حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

پارک کودکان حصاروئیه رو بهبودی اما...

  

همانطور که در بخش پیگیری یک خبر خدمت شما عرض کردم که آقای سیروس نجفی قول مساعد داده اند با رایزنی مسئولین ذی ربط مشکل فضا سازی پارک روستا حل خواهد شد خوشبختانه این وعده دهیار محترم روستا عملی شده و کار جدول کشی آن به پایان رسیده و تنها کف آن مانده انهم ان شاءالله به زودی حل خواهد شد اما ذکر چند نکته به نظرم ضروری میباشد .نخست آنکه می شد فضایی بازتر در نظر گرفت و اینقدر جدولها چسبیده به وسایل نباشد که باعث آسیب کودکان شود. دوم اینکه حتما جایی برای کاشت چندین اصله درخت از انواع مختلف در نظر گرفته شود تا در تابستان گرما نیز کودکانمان را اذیت نکند٬ سوم اینکه حتما با نصب یک شیر آب مشکل آب آشامیدنی این عزیزان حل شود و در آخر اینکه از زحمات همه عزیزان دست اندرکار تشکر و قدر دانی نموده و برایشان آرزوی موفقیت می نماییم. 

 

        

نظرات 9 + ارسال نظر
حسن فاطمی جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:22

با سلام و درود به همه ی هم ولایتیها و دوستان عزیز در هرکجا که هستند . ضمن خسته نباشید به دهیاری و شورای محترم روستای حصاروئیه ذکر چند نکته را لازم میدانم .
پس از دیدن تصاویر جدول کشیهای پارک بازی در نگاه اول فکر کردم میراث فرهنگی قصد بازسازی دیوارهای حصار قدیمی حصارو را داشته و با دیوار بتونی ، سنگر درست کرده اند من هم مثل بسیاری تعجب کردم که نصب این مقدار بلوک سیمانی با این ارتفاع آیا لازم بوده ؟؟؟؟.
در این مدت که تماسهای زیادی با مسئولین روستا داشتم از بحث طرح هادی روستا که توسط فرمانداری و بخشداری و سازمان مسکن ارائه شده و اینکه در این طرح بخشی به عنوان فضای سبز و پارک بازی بچه ها در نظر گرفته شده زیاد شنیدم و البته این مورد بیشتر شنیده شد که هزینه ای مشخص برای پارک بچه ها تعلق گرفته ولی در زمینه ی اماکن ورزشی مبلغی تعیین نشده .
این خود جای بسی تامل دارد. چطور است که هزینه برای ساخت پارک کودکان 3-4 ساله وجود دراد ولی وقتی بحث بهبود کیفیت اماکن ورزشی جوانان روستا درمیان است دهیاری پولی ندارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فراموش نکرده ایم که پس از ساختن سکوی تماشاچیان و تسطیح زمین فوتبال بسیاری بانگ سردادند که چرا پولها را حدر داده اید بیایید به فکر روستا باشید !!! مگر زمین ورزش جزو اماکن عمومی روستا نیست ؟؟ مگر هر سال تعداد زیادی از جوانان حصارو و دیگر روستاها در اینجا جمع نمی شوند؟؟ چه اشکال دارد تا هزینه ای برای بهبود کیفیت زمین و محل تماشاچیان خرج شود ؟؟ آیا بهتر نیست خود دهیاری و شورا بیشتر به فکر باشند و اگر نظری در بخشداری و فرمانداری مانع این امر میشود در توجییح آن بکوشند ؟؟
به هر حال پس از مدتها کار پارک و فضای سبز تا 80 درصد انجام شده و من قصد ندارم که این عمل پسندیده و پر زحمت را کم ارزش جلوه دهم ولی دو خواهش از مسئولین دارم اول اینکه پس از جدول کشی هرچه سریعتر به اجرای فضای سبز آن اقدام کنند و نباشد که این بلوکهای سیمانی تا سالهای سال اینجا نصب باشد و هیچ . دوم اینکه شنیده شده دهیاری بنا به طرح هادی روستا از سوی بنیاد مسکن قصد ساخت میدان ( فلکه) در جنب همین پارک را دارد از شما خواهش می کنم اینبار دیگر بیشتر به فکر باشید چرا که ساخت میدان در معابر مدتهاست در کشورهای پیشرفته منسوخ شده چرا که از نظر امنیت رانندگی مورد شک است هرچند در ایران شاهدیم که در ورودی شهرها میدانهایی درست می کنند در اندازه های نجومی و فکر می کنند میدان هرچه بزرگتر باشد شهر زیباتر می شود و این جای تامل دارد !!!!!!!!!.
درپایان از همه مسئولین بخصوص دهیاری و شورای روستا کمال تشکر را دارم که همواره در عمران و آبادانی روستای حصاروئیه کوشا بوده اند .
حسن فاطمی یکی از دوستداران وطن

سید اکبر پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:22

تا انجا که بنده در مورد نقشه و ساختمان می دانم مهماری ابن
پارک غلط میباشد چرا که از لحاظ ایمنی برای کودکان مشکل ساز می شوذ!!! بهتر نیست که به جای این روش از همان فوم که بچه قوم هم به ان اشاره کردن استفاده شود؟ باز هم بروید اوسا از شهر بیارین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

با ا طلاع چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:26

نمیدنم این هزینه از کجا کی میده؟ سال گذشته برای سا ختن سکوها زمین فوتبال باید دهیار هزار نفر را میدید تا یک امضا بگیر برای هزینه ورزشی و شرط می گذاشتن اگر در صدی از از این هز ینه را به ما میدهی تا تا خرج درست کردن آب بنددرصحرا کنیم ما نامه را امضا میکنم . حالا سوال من این جاست که دهیار محترم باز هم از هزینه پارک به ساخت آب بند پرداخت کرده تا امضا بگیره یا فقط ورزشیها باید هزینه بپردازند؟

tahmas alahdini چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:13

ba salam-- man ham ba nazare agha ya khanome shomareye 4 movafagham.in bolokha ra harche zudtar bayad bardasht,chera ke baese asibe jedi va gheyre ghabele jobran khaha shod va agar etefaghi bioftad hargez khodetan ra nakhahid bakhshid.shadab va sar boland bashidkhodavand yaro negahdare shoma bad

همدم سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 21:36

با خسته نباشید به دهیار محترم.
کاش نظارت ساخت پارک از طرف شورا به فردی واگذار میشد که دلسوز بچه های مردم بود و ساخت محل بازی بچه ها(به قول شما پارک) در زمان فعلی به این گونه منسوخ شده و نصب این همه جدول نه تنها جالب نیست بلکه به گونه ای هدر دادن بیت المال است.
آیا شورای ده ساخت پارک را به مناقصه گذاشته و یا پیمانکار فرمایشی انتخاب شده.
امیدواریم مسولین روستا با تمام مشکلات زندگی به فکر بیت المال هم باشند.

بچه ی پایین ده سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:24

آیا به نظر شما وجود این همه بلوک سیمانی با این همه خرج و مخارج لازم بود؟؟؟
فکر نمیکنید فضا را خطرناک تر کرده اید.
این روش ساخت پارک خیلی قدیمی شده . اگه یه سر تا همین تران خودمون بروید پارکهای کوچکی را میبینید که در فضایی محدود چند اسباب بازی را در کنار هم نصب کرده اند با کفپوشی از فوم که مانع آسیب دیدن بچه ها شود و در دورادور آن نیمکتهایی برای نشستن والدین در نظر گرفته شده .
خودمان بتهتر می دانیم که این فضا ها هییییییییییییچگاه گلکاری و چمنکاری نخواهند شد .
پس چرا ساخته شوند .
ای کاش بجای نما نما به فکر ایمن سازی پارک بودید .
ولی باز هم دستتان درد نکند و خدا خیرتان بدهد .
ما که در پایین ده هستیم از نعمت این پارک بی بهره نخواهیم ماهند.

Early Childhood Educator دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:48

Hi every one,

I want to say thank u to Sirus Nagefi for his hard working to fix the park for children. As others mentioned please once working hard to build the park we must think about all issues. Although, this is not in Iranians’ culture to complete a work properly and think about future but is very important to think of everything once we want to build specially, children are very important and they need to play and live in a safe environment. Wish u all the best and look forward to see the changes and build the park neat and properly.



هم ولایتی دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:30

ممنون و سژاس از شما که که نه تنها اطلاع رسانی می کنید بلکهپیگیری هم می کنید به امید آبادانی روستایمان حصارو.

همشهری دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:24

با سلام وقتی نظارتی در کار نباشد و کار از روی اصول ایمنی نباشد، هرکس هر کار دلش خواست انجام می دهد . آیا برای انتخاب محل پارک کار کارشناسی انجام شده ؟ یقیناً آنها از مسائل ایمنی آگاهی ندارند ، فقط می خواستند بگویند ما هم پارک درست کردیم ، به خدا از بین بردن بیت المال کار خوبی نیست بهتر بود حال که هزینه ای خرج میشود بهتر بود خیلی بهتر استفاده شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد