حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

تاسوعا و عاشورا

 

فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را بر رهروان راستین حسین تسلیت می گوئیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
آزاد اندیش چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:07

هم ولایتی عزیز از شاعران زیاده گو گفتی ولی از فردوسی نگفتی! اگر فردوسی را شناختی ایرانی هستی.با سپاس از باربد زنده باد آریو برزن

باربد سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 19:43

همولایتی گرامی حالا که سری به این جا زدی و می بینم که دوستدار معرفت هستی و گفته های پیر مولوی را آورده اید خوبه که کمی هم در این باره ها گفتگو کنیم شاید که با پیوند اندیشه من و تو و آزاد اندیش گرامی دستاوردی داشته باشیم.

مولوی را ما سالیان سال به عنوان مرشد و مراد خود قرار داده ابم و در خانقاه ها شعرش را خوانده ایم و گوش داده ایم تا بفهمیم که مغز کلامش چه ما را رهنمون می شود.
از نظر جویندگان مبانی دینی :براستی آدم تا معنی قرآن را نفهمد نمی تواند پی به مفهوم گفته هایش ببرد

و یا آیا شایسته است که خرد و اندیشه و عقل و منطق(هر کدام از اینها با هم فرق دارند) را در تصمیم گیری ها بکار گرفت؟ که شاید دستاوردی نیک داشته باشد چه در پندار و چه در گفتار و چه در کردار و رفتار!

از نظر فرهنگ و تاریخ جامعه تا وقتی تاریخ را به خوبی نخوانده باشیم نمی توانیم بفهمیم که چه کسانی براستی مورد ظلم قرار گرفتند. ایرانیان هم در طول تاریخ توسط اعراب و مغولها و .....مورد تهاجم وحشی گرانه قرار گرفته اند. و شکی نیست که ایرانیان هم مانند همه مردم دنیا پهلوانانی آزاد اندیش داشته اند و امروز هم دارند. تنها کافیست که بیاندیشیم.
شما! اگر خدای نکرده به خانه ات حمله شود مظلوم هستی یا ظالم؟
اگر به خانه کسی حمله شود و در آنجا صاحبخانه را مورد هجوم و هتک قرار دهند آنوقت حمله کننده ظالم است یا مظلوم؟ گرچه نمی خواهیم تاریخ گذشته دوباره تکرار شود و ایدئولوژی را بپذیریم که باور نداریم! و می دانیم که هر کجا جنگی بوده ظلم و ستم و دودش به چشم مردم درمانده و بیچاره رفته و می رود.
من و شما دوستدار فرهنگی هستیم که کوروش و زرتشت و ......بوعلی سینا و ناصر خسرو و رودکی و فردوسی و سعدی و مولوی و حافظ و ..... را در خود پرورانده است.
زنده و پاینده باشید

همولایتی سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:19

آزاد اندیش !!!! واقعیت زندگی امروز ما عین تاریخ ماست . آزاد مردان امروز ما همان آزاد مردان تاریخ ساز دیروز هستند شما منظورت کدام بیگانه است ؟ شاعر بزرگ پارسی گوی ما مولوی گفته : ببین حق را به هر دوری به هر دوری به یک طوری )) نور لایزال الهی در هر دور به یک طریق و یک روش که در خور فهم و درک مردمان آن دوران و زمان باشد از موضع و طریق بحق بر انفاس و مردمان نازل خواهد شد . شما که آزاد اندیشی در این باره هم کمی بیندیش و اوامر ...... زمان خویش را کمی تامل کن .

باربد شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:57

درود بر همولایتی گرامی!

همینگونه هم خواهد بود. باطنیان راستین از درون بنیادگرایی آن زمان در بطن ایران عقاید شیعی را برای نخستین بار در ایران خواستند.
فرهنگی را بنا نهادند که پشتوانه اش آزادی آزادگی راستی و درستی است. بر پایه فرهنگ اصیل ایرانی خرد و دانش گام برداشتند...
پشتیبان همه ملت ایران خواهند بود.

همولایتی جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:48

از آنجا که سالار شهیدان در راه امربه معروف و نهی از منکر به شهادت رسید امید است جوانان این مرز و بوم که با عقاید باطنی تشیع زندگی میکنند حرکتهای اصیل ابر مردان تاریخ را سر لوحه کار و زندگی خویش قرار دهند و با دیدن کوچکترین نامردیها و نا جوانمردیها بجای دلخور شدن و رنجیدن با تمام توان به مقابله برخیزند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد