حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

کنکور

کنکور واژه ای که برای نوجوانان ایرانی یک غول شده و در دل هر کسی که این روزها داره به اون فکر می کنه دلهره و هراس ایجاد کرده. فردا پنجشنبه ششم تیر ۱۳۸۷نخستین روز برگزاری کنکور سراسری می باشد و حدود یک میلیون و دویست هزار نوجوان ایرانی در این دو سه روز در اقصاء نقاط کشور با هم به رقابت می پردازند که تعداد زیادی از نوجوانان روستای حصاروئیه نیز در این ماراتن شرکت می کنند. ظاهرا در سال تحصیلی جدید ظرفیت پذیرش کنکور نیز همین تعداد می باشد که در این صورت رقابت تنها بر سر رشته تحصیلی و شهر مورد نظر می باشد. برای همه نوجوانان ایران زمین و بویژه نوجوانان حصاروئیه آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.به امید درخشش این عزیزان در تمامی مراحل زندگی.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد اسماعیل روحا نی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 19:12 http://www.khandaniha.com

با سلام

در صورتی که فرصت داشتید سری به سایت بنده بزنید.

موفق باشید

همدم چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:45

یاد باد آن روزگاران یاد باد . حالا که خودمون این دوران کنکور رو گذروندیم میدونیم که همه چیز توی دانشگاه رفتن خلاصه نمی شه هستن افرادی که درس نخونده حریف صدتا دکترو مهندسن و جا برای پول گذاشتن ندارن و هستن کنکور گذروندهایی که با لیسانس دارن حمالی می کنن ولی با همه این اوضاع بهترین چیز تحصیلات عالیه هست که هم میشه باهاش حمالی کنی و هم میشه آقایی کنی . به امید موفقیت روز افزون جوونای حصارو .

م.ا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:51

درود
شاید نشست هایی برای گفتگو در راه برگزیدن رشته دانشگاهی کارایی خوبی برای این دوستان داشته باشد.گروه دانش آموختگان روستای حصاروییه ...البته روشهایی هم شاید باشه که افراد زیادتری در یک نشست به گونه ای همراه باشند.
یاهو و یک اتاق گپ ویژه!
همیشه پیروز!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد