حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

تسلیت

متاسفانه با خبر شدیم بعد از ظهر دیروز ۲۶/۶/۸۷ محمد قائینی فرزند صفر در سن ۷۸ سالگی بر اثر سکته قلبی و کهولت سن دار فانی را وداع گفتند. وی در طول دوران حیاتش به شغل کشاورزی و دامداری مشغول بوده و از مردان نیک و بزرگوار روستای حصاروئیه بشمار میرود. زحمتها و سختی های دوران زندگی اش جهت امرار و معاش خانواده و فرزندانش بر کسی پوشیده نیست٬مهربانی و خوشرفتاری ایشان با مردمان روزگارش نیز از ویژگیهای بارز این مرحوم بوده است. درگذشت این پدر عزیز را به خانواده ٬فرزندان٬اقوام و نزدیکان ایشان و همچنین اهالی روستای حصاروئیه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم مغفور طلب عفو و بخشش نموده.یادش گرامی و روحش شاد.

نظرات 10 + ارسال نظر
معز چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 http://lovefall.blogfa.com

روحش شاد و یادش گرامی باد.
بقای عمر بازماندگان.

همشهری شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:34

با سلام خدمت همگی ، اولاً درگذشت این مرد عارف و با خدا را به فرزندان و فامیلهای وابسته تسلیت می گوییم . فقط گفته آن مرحوم را از فرزند ارشد ایشان نقل قول می کنم تا حقیقاً همه بدانند آن مرحوم واقعاً عارف وبه حق رسیده بودند. ( آن مرحوم به پسرشان وصیت کرده بودند پدر من نیمه ماه رمضان میمیرم ) وایشان حقیقاً درست روز 16 ماه مبارک رمضان دار فانی را وداع گفتند.

حسن فاطمی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:22

با درود به روح بلند این مرحوم در نظزات دوستان خیلی از خوصو صییا ت این مرد را خواندم ولی یکی از خو صییات اصلی او شخصیت کمدین او بودکه همیشه با گفتار ظنز امیز مو جب خندادن وشادی اطرافیان و اهل محل می شد. روحش شاد

جلال شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:29

با عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان آن مرحوم.
او مردی روشن دل و با ایمان بود.خداوند از نعمات بهشتی برایش ارزانی دارد.

سید جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:55

روحش شاد
خدایش بیامرزد

بچه دل حصارو و مهاجر پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:41

سلام

من هم به ان خانواده مرحوم تسلیت عرض می کنم روحش شاد.

ناصر و خانواده پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:47

با سلام و تاثر فراوان،
درگذشت مرحوم محمد قائینی فرزند صفر را به تمامی بازماندگان ان مرحوم، خصوصآ فرزندان عزیز و محترمشان تسلیت گفته واز خداوند بزرگ برای ان مرحوم طلب مغفرت وصبر و تحمل برای بازماندگان داریم. یادش گرامی و روحش شاد.

ناصر و خانواده از تورونتو

قسمت پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:26

آنا لله و انا الیه راجعون
خداوند رو ح ان بزرگوار را شاد و به خانواده محترم صبر دهد.
اهالی روستا محمد قائینی را به عنوان مردی پاک و ساده و روحانی به خاطر خواهند سپرد. به خانواده ایشان و تمامی وابستگان درگذشت پدر ارجمند محمد صفر را تسلیت میگوییم. روحش شاد

آشنا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:59

روحش شاد ویادش گرامی.
حقیقتا آنهایی که گذری در صحرای حصارو داشته اند چهره معصوم و بی ریای آن مرحوم را حتما به خاطر می آورند که همیشه با داسی در دست برای تامین علوفه احشام خود و تهیه آذوقه برای زیستن تلاش میکرد .مطمئنم روح چنین مردان ساده و بی آلایش پس از عروج ملکوتی آرامش ابدی خواهد داشت .

علیرضا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:02

روحش شاد
خدایش بیامرزد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد