حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

باران زمستانی

دیروز و دیشب ابرهای تیره حال و هوایی دیگر به آسمان شهربابک و مناطق اطراف داد.دو سه ساعتی بارش باران، اندکی امیدها را در دل کشاورزان و دامداران زنده کرد. کمی بارندگی پاییز و زمستان امسال تا حدودی وضعیت بهار و تابستان سال آینده دامداران را نگران کرده است. البته وضعیت بارش نزولات آسمانی در استانهای جنوبی امسال از وضع خوبی برخوردار نبود و این قضیه شامل حال استان کرمان و منطقه شهربابک نیز شد. اما در هر صورت امیدواریم در همین ایام باقی مانده تا اوایل بهار 91 الطاف الهی شامل حال بندگان خود شده و باز هم شاهد بارشهای بیشتری باشیم تا خشکسالی و گرفتاری بعداز گریبانگیر مردم سختکوش و زحمتکش دیارمان نشود. 

 

به امید روزهای بارانی 

انتظار به سر رسید

بلاخره انتظار به سر رسید و گاز به روستای حصاروئیه رسید. پس از چند سال از شروع پروژه گاز رسانی به روستاها اینبار نوبت به حصاروئیه رسید و سر انجام این روستا نیز به جمع روستاهای صاحب گاز پیوست. هرچند هنوز تمام خانه های روستا کار لوله کشی گاز آنها انجام نشده٬ اما خانه های بسیاری در چند روز گذشته به سیستم گاز لوله کشی وصل شدند. هرچند زودتر از اینها می بایست اقدام میشد٬ چرا که تهیه سوخت در روستاها با مسائل و مشکلات فراوانی همراه می باشد و حق روستائیان عزیز و زحمتکش بیش از اینها می باشد. 

 

 با این حال امیدواریم که رعایت مسائل ایمنی نیز از سوی مردم بطور کامل رعایت شود تا خدای ناکرده شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم. استفاده از بخاری های استاندارد٬ بررسی سالم بودن لوله های بخاری٬ نصب دودکش و باز نگذاشتن شیر های گاز از جمله مسائل مهمی است که حتما بایستی حتما رعایت شود. امیدواریم سایر خانه های روستا نیز هر چه سریعتر کارهای لوله کشی أنها انجام شود تا آنان نیز بتوانند از گاز استفاده کنند.  

 

به امید آسایش و آرامش تمام ایرانیان در جای جای کشور