حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

گاز رسانی و گرفتاریهای بعدی آن

هرچند چند روز پیش خوشحال شدیم که روستایمان  در آینده ای نه چندان دور صاحب گاز خواهد شد و بسیاری از مشکلات تامین سوخت و گرمایشی هم روستائیان عزیزمان حل خواهد شد  اما حالا که میبینیم همین جور چاله چوله های محل عبور لوله گاز ده به حال خود رها شده و بعضی قسمتها هم که لوله گذاری شده بدرستی خاکریزی نشده  بیشتر ناراحت می شویم .وضعیت بسیار نا مناسبی در کوچه پس کوچه های ده  بوجود آمده که با آغاز فصل سرما و احتمال ریزش برف و باران این چاله ها پر آب و دچار یخ زدگی خواهند شد که باعث آسیب دیدن و زمین خوردن مردم و بویژه پیرمردان و پیر زنان خواهد شد و مشکلات عدیده ای را به وجود خواهد آورد. امکان جابجایی وسایل نقلیه در روستا بسیار مشکل شده همچنین برای کسانی که با فرغون از صحرا علف و آذوغه دامهای خود را تامین می کنند مشکلات و گرفتاریهای فراوانی ایجاد شده است. امیدواریم دهیار روستا هر چه سریعتر این مشکلات را بررسی و در جهت حل آنها اقدام نمایند.

گامی برای آبادانی

     

   

 

 چند روزیست که صداهایی گوش خراش در کوچه پس کوچه های روستای حصاروئیه خانه ها را می لرزاند گویی زلزله آمده است اما اگر قدم به کوچه بگذارید متوجه می شوید که این تنها صدای دستگاهی است که کوچه های سنگی روستا را جهت عملیات گاز رسانی می کند گامی دیگر برای آبادانی این روستا و روستاهای دیگر ٬هر چند که این مسئله دیر صورت می گیرد و روستاها اکثرا خالی از سکنه شده اند اما باز هم خدمتی به جماعت روستا نشین است که زمستان های سخت را با آرامش خاطر سپری کنند و دغدغه تهیه سوخت و گرم کردن خانه شان را نداشته باشند امید واریم که هر چه سریعتر این امر صورت بپذیرد و اهالی روستا از این نعمت خدادادی  برخوردار شوند.