حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

گرگ به گله زد

متاسفانه شب گذشته گرگ به گوسفندان حبیب الله اله دینی که در حیاط خانه بودند٬ حمله کرد و دو راس گوسفند را درید. این حادثه در ساعات اولیه شب و زمانی روی داد که اهالی منزل درون خانه بودند و زمان وقوع حادثه خبردار نشدند. متاسفانه امسال به علت خشکسالی شدید حمله حیوانات وحشی از جمله گرگها به روستاها زیاد شده که تا حدودی آرامش اهالی را سلب نموده. همچنین چند هفته پیش نیز گرگها به گله ایشان حمله نمودند که با حضور به موقع و اقدامات مناسب از هرگونه آسیب به گوسفندان جلوگیری شد. خوب سهم شرکت مس خاتون آباد را که می دهیم سهم گرگها را هم باید جدا بدهیم!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
م.ع دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:07

متاسفم

م م شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:19

این بار اول گرگ نبوده که از این غلطا میکنه مطمئن باش بار آخرش هم نیست ولی تا می یاد گرگ بیاد گرگ دو پا نیاد اگر بیاد همه رو یک جا می بره به حبیب بگو مواظب گرگهای دو پا باشه گرگهای بیابون بیشتر از سهمشون نمی برن .

علیرضا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:04

سهم مس جدا

سهم گرگ جدا

.....

و دیگر هیچ !

همدل پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:23

آقا تنت سالم باشه فدا سرت!
بیشتر باید به فکر سلامتی اهالی بود.
گرگ ها تنها چندتا گوسفند از شما بیشتر نزدند
وای یه گرگی که زده بر گله ی بی شبان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد