حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

همایش پیاده روی سوم فروردین95

با عرض سلام 

به اطلاع کلیه عزیزان می رساند که همایش پیاده روی نوروزی امسال نیز همچون سالهای گذشته در تاریخ سه شنبه  3/1/1395 در مسیر حصاروئیه به کوه حصاروئیه انجام خواهد شد. بلیط فروش این همایش از تاریخ 15/12/1394 شروع و تا 25/12/1394 ادامه خواهد داشت. هزینه هر بلیط 5000 تومان می باشد. متاسفانه از آنجا که سال گذشته عده ای از عزیزان پرداخت هزینه خود را به بعد موکول و پس از انجام همایش پرداخت نکردند، دریافت بلیط فقط پس از دریافت هزینه صورت خواهد گرفت. جوایز اصلی همایش دو عدد دوچرخه می باشد. عزیزان می توانند با پرداخت هزینه به شماره کارت 6273531303857225 بنام مسعود قائینی حصاروئیه و ارائه قبض پرداخت و یا بصورت پرداخت نقدی بلیط خود را دریافت نمایند.


بدیهی است خرید هرچه سریعتر بلیط به برنامه ریزی بهتر ما برای این همایش کمک بزرگی خواهد نمود.ضمنا عزیزانی که مایل به کمک نقدی برای برگزاری هرچه بهتر این همایش هستند می توانند کمک خود را به همین شماره کارت واریز نمایند. آرزوی ما شرکت کلیه اعضای جماعت از روستاهای دیگر نیز می باشد اما بدلیل وجود مشکلات بزرگ و حساسیت ها قادر به ثبت نام افراد روستاهای دیگر نمی باشیم. قبلا صمیمانه از خواهران و برادران عزیز دیگر روستاها معذرت خواسته و آرزومندیم روزی قادر به اجرای این همایش بصورت همگانی باشیم.    


با تشکر مسعود قائینی حصاروئیه