حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

سالی که نکوست از بهارش پیداست

سال ۱۳۸۸ با بهاری به یاد ماندنی خاطراتی زیبا در ذهنمان به یادگار گذاشت. ریزش بارانهای بهاری٬ این رحمت الهی آنهم در طول ۱۰ روز به مدت ۷۵ میلیمتر را کمتر کسی در طول حیات خویش به یاد دارد بخصوص نسل جوان که این سالها هرچه دیده اند طوفان و خشکسالی بوده است. خشکسالیها و کم آبی های چند سال اخیر زندگی خشک و بی روحی را بر مردمان جنوب کشور حاکم کرده بود که به لطف و رحمت بی کران خداوند مهربان باز روح زندگی را درون مردم دمید.زمین غرق آب شد و بیابان سیراب و مخلوقات خدا شکرگزار این نعمت الهی شدند. با امید به اینکه باز هم شاهد بارندگی های بیشتر در طول امسال و سالهای آینده باشیم تا جبران این خسارتها و خشکسالیهای چند سال گذشته بشود. 

نظرات 4 + ارسال نظر
همدم سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:54

باران این هدیه الهی چند صباحی بود که کمتر نصیب می شد ولی با دعا ی خیر و همان امیدواری که باکاشت سبزه های جام نوروزی ایجاد شد نحوست را از ما بدور کرد . بدرود

علیرضا سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:49

با سلام
چه عجب !!
هم از باران !
هم از شما !!

ناصر سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 http://hesarooyeh.wetpaint.com

سپاس فراوان خداوند بزرگ را که با نعمت باران همه بنده‌های ناچیز خود را در همه جای ایران، خصوصا مردم عزیز سرزمین
با بکان را شاد نمود. ممنون از آقا اسماعیل که عکس‌های زیبای باران را برامون فرستادن.
ناصر

آشنا دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 16:58

امسال همانطور که دیدید از طرف کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه به همه تیم های شرکت کننده و اهالی روستا ظروف یکبار مصرف توزیع شد تا با کاشتن سبزه نحسی و نکبت خشکسالی چندین ساله از منطقه شهربابک رخت بر بندد و با امید به بارندگی و سرسبزی سال جدید را شروع کنیم خوشبختانه با خواست خداوند این آرزوی همه به حقیقت پیوست و از همین روزهای نخستین سال با بارندگیهای فراوان نشاط و سرسبزی به شهرمان برگشت از این بابت خوشحالیم و خدا را شکر میکنیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد