حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

نخستین برف زمستانی

 

بارش نخستین برف زمستانی چهره شهرستان شهربابک را سفید پوش کرد. بارش برف که از نیمه شب گذشته آغاز شد و تا اوایل صبح ادامه داشت چهره ای واقعا زمستانی به منطقه داد و باعث خوشحالی کشاورزان و دامداران شد. امروز اهالی روستای حصاروئیه در همان ساعات اولیه صبح برفها از روی پشت بام منازل و خانه هایشان پارو کردند تا آسیبی به آنها نرسد و وبچه ها نیز که مدتها بود برف را ندیده بودند با شور و شوقی وصف ناپذیر در برف بازی کردند و آدم برفی درست کردند. همچنین دامداران نیز گوسفندان خود را در آغل نگه داشته و راهی بیابان نشدند هم اکنون سرمای شدیدی بر منطقه حاکم می باشد و آجیل و تخمه و چای پا منقل حسابی می چسبد. به گفته ساکنان روستا حدود ۷ تا ۸ سانتیمتر برف بر زمین نشسته است. 

     

   

 

عکسها مربوط به برف پارسال میباشد.

نظرات 10 + ارسال نظر
رجب علی ملا حسینی جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:11

سلام اسی ریادی دست به عصا می روی

همشهری چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 http://zadehrahmani.blogfa.com

به خاطر عملکرد ما آدما برف و بارون هم قدیمی شده...........!

وبلاگ جام نوروزی حصاروئیه سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:44

هدف از ایجاد وبلاگ جام نوروزی اطلاع رسانی سریع و ارتباط مستقیم با شرکت کنندگان و علاقه مندان بوده . اما این باعث نمی شود که دیگر وبلاگها از پرداختن به چنین موضوع مهم و رویداد با اهمتی به راحتی بگذرند .
ما نیز با انتشار اخبار تکراری موافق نیستیم ولی از همان روز اول از دیگر وبلاگها خواسته ایم تا با ایجاد بحث و گفتگوهای جدید و طرح پیشنهادات با مخاطبانشان به یاری ما بیایند . چرا که یک دست صدا ندارد .
اما با کمال نا باوری شاهد بودیم که با آمدن وبلاگ جام نه تنها این دوستان بیشتر به ورزش و جام نپرداختند بلکه به طور کامل کرکره هارا پایین کشیدند و قفل محکمی بر آن زدند . گویی کسی آمده و کار و کاسبیشان را خراب کرده و سوژه ی چرب و نرمشان را ربوده .
درصورتی که اگر با نگاهیمنطقی بنگرند متوجه خواهند شد که تازه چه سوژه های نابی را بدست آورده اند .
در پایان از تمامی وبلاگهای مربوط به حصارو و دیگر وبلاگهای شهرستان دعوت می کنیم تا به یاری ما بیایند .
با تشکر
وبلاگ جام نوروزی حصاروئیه

خاکستری سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:17

بهترین نگاه رنگش خاکستری است . نه سفید مطلق و نه سیاه مطلق. بکوشیم همواره واقع گرا باشیم .

هم شهری دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:36

در جواب گلایه بگم که به نظر من هدف تشکیل وب جام نوروزی ژرداختن به اخبار فوتبال بوده . تا دیگر وبها به سایر مسائل و اخبار اجتماعی بپر دازند . حالا اینکه اینکا رانجام میشه یا نه باید بحث بشه. وگرنه اخبار تکراری از دو بلاگ ضرورتی ندارد.

گلایه یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:50

با سلام به همه وبلاگ نو یسان حصاروئیه دوستان عزیز وبلاگی۰حصاروئیه ماندنی باش.حصاروئیه محبوب قلبها .حصاروئیه(وبلاگ انگلیسی) صدای حصاروئیه . چرا از این برنامه با شکوه جام نوروزی حصاروئیه در وبلاگتان خبری نیست و اگر هم هست بصورت جزئی؟دوستان میدونم از مر کز اطلاع رسانی دور هستید ولی میتوانید از طریق ایمیل و مصاحبه های تلفنی با هئیت برگزاری جام و گروه رهبری تیم در تماس با شید واز چند چو ن پیشرفت ها اطلاع رسانی کنید . اگر چه مدیر محترم وبلاگ جام همه اخبار را یک تنه (با توجه به مشکلات کاری ودرسی)به دوش میکشند ولی ما دوست داریم دیگر مدیران وبلاگها هم به کمک او بیا یند و حد اقل از تیم فوتبال اخباری (که بیشتر مربوط به بقیه وبلاگها است نه وبلاگ جام نوروزیی)داشته باشند تا انها هم با حمایت شما با دل گرمی به کارشان ادامه بدهند. با تشکر فراوان از همه شما دوستان

سفید برفی یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:45

مدیریت محترم وبلاگ مگه شما چقدر مشغله کاری دارید که وقت به روز کردن وب راندارید اگر نظری به عملکرد خود بیندازید آخرین مطلبی که توسط خود شما نوشته شده 12 دی ماه بوده و الان که 5 بهمن است یعنی شما پس از 23 روز یک خبر در وبلاگ نوشتی که اونهم خدا پدر خدا!!!!!را بیامرزد که برفی نازل کرد و گرنه یک 23 روز دیگر استراحت شما تمدید میشد . به خدا این طرز وبلاگ داری نیست .!!! سلامتی و پر کاری شما را از خدای کاردارن مسئلت مینمایم .

فوتبالدوست یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:38

من هم خوشحالی خود را برای بارش این نعمت الهی بر سر هموطنانم و بهایم آنان اعلام میدارم .و از همه عزیزان میخواهم به جهت حمایت از آزادی بیان و حقانیت در نظر سنجی برنامه نود که فردا شب (دوشنبه ) انجام خواهد شد شرکت نموده و حمایت قاطع خود را از برنامه نود و مجری خوب آن عادل فردوسی پور با ارسال sms اعلام نمائیید لطفا این موضوع را به تمام اعضای خانواده و کلیه دوستان اعلام فرمائید .

همشهری یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:11

صبح که برف می اومد ناخود آگاه -شعر بده می بده می
گر ننوشم بر سرم ریز بر سرم ریز- رو زمزمه می کردم و حالی بردم از این برف
خدایا زیادش کن

ناصر شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 21:28 http://hesarooyeh.wetpaint.com

خدایا تو را به خاطره نعمتهای بسیار، خصوصا نعمت برف و باران به بیابان‌های خشک هر جائ ایران خصوصا به بیابان‌های بسیار تشنه شهر بابک و حومه شکر بسیار میگویم و از تو می‌خواهم که باز هم به ما و به این سرزمین تشنه برف و باران بیشتری عطا کن. امین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد