حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

گاز رسانی و گرفتاریهای بعدی آن

هرچند چند روز پیش خوشحال شدیم که روستایمان  در آینده ای نه چندان دور صاحب گاز خواهد شد و بسیاری از مشکلات تامین سوخت و گرمایشی هم روستائیان عزیزمان حل خواهد شد  اما حالا که میبینیم همین جور چاله چوله های محل عبور لوله گاز ده به حال خود رها شده و بعضی قسمتها هم که لوله گذاری شده بدرستی خاکریزی نشده  بیشتر ناراحت می شویم .وضعیت بسیار نا مناسبی در کوچه پس کوچه های ده  بوجود آمده که با آغاز فصل سرما و احتمال ریزش برف و باران این چاله ها پر آب و دچار یخ زدگی خواهند شد که باعث آسیب دیدن و زمین خوردن مردم و بویژه پیرمردان و پیر زنان خواهد شد و مشکلات عدیده ای را به وجود خواهد آورد. امکان جابجایی وسایل نقلیه در روستا بسیار مشکل شده همچنین برای کسانی که با فرغون از صحرا علف و آذوغه دامهای خود را تامین می کنند مشکلات و گرفتاریهای فراوانی ایجاد شده است. امیدواریم دهیار روستا هر چه سریعتر این مشکلات را بررسی و در جهت حل آنها اقدام نمایند.

نظرات 4 + ارسال نظر
با وفا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:15

عجب مردمی هستید مگر شما در اینده کار نمی خواهید اکر یک بار اصولی کار شود اقا بعدا بیکار میشین نگی نگفتی

همو لایتی سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 21:33

ذوقعلی جون !! تو مو می دیدی (( از اون سر دنیا ))و ما رشک و اشپش !! حالا بیا کوچه هایی رو که دو سه سال پیش با کلی منت آسفالت کردن ببین که به چه روزی افتادن ؟ نگو بعد از گاز کشی آسفالت می کنن چون طبق خبرهای موثق حد اقل دو سال دیگه کارهای بستر سازی جهت گازرسانی کار داره !! حالا شما چی فکر می کنی ؟؟

رفیق جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:14

قابل توجه دوستانی که از خدمات دولت عدالت پرور حمایت می کردن ذوقعلی نیستی ببینی تو کوچه های روستا چه خبره یه نم بارون بزنه جالب تر هم میشه .
شما اصلا نگران نشو تو همون فرنگستون خوش باش و زنگ بزن ده بگو که در انتخابات بعدی به کی رای بدن . اصلا نگران نباش ما اینجا به این فلاکت خو گرفتیم . شما که رفتی نگران .... لق دیگران.

سرخوش دیلمی یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:12

با سلام و خسته نباشید.
امیدواریم که مسئولین شورا و جماعت به خصوص جناب مکی و کامریا بتوانند با همکاری نزدیکتر با مسئولین و دست اندرکاران دولت هر چه زودتر این مشکل را برطرف کرده و خوشحالی و شعف همولاتی ها را چندان برابر بنمایند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد