداف جام نوروزی را دوستی ٬وحدت و همدلی بین جوان روستاهای اطراف بیان  می کنیم و مسئله برد و باخت و جوایز را بی اهمیت می شماریم این بدین معناست که حداقل بین جوانان روستای خودمان این اتحاد و همدلی وجود دارد.

دوست ندارم زمانی که نظرات شما عزیزان را می خوانم مجبور به سانسور و یا حذف ن بخشی از نظرات شما باشم اما گاهی اوقات متاسفانه نظرات مناسب نمایش نمی باشد اما در هر صورت مقصود از این مطالب این است  حالا که به گفته آقای سید حسن فاطمی جام نوروزی با تمام کمال انجام می شود بیاییم به گونه ای مناسب برنامه ریزی کنیم تا ان شاء الله در نوروز ۸۹ شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر این مسابقات باشیم در بخش نظرات قبل یکی از دوستان نظر داده بود که کسانی که مایل به کمک مالی هستند بیایند از طریق همین سایت مبالغ کمک خود را اعلام کنند اما هیچ کس اندک صحبتی هم در این زمینه نکرد .بنده هم این حق را میدهم به حامیان اصلی کمک مالی جام نوروزی که عده ای تنها با نظرات و عقاید خود سعی در دادن پیشنهاد و انتقاد کردن می باشند اما همین که به بحث کمکهای مالی می رسیم  زبان به کام میرود و ......

اما این بار امیدواریم کسانی که مایلند هر گونه همکاری را در طول برگزاری این مسابقات داشته باشند و یا نظراتی در برنامه ریزی آن داشته باشند به شرطی که حضوری فعال و مستمر داشته باشند٬ اعلام آمادگی نمایند تا ان شاء الله با یک برنامه ریزی دقیق بتوان برگ زرین دیگری در نوروز ۸۹ به ثبت رساند.

تاسوعا و عاشورا

 

فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را بر رهروان راستین حسین تسلیت می گوئیم.

نصب تابلو راهنما و دور برگردان

با توجه به دو بانده شدن محور شهربابک -سیرجان و کاهش تصادفات جاده ای اما هنوز مشکلات اندکی بر سر راههای فرعی و دور برگردانهای روستایی وجود دارد و آن اینکه عدم وجود تابلوهای راهنما موجب شده برای کسانی که می خواهند وارد روستا شوند آنهم در شب مشکلاتی به وجود آید. امیدواریم دهیار محترم روستا پیگیریهای لازم را جهت نصب تابلو راهنما و دوربرگردان و همچنین تابلو حصاروئیه جهت راهنمای کسانی که به روستا می آیند٬ در مسیرهای دور برگردان از شهربابک به طرف روستا و از روستا به سیرجان  را انجام دهند تا خدای ناکرده بار دیگر شاهد حوادث دلخراش نباشیم این خواسته تمام اهالی روستا است که هر چه سریعتر این مهم  صورت پذیرد.