حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

تسلیت

متاسفانه همیشه در کنار خبر های خوب و خوش٬ اخبار و حوادث ناگواری نیز اتفاق می افتد که چندان خوشایند نیست و غم و اندوه فراوانی را به همراه دارد. متاسفانه در پی تصادفی که ۲۸ اسفند ماه سال گذشته برای خانواده فتح الله قائینی رخ داد٬ ایشان همسر خود را در آن سانحه از دست دادند و خود و اعضای خانواده اش نیز ظاهرا دچار شکستگی هایی در ناحیه دست و پا شدند.صبح امروز نیز خبر بسیار ناراحت کننده ای همه ما را شوکه کرد و آنهم فوت ناگهانی خود فتح الله قائینی بود که هیچ کس انتظار چنین اتفاقی را نداشت آنچه  ظاهرا در تصادف ایشان

اتفاق افتاده بود تنها شکستگیهایی در ناحیه دست و پا و لگن ایشان بوده و ظاهرا از نظر مغزی سالم بوده. اما امروز صبح وی بطور ناگهانی دار فانی را وداع گفتند و تنها دلخوشی خانواده که زنده ماندن پدر بود٬به عزا تبدیل شد. هنوز دلیل فوت ایشان مشخص نشده که بر اثر سکته قلبی بوده و یا اینکه از اثرات ضرباتی که بر اثر تصادف به سر ایشان وارد شده٬ بوده است. در هر صورت درگذشت این دو عزیز را به فرزندان٬خانواده ٬اقوام ٬خویشان و آشنایان و اهالی روستای حصاروئیه تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان٬ سلامتی ٬طول عمر و صبر جزیل آرزومندیم

نظرات 19 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:45 http://www.sahrab.blogfa.com

سلام
با عرض تسلیت به بازماندگان و دعای عمر طولانی برای فرزندان ایشان
مدیریت وبلاگ ساراب

[ بدون نام ] شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 http://enayat001.blogfa.com

گاهی به نگاهی همه چیز مثل برق می گذرد و این مائیم که هر روز در فراموشی و نسیان به سر می بریم.قسم به زندگی،قسم به مرگی که در همین نزدیکی هاست.مرگی که دروازه دیدار با خداست،تا بدانیم مرگ نیز از رگ گردن به ما نزدیکتر است.تا بدانیم که مرگ همانقدر به ما نزدیک است که ما از او دور،و هر چه به مرگ نزدیک تر شویم،رازهای زندگی بیشتر رخ می نماید.چقدر زود رفتی, خوش به حالت که با قلبی پاک پاک رفتی زیرا جای تو اینجا نبود, بهشت گوارای روح لطیفت. خدا طاقت دوری خوبهاشو نداره.

مسعود اله دینی دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:40

پیشگیری بهتر از درمان است!

مشکل را تنها به نبودن یک تیم پزشکی نسبت ندهید لطفا!
به جای این باید این دست مشکلات از جنبه های گوناگون مورد بررسی قرار بگیرد!

سالها پیش مردم ماشین نداشتند امروز دارند ولی جاده خوب و استاندارد نیست که ظرفیت کشش این همه ماشین را داشته باشند! آموزش نیست! و ........
در حالیکه مشکلات پزشکی هم وجود دارد!

اما آیا گروه بهداشت و سلامت در این باره ها چه نظر می دهد؟

آیا پیش بینی شده که این گروه پرستار در هنگام این که پیش آمد ناگواری رخ داد نشست فوری داشته باشند؟ آیا داشتند؟ تا کمبود و باصطلاح نظر صاحب نظران را اشته باشند و برای پس از این گونه پیش آمد ها چه بایستی انجام داده می شده آیا هیچ چک لیستی را چنین گروهی داده یا نه؟ تا کنترل شود که چه مواردی باید مورد توجه قرار بگیرد؟ و .....

این دوست گرامی که تنها مشکل را مدرک گرایی می بیند آیا تا به حال به این اندیشیده که همراهی و هم اندیشی یک گروه پرستار با تجربه در کنار نظرات تیم پزشکی می تواند مشکلات این دست را بکاهد!!!
اما تنها نشستن و کاری نکردن مانند این ضرب المثل می ماند که می گوید : روی یخ گرد و خاک بلند کردن!

ما هر کار بکنیم در حال حاضر امکانات همین هست که هست! تا گروهی همصدا و هم فکر بلند نشوند و هم اندیشی نکنند نابسامانیها به سامان نشود!!!
پتانسیل هست ولی هیچ وقت به این اندیشیده ایم که می شود پتانسیل ها و ظرفیت های موجود استفاده کنیم؟ آیا گرو های بین مردم وجود دارند که در اندیشه بررسی مسایل و مشکلات با شند؟ واگر دارند چرا کاری نمی کنند و چه کارهایی کرده اند؟
اگر گامی برداشته شود مطمئنم که بی فایده نخواهد بود!
پیروز باشید!

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:06

واقعاٌ برای این پزشکان و امکانات پزشکی شهربابک متاسفم.

Hey jud دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 00:54


شان اجتماعی و جایگاه رفیعی که پزشکان درجامعه داشتند روزبه روز با ندانم کاری و مسامحه این دست پزشکان که البته کم هم نیستند نزول می کند.
چنین حوادثی اصلا دور از انتظار نیست وقتی مدرک گرایی در جامعه ای باب شود و کشورهای بی در و پیکری هم باشند که مثل نقل و نبات مدرک می دهند, دیگر چه توقعی می توان داشت!!!!!


"یاد همه جان باختگان وادی جهل سیستم درمان گرامی"


دیروز با ما کسی بود، از ما به ما، با وفاتر
آیینه فطرت ما، از ما به ما، آشنا تر
دیروز با ما کسی بود، مانند خورشید صادق
مانند باران صمیمی، از باغ گل با صفاتر
امروز او نیست با ما، مانند او کیست ؟!
رفت و شکستیم بی او، از قلب او، بی صداتر

greenali یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:00

hi every one, i am just responding to the comments about how ceasing heparin too early might have been the cause of death in this incident. i would like to add this that its true, lack of medical knowledge and proper equipments cost iranian health care users so much. here in the west, due to their advanced medical knowledge, well-equiped facilities and accountibility from their physicians , there are very rare occasions that some one in this age loses their lives!

ehsan شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:27

rohash shad va yadash gerami bad.......

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:58

با سلام بر همه شاید بعضی ها بخواهند علت فوت مر حوم قائینی را بدانند.بعضی از مردم رنج .سکته یا رسیدن روز را علت فوت میدانند .باید بگویم متاسفانه بی سوادی پزشکان باعث از دست رفتن این عزیز از بین ما شد چرا که بیمارانی که بر اثر شکستگی لگن دوران نقاهت را پشت سر میگذارند احتمال خطر آمبولی یعنی ورود لخته خون به سیستم گردش خون و ورود لخته به قلب و ایست قلبی وجود دارد همان اتفاقی که برای این عزیز از دست رفته افتاد.برای پیشگیری از این خطر بایدبه بیمار تا یک ماه یا بیشتر آمپول هپارین تجویز شود .این آمپول باعث حل شدن لخته میشود. پزشک معالج ایشان بعد از ده روز هپارین را قطع کرده.و ایشان دو روز قبل از حادثه به گرفتگی ماهیچه و درد پا دچار میشودکه از علائم آزاد شدن لخته بوده .به بیمارستان مراجعه میکند وپزشکان بی سواد تشخیص نمیدهند و روز بعد این حادثه ناگوار اتفاق میافتد.می خواستم به شما عزیزان توصیه کنم که در درمان بیماری به حرف هر پزشکی اعتماد نکنید و نظرات چند پزشک وکارشناس را بگیرید .متاسفانه پزشکی در کشور ما اسیر بیسوادی وپول شده.خدا به داد مریضای بیچاره برسه.به امید سلامتی و فردائی بهتر برای همه حصاروئی های این کره خاکی

پری پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:49

انشاءالله که همیشه خبراتون خوش باشه
اما یک کم هم به فکر کسانی باشید که خارج از کشور هستند
چون دوری از وطن روحیه اونا رو ضعیف کرده و به شدت ناراحت می شن .
به تمام مردم حصاروئیه تسلیت می گم

Nasir Allahdini دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 http://quardillion.blogsky.com

سفری باید کرد تا به عمق دل یک پیچک تنها که چرا اینچنین سخت به خود می پیچد...
شاید از راز درونش بشود کشفی کرد.....
شاید او هم به خدا دلبستست....

روحشان شاد و خانواده شان در پناه مولای
زمان

بچه حصارو دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:01

خدا رحمتشان کند.
خیلی تاسف برانگیز هست که ما باید هر ساله به اندازه قربانیان زلزله بم عزیزانمون رو از دست بدهیم.فکر کنم زمانی این جاده ها درست شوند که دیگه کسی نمونده باشه.
امیدوارم که خدا به خانواده ایشان صبر دهد.
از شما هم بابت درج خبر ممنومم

hosein یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:21

vaghean dard avar hast, omidvaram ke khodavand be baghimandeganeshan sabr bedahad.
rohash shad va yadash garami bad.

معز یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:39

خدا هر دوی این بندگانش رو بیامرزه. واقعا خیلی دردناکه.
امیدوارم خداوند به همه بازماندگان این دو عزیز صبر بده. آمین
روحشان شاد.

حسن فاطمی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:34

با عرض تسلیت به فرزندان این مرحوم کلیه فامیل ومردم حصاروئیه روحش شاد

صباح شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:10

سلام اقای الله دینی شما که مسئول سایت هستید چرا پیام تسلیت راکه دادم بودم را ثبت نکردی مگر شما از کسی دستور میگرید یا اینکه از کسی می ترسید

اقای محترم شما در قسمت برگزاری جلسه قرعه کشی تیمها نظر گذاشتید و نظرتان هم همانجا ثبت می شود به نظر شما هم پاسخ داده شده بهتر است به جای غر غر زدن یاد بگیرید که کجا نظر میذارید انجا هم دنبال جوابتان باشید در ضمن من از شما پیام تسلیتی دریافت نکردم پیامتان در مورد تیم صباح بود.

بچه دل حصارو ومهاجر شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 15:53

سلام
من هم از جانب خودم و خانواده ام برای خانواده این مرحوم تسلیت میگویم.خدا صبر بدهد برای بازماندگانشان.

علیرضا حامدی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:47

غم میاد
در خونمون در می زنه
اشک مگه مجال میده
غصه هامونو بشمریم
ای خدا داغ دلامون تازه شد
ای خدا...

خدا خودش صبر بده به بچه ها

مختار شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:29


یاران مــوافق همـــه از دست شدنــــــــد

در پای اجــل یکان یکان پست شــدنــــــد

خـــوردیم ز یک شراب در مجلس عمـــر

دوری دو سه پیشتــر زما مست شـدنــــــد

انا لله و انا علیه راجعون
بسار متاثر شدیم . تسلیت عرض میکنیم خدمت خانواده محترم و کلیه جماعت

مسعود .اله دینی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:39


بسیار جانگداز و سخت است که میشنویم که باری دیگر یک انسان گرانمایه از بین جماعت ما رفت.

به بازماندگان و مردم روستای حصارو و جماعت تسلیت گفته و همدردی می کنم!
روانشان شاد!


---------------------------------------------------------------------

دریغا که مردم کشورمان در حوادث رانندگی‌ آنهم در جوانی جان خویش را از دست میدهند. و یا با کوچکترین بیماری میمیرند.
در حالیکه راه حل های عملی‌ برای برطرف کردن مشکلات جادهای کشور بویژه در رفت و آمد نزدیکی مناطق مسکونی و یا آموزش رانندگان ارائه داده نمی‌شود و کوششی انجام نمی‌شود.

یادمه چند ماه پیش در یکی‌ از ادارات سوئد هموطن جوانی ‌ را دیدم که در رشته حمل و نقل در ایران درس خوانده بود و در یکی از شرکت های وابسته به این صنعت کار می کرد و آنموقع برای دیدن عمه خودش به این کشور مدرن در اسکاندیناوی آمده بود، تا از نزدیک چیزهایی را ببیند که ندیده بود و فقط شنیده بود و دلش می خواست که یک چند ماه دیگه هم می تونست بماند و ..... و با دوربین بسیار گرنقیمتی که داشت عکس‌هایی بیشتر هم از جادها و حمل و نقل (راه و ترابری) انداخته باشد. اما چه فایده!!؟

با وی حدود نیم ساعت نشسته بودیم و گفتگو هایی آغاز کرده بودیم که در بین از احوال آنچه می گذرد بیشتر شنیده باشم تااینکه بیشتر گفته باشم. ولی بعد از تعاریف من که وضع و اوضاع جاده های ایران را سالها پیش دیده بودم فوری سر اصل مطلب رفتم و پرسشی کردم....چرا این همه تصادف رانند گی هست و تازه این بار حمل و نقل هم بیشتر باید از این راه ها هم بگذرد؟

گفتند که مشی‌ دولت ما اینست که جادهای کشور از جنوب ایران تا شمال به همین صورت باشه که هست، یعنی‌ اینکه جادها ظرفیت کم و شماره ماشینها زیادتر از گنجایش این جاده هاست.... دقایقی‌ هیچ نگفتم و سر انجام طاقت نیاوردم با پرسش بعدی گفتم من هرچی‌ فکر می‌کنم نمیفهمم وبه عقل جور در نمی آید!! یعنی چند تا نخبه هم نداریم که جادهای ما را مانند همین جادهایی که شما عکسشون را هم گرفتید طراحی کنند، مگر پول و درامد این کشورهای توسعه یافته که می بینیم از منابع زیر زمینی‌ و هوائی هست و .....پاسخ داد که به دلیلی نباید جاده خوب داشته باشیم نمونه اش اینه که دشمن به راحتی‌ نتواند به قسمتهای شمالی برسه! من گفتم این که شما میفرمأیید ۶۰ ساله پیش هم اینجوری نبود با اون جمیعت کم که داشتیم ، این خیلی‌ غیر منطقی‌ به نظر میرسه ... من گفتم این استدلال درستی نیست و گذشتیم از هر چه پرسش کردن هرچند هنوز چون و چراهایی است که جواب نگرفته ایم !!
کاش نیازهای مردم نادیده گرفته نمی شدند.

اما به نظر من بایستی هر چه زودتر خود در اندیشه این باشیم که از پیش آمدن این گونه رویدادهای ناگوار بکاهیم!

باز هم باید گروهی از بین جماعت خود را در راستای بررسی و برطرف کردن مشکلات جاده ای که در پیرامون روستاها و مناطق مسکونی کنار جاده ای راه اندازی کنیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد