حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

اطلاعیه شماره ۳

 

باسلام خدمت تمامی دوستان و عزیزان ورزشکار روستای حصاروئیه

با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری جشنواره مسابقات فوتبال روستای حصاروئیه و اینکه حداکثر تا مورخ 20/12/86 بایستی لیست بازیکنان تیم حصاروئیه به کمیته برگزاری مسابقات تحویل شود لذا از تمامی بازیکنان جدید و بازیکنانی که در سالهای قبل در تیم حضور داشته اند و آمادگی جسمانی وشرایط لازم برای حضور در این تورنمنت را دارند  علی الخصوص آقایان سیدحسن فاطمی مقدم ،سید حسین فاطمی مقدم و سید داوود فاطمی مقدم دعوت میشود تا تاریخ تعیین شده خود را به سرمربی تیم فوتبال روستای حصاروئیه آقای سید علی فاطمی مقدم معرفی نمایند تا پس از انجام تست های لازم لیست نهایی در موعد مقرر به کمیته برگزاری ارسال شود .  قابل ذکر است برابر آئین نامه بازیها٬ بعد از تاریخ تعیین شده به هیچ وجه امکان اضافه نمودن نفرات به لیست ارسالی به کمیته امکان پذیر نخواهد بود .

                                                                                                                                       عباس الله دینی

سرپرست تیم حصاروئیه

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن فاطمی شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:41

با تشکر از اقای الله دینی و به امید موفقیت کادر فنی تیم

Hossein پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:01

dorod bar hame..mamnonim az aghaye abbas alahdini sarparaste tiim be khatere davateshon,moteasefaneh baraye bazihaye emsal emkane sherkat nadarim, omidvarim ke dar bazihaye ayande sahmi dashte bashim.
mamnon

ع پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 19:58

از اینکه با برنامه ریزی تیم را اماده می کنید کمال تشکر را دارام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد