حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

نصب تابلو راهنما و دور برگردان

با توجه به دو بانده شدن محور شهربابک -سیرجان و کاهش تصادفات جاده ای اما هنوز مشکلات اندکی بر سر راههای فرعی و دور برگردانهای روستایی وجود دارد و آن اینکه عدم وجود تابلوهای راهنما موجب شده برای کسانی که می خواهند وارد روستا شوند آنهم در شب مشکلاتی به وجود آید. امیدواریم دهیار محترم روستا پیگیریهای لازم را جهت نصب تابلو راهنما و دوربرگردان و همچنین تابلو حصاروئیه جهت راهنمای کسانی که به روستا می آیند٬ در مسیرهای دور برگردان از شهربابک به طرف روستا و از روستا به سیرجان  را انجام دهند تا خدای ناکرده بار دیگر شاهد حوادث دلخراش نباشیم این خواسته تمام اهالی روستا است که هر چه سریعتر این مهم  صورت پذیرد.

                                           
نظرات 8 + ارسال نظر
ورزش دوست سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:17

برادر بزرگوار جناب آقای ابوالقاسم فاطمی مقدم ؛ من هم با شما هم عقیده هستم که جای پرسش فوتبالی در بحث جاده سازی بی معنی و دور از منطق است ولی جواب شما را با یک سوال می دهم و آن اینکه با توجه به عدم فعالیت وبلاگ جام نوروزی و عدم درج مطلب جدید در مورد فوتبال و همچنین نزدیک شدن به ایام نوروز طرح سوال در کجا باید صورت بگیرد ؟ ما از زحمت دست اندرکاران جام نوروزی متشکریم ولی گاهی سوالاتی پیش میآید که ناگزیر به پرسش هستیم .

حسن فا طمی یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:56

با درود به شما <همدم جان >بنده دیر به دیر در این محفل شما شرکت می کنم ازان مطلبی نوشته بودی شما فرنگی شدی ما را از یاد بردی بیشتر از اینهاست ما همانطور که می بینی به اصطلاح ازاد اندیش دومکرات و نو اندیش جهان اولی و... توی هر زمینه ای که بگی صاحب نظر از گیر بکس بلدوزر بگیر تا جراحی قلب همه اینها را ما از شما جهان سومی ها به تر می دانیم و وقتی پشت این جعبه مون میشنیم سعی می کنم مودب و با دانش خود مون را جلوه بدیم ولی غا فل از این هر کدامان کارنا مه های هم داریم و مردم هم قاضی های خوبی هستند.خلاصه دوست عزیز هر چه فکر کردم متوجه نشدم شما از کدام دوستان هستید ولی هر که هستید انسان فهیم و مثبتی هستید (من مطالب شما با دقت می خوانم و به نکته های جابی اشاره می کنید)در مورد این مطلب که مدیر وبلاگ به بحت گذاشته حتما دنبال یک نتیجه گیری مثبتی هست.وا گر نتیجه نداشته باشد شعاری بیش نیست این مسئله جاده تا جایی که به حصارو مر بوط می شود باید خودمان انجام دهیم و منتظر این ان نباشم موضوع تابلو ها مر بوط به اداره راه است ولی خاک ریزی ورودی و خروجی روستا را خومان می توانیم انجام دهیم(با مجوز اداره مربوطه)چرا که حدود چند سال پیش که نه اینتر نتی بود نه این همه صا حب نظر زنده یاد فتح الله( که دهیار وقت بود) این کار را با کمترین هزینه تنها با چند تا کا میون خا ک انجام داد. حال تا دیر نشد این کار را باید با هما هنگی با سیروس انجام دهیم فقط کمی همت مالی می خو اهد بنده به سهم خودم اعلام امادگی می کنم امیدام چند تا از دوستان دیگر هم به یاری بیا یند تا این مشکل کوچک حل شود.یا دمان باشد اگر مو ضوع را جدی نگرفتیم و اتقاقی به کسی افتاد گردن خدا و قسمت نیندازیم مقصر اصلی خودمان هستیم.پیروز باشید

ابوالقاسم فاطمی جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 13:26

با عرض پوزش به دلیل بی ربط بودن جواب به موضوع بحث این بخش .
در پاسخ به سوال شما برگزاری چنین جامی نیاز به هماهنگیها و حمایتهای بسیاری دارد از جمله بخشهای اداری و دولتی شهرستان .
در سالهای اخیر اداره ی محترم تربیت بدنی شهرستان حمایت همه جانبه ی خود را از همه نظر از جام نوروزی حصاروئیه ابراز داشته و بخصوص بخش ورزشهای روستایی و عشایری این اداره .
در 2 سال اخیر علاوه بر حمایتهای معنوی اداره ی تربیت بدنی در مورد بیمه ی ورزشکاران و تهیه ی مدالها و کاپهای اهدایی و هدایا به تیمهای برتر کمک شایانی به جام نوروزی داشتند ولی به هیچ عنوان وجه نقدی به عنوان کمک به برگزاری جام پرداخت نکرده اند این در حالی است که هزینه های زیادی به صورت نقدی در برگزار ی جام صرف می شود
هزینه هایی مثل خرید توپ یا هزینه ی تانکر برای آب پاشی ، هزینه تیم داوری و هزینه های پذیرایی از میهمانان در مراسم افتتاحیه و اختتامیه ، هزینه ی ایاب و ذهاب کادر داوری و بسیاری هزینه های دیگر.
به نظر شما در این زمانه 50000 تومان برای تیمی با 20 نفر بازیکن و مربی مبلغ زیادیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ورزش دوست چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:02

خواستم مطلبی رو از دست اندرکاران فوتبال سوال کنم و آن اینکه از حضور افرادی مثل رییس تربیت بدنی شهربابک و بخشدار و یا .... چه چیزی عاید ورزش جام نوروزی خواهد شد و آیا این جام واقعا با حمایت آنها انجام می شود اگر تربیت بدنی حمایت میکند پس چرا شما از تیمهای شرکت کننده پول گرفتید و اگر حمایت نمی کنند چرا آنها را دعوت می کنید ؟

هم ولایتی چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:57

امیدواریم با دید بازتر مسئولین روستا ( شورا و دهیاری ) مشکلات با مساعدت مسئولین شهر حل شوند .

باربد سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 13:16

در مورد ارتفاع آسفالت می تواند درخواست کتبی به اداره ای که پاسخگو هست نوشته شود. و پیشنهادات خود تان را هم جداگانه شرح دهید. فکر کنم این مشکل بیشتر ورودیهای روستاهای باشد.
پیشنهاد
1- همفکری با یک گروه کارشناس عمران راهسازی از افراد همان روستا برای طرح ورودی جاده فرعی به اصلی

با کسانی بخواهند در این کار گروه کارشناس را چه از نظر مالی و یا فکری و یا به نوعی دیگر کمک کنند ارتباط برقرار شود

یکی از کارهایی که در کوتاه مدت و با هزینه کم می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد. فراهم کردن یک پهنه مناسب در شانه خاکی جاده( در هر دو سوی جاده ) می باشد و این کار نیاز به کمی زیر سازی هم شاید داشته باشد : که چه نوع شن و یا موادی را استفاده کرد.......
در سپس در مورد تابلو هم در گام نخست می توان نامه نوشت به اداره راه و ترابری شهرستان و درخواست داد و نوع تابلوهای مورد نیاز را نوشت....

همدم سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:16

با ایجاد روکش جدید آسفالت ؛ ارتفاع آسفالت به هنگاو ورود به جاده اصلی مانند یک سد عمل می کند که امید واریم این مشکل نیز مرتفع گردد

همدم سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:13

با سلام ؛ و متاسفانه تابلوهای راهنمای جاده قدیم هنوز در جای خود می باشد و برای آنهایی که اولین بار بخواهند از این مسیر عبور کنند تابلوهایی مانند جاده دوطرفه و یا سبقت ممنوع و . . . هنوز خود نمایی می کنند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد