حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

اواخر طرح گاز رسانی روستاها

عملیات اجرائی گازرسانی به روستاهای حیدرآباد ، حسین آباد ، اشکور ، برفه و حصاروئیه با اجرای 000/40 متر شبکه پلی اتیلن و 450 متر خط تغذیه فولادی و با پیش بینی نصب 1400 علمک گاز و یک ایستگاه تقلیل فشار T.B.S و هزینه ای بالغ بر 14 میلیارد ریال در اواخر سال ۸۷ آغاز و در دستور کار اجرایی قرار گرفت .  

 

سرانجام پس از چند سال که اقدامات اولیه طرح گاز رسانی به روستاها انجام شد و نخستین کارها در این راستا انجام شد و اولین شاه لوله های گاز در در روستاها نصب شد٬ زمستان امسال گویی قرار است گاز به خانه های روستائیان راه پیدا کند٬ هرچند در برخی روستاهای همجوار٬ همچون روستای برفه هم اکنون از نعمت گاز برخوردارندو از آن استفاده می کنند. هم اکنون نصب علمک های گاز در اکثر خانه ها  در روستای حصاروئیه به پایان رسیده و امیدواریم که لوله  کشی خانه نیز به سرعت انجام شود تا در چند ماه پایانی سال ۹۰ روستائیان عزیز و زحمتکش بتوانند از گاز استفاده کنند و مشکلاتی از قبیل تهیه نفت و گرم نگه نگه داشتن خانه را پشت سر بگذارند.

          

 

 

         

 

 

          

 

 

        

نظرات 2 + ارسال نظر
همدم یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:21

چه خوب ولی حیف که دیر .
اگر این امکانات سالهای قبل به مردم داده شده بود روستاها اینقدر خالی از سکنه نمی شدند .

بچه ی پایین ده یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:22

تا باشه ازین خبرای خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد