حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

جام نوروزی حصاروئیه

 بدینوسیله به استحضار میرساند  جهت هماهنگی و بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه  برگزاری جام نوروزی حصاروئیه در نوروز 88  و همچنین انتخاب مدیر و اعضای کمیته برگزاری مسابقات  جلسه ای در روزجمعه  مورخ 29/9/87  راس ساعت 9 صبح  در روستای حصاروئیه تشکیل میگردد  لذا از شما عزیزان دعوت میشود برای  هم اندیشی و  برنامه ریزی برای خلق حماسه ای  دیگر  در این جلسه حضور به هم رسانید  مسلم است ورزش همانگونه که  موجب تندرستی جسم انسان میگردد سلامتی روح و روان را به دنبال خواهد داشت  پس بیایید در روزهایی که زمین هم بواسطه شروع بهار طبیعت ،زنده وشادمان خواهد گشت ما هم از طریق ورزش موجبات اتحاد و همدلی و همچنین شادمانی و دلخوشی همشهریان عزیزمان را فراهم آوریم . 

جناب آقایان سیروس نجفی  دهیار محترم  وآقایان عباس الله دینی و عنایت الله فاطمی مقدم و ماشاءالله قائینی اعضای محترم شورای حصاروئیه و همچنین آقایان سید علی فاطمی مقدم – عباس اسماعیلیان – مسعود قائینی (نوروز)- سید محسن فاطمی مقدم – منوچهر نجفی - سید ابوالقاسم فاطمی مقدم – جلال الله دینی- جمشید الله دینی – مهرداد الله دینی – حسین الله دینی – ایمان فاطمی مقدم – احسان فاطمی مقدم – امین فاطمی مقدم – علی الله دینی(حبیب الله ) – علیرضا حامدی – عنایت قربانی –علی قربانی – روح الله قربانی – اصغر قربانی – سید جواد فاطمی مقدم -غلامرضا قائینی – فتح الله قائینی – فرهاد الله دینی (عباس) – علی قائینی (محمد نوروز)- ایمان قائینی (عوض)- احمد قائینی(رضا)- منوچهر الله دینی – معز الله دینی – فرهاد قائینی – فرامرز قائینی-تورج قائینی- اسماعیل الله دینی و تاج الدین الله دینی . علی الله دینی (عباس حیدر )-  از شما عزیزان برای حضور در این جلسه دعوت می شود تا با نظرات و راهنماییهای خود برگ زرین دیگری را برای روستای حصار.ئیه ثبت نماییم.

کمیته ورزشی روستای حصاروئیه

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:47

http://www.sahrab.blogfa.com/

عنایت یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:23 http://enayat001.blogfa.com

اسماعیل جان.دوستان به جای ما.امید است جام خوبی برگزار کنید.

همدم شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:37

سلام به همه بچه های حصاروییه که قصد دارند برگ زرین دیگری را به افتخارات حصارو بیفزایند .

از بچه های پائین ده شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:50

باسلام و خسته نباشید به تک تک دوستان، خصوصآ شیر بچه های حصاروئیه که نشان دادند که اگر انتقاد میکنند،چاره اندیشی هم مکنند و این جلسه ای که در پیش رو هست نشانه کاملی از همکاری و همدلی همه جوانان و همه اهالی دوست داشتنی روستای حصاروئیه است، چه انهائی که انتقاد دارند و چه انهائی که ندارند. در حقیقت، این روش در پیشرفته ترین ممالک دنیای امروز نیز بکار برده میشود یعنی اینکه همه کسانی که سعی در خدمت کردن به مردم و همنوعان خود را دارند، چه انهائی که انتقاد دارند و چه انهائی که ندارند،و یادمان باشد که انهائی هم که انتقاد میکنند از روی دلسوزی برای بهتر نمودن اوضاع و کارهاست، همه انها دور هم مینشینند و محترمانه و بدون پرخاشگری نظرات و پیشنهادات همدیگر را میشنوند و در اخر بهترین روش را انتخاب مکنند. در این راستا باید از غرور و خودکامگی دوری جست وافراد هرچه میتوانند باید افتادگی و فروتنی پیشه کنند و همه به خاطر داشته باشیم که مثلآ اگر نظر من مورد قبول واقع نشد و نظر کناری من مورد قبول واقع شد باز هم شاد باشیم و خدا را شکر بگوئیم که ما را در زمرۀ افراد خدمتگزار قرار داده تا بتوانیم به مردم و همنوعان خود خدمت کنیم.یادمان باشد که گذشت کنیم و یکدندگی نکنیم.من یکی که به تک تک شیر بچه ها اعتماد کامل دارم که امسال هم با همکاری و همدلی و برگزاری بازیهای جام نوروزی حصاروئیه برگ زرین دیگری به افتخارات خود وهمه اهالی روستا در تاریخ اضافه خواهند کرد. احترام به همدیگر و همه شرکث کنندگان در این بازیها، چه بازیکنان و چه تماشاچیان خیلی مهم است. امیدواریم که مسولین دولتی شهرستان هم با جوانان پر تلاش روستای حصاروئیه که هر ساله با انجام این بازیها موجب شادی و فراهم نمودن او قات تفریحی سالم و توسعه روحیه ورزشی به خود و جوانان دیگر روستاهای شهرستان هستند همکاری لازم را با ما داشته باشند تا با هم و در کنار هم حامعه ای سالم و پویا بسازیم. به امید دیدار در روز جلسه. خدا نگهدار.

بچه دل حصارو و مهاجر چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:41

سلام و خسته نباشید
افرین بر بچه های باحال حصاروئیه

صادق سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:21

سلام
خسته نباشید.
خیلی خوشحالم میبنم که به سلامتی دوستان عزیز قصد گردهمائی کردند و انشا ء الله بزودی همه برنامه ها رو برا خواهد بود.
بار دیگر شیر بچه های عزیز نشان دادندکه نسلی جدید از حصاروئیه کاملا کنترول امور را در دست دارد و هیچ مانعی نمیتواند در برابر قدرت همکاری و گفتگو این دوستان بایستد.

دست مریضاد

بچه پایین ده سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:13

من از همین حالا از همه درخواست دارم با فراموش کردن تمام مسائل حاشیه ای تمام نظراتشان مربوط به خوبیها و بدیهای برگزاری جامهای گذشته و خصوصا تجربه ی سال گذشته را آماده کنند و با مطرح کردن پیشنهاد سازنده ( نه فقط ایرادگیری)
جلسه ی پیش رو را به جلسه ای پربار و همراه با موفقیت تبدیل کنند.

همشهری دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:30

با سلام و آرزوی سلامتی برای همه دوستان بزرگی می فرمایند بجای ایراد گیری ، چاره اندیشی کنید . بنده خوشنود هستم از اینکه این سخن جامعه عمل پوشیده و به نتیجه دلخواه رسیده . امید آنکه بتوانیم سال نو را با مسابقاتی با شکوهتر و پر قدرت مندتر از سال جاری آغاز نمائیم . ضمناً آقای مهندس قائینی ، در رابطه با گفتنی ها و نگفتنی های فوتبال گذشته به قول مثل آفریقایی سکوت ، از بزرگترین قدرت هاست دوست عزیز گذشت زمان همه چیز را بر ملا خواهد کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد