حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

شروعی دوباره

ظاهرا بعد از یکی دوماهی تعطیلی پیمانکاران پروژه گاز رسانی به روستای حصاروئیه حالا دوباره سر و صداهای ماشینهای کانال زنی گوشها را نوازش می دهد. خبرها حاکی از این است که چندین مسیر دیگر نیز کانال برداری و لوله گذاری شده و در قسمتهای دیگر نیز با سرعت کار رو به پیشرفت است امیدواریم که اینبار کار به تعطیلی نکشد و تمامی مسیر ها لوله گذاری و باز هم همانند روز اول کوچه ها صاف و هموار٬ لوله های ترکیده آب تعمیر شود تا روستایمان بیش از این ویرانتر نشود. به امید پیشروی هر چه سریعتر این پروژه و اجرای عملیات گاز رسانی به روستای دوست داشتنی حصاروئیه.

نظرات 7 + ارسال نظر
همدم شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:19

فرصتی دوباره دست داد تا به حصاروییه بروم و از نزدیک تلاش راننده بیل مکانیکی را جهت کندن کانالهایی که مملو بود از سنگ یکپارچه نظاره کردم . کاش این پروژه ها حداقل ۱۰ سال پیش انجام شده بود . تا آنکه روستا کمتر خالی از سکنه شود .

خبر چین پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 http://faryad29.blogfa.com/

سلام بر همشهری عزیز
اگه دوست داشتی وبلاگ من رو هم لینک کن
به امید شهری آبادتر

هم ولایتی سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:24

با نظر دوست مان موافقم ؛ زیرا بیان مشکلات خود نوعی پیگیری را به دنبال خواهد داشت و آنهایی آبروشان در گرو این مسایل باشد کمی به خود خواهند آمد .

همیشه هستم دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:46

ممنون از شما آقای الله دینی من از بازدید کنندگان همیشگی وبلاگ شما هستم قابل توجه آنهایی که می گویند بیان مشکلات هیچ فایده ای ندارد حداقل این است که از طریق این سایت مشکلات بیان می شود و تا کنون بنده بسیاری از آنها را دیده ام که حل شده اند

ذوقعلی دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:55

با سلامی دیگر

چنانچه پیمانکار مسئول پروژه گاز روستا از پرکردن چال و چوله های کنده شده قبلی سر باز میزند و همچنان در برداشتن کانالهای جدید اصرار میورزد به نظر میرسد مسئولین روستا وظیفه دارند بطور صلح امیزی ادامه کار او را متوقف کرده و از انها بخواهند که چال و چوله های قبلی را مرمت نموده و قسمت به قسمت پیش روند.

یا حق

سبز یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:28

اگر عکس جدیده پس زمستون کجاست؟ درختها هم سبز شدند؟!!!؟

دوست عزیز عکس از مرحله اول کانال برداری می باشد

hard work یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 17:15

bazam jaye khoshali dare.... be omide pishrafte HASAROOOOOOOOOOOOO

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد