حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

جوانان حصاروئیه به طبیعتی سبز در دل کوه می اندیشند.

جمعی از جوانان روستای حصاروئیه با مدیریت سیروس نجفی (دهیار روستا) و دانیال قائینی تصمیم دارند در یک اقدام جالب و بی سابقه و به منظور حفظ جاذبه گردشگری چاه قندو٬ تعدادی درخت را در این مکان بنشانند. اما متاسفانه بدلیل خشکسالیهای اخیر دسترسی به آب از چاه قندو بسیار مشکل شده. اما تصمیم جوانان روستای حصاروئیه بر این است تا با ایجاد یک حوض سر پوشیده و تامین آب مورد نیاز آن از طریق تانکر این مشکل را حل نموده تا همچنان چاه قندو یکی از مکان های زیبای گردشگری اهالی حصاروئیه و روستاهای اطراف در ایام نوروز و فصل بهار باقی بماند. در راستای کمک به این عزیزان نیز تعداد زیادی از اهالی و جوانان با کمکهای مالی و انسانی خود این گروه را تا کنون همراهی کرده اند و کار احداث حوض حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. چاه قندو در دل هفت کوه واقع شده و در سالهایی که بارندگی ها مناسب باشد همیشه پر از آب است و در فصل بهار طبیعت این منطقه را زیبا می سازد. اینک منتظر نظرات٬راهنمایی ها و کمکهای سبز شما هستیم تا با بهره گیری از آنها جوانان بلند همت روستایمان را در رسیدن به این هدف مهم که حفظ محیط زیست و افزایش جاذبه های هفت کوه و چاه قندو می باشد کمک کنیم.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
همدم سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:37

این یک همفکری عالی و ستودنی است بیایید با یاری هم روستا یمان را آباد کنیم .

امین پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:01 http://www.editiranforum.blogsky.com

وبلاگت عالی یود موفق باش به وبلاگ من هم سر بزن

حسن فاطمی پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:32

با درود به این دوستان نو آور و خدمت گذار .بسیار طرح جالبی است چون همه ما دوستدار طبیعت هستیم ولی از قدیم گفتن چراغی که به خونه رواست به مسجدحرام است. از دوست خوبم آقا سیروس(دهیار محترم)خواهش میکنم نگاهی هم به فضای سبز داخل روستا کنند مخصوصا فضای سبز اطراف زمین فوتبال که درخت های ان از بی آبی در حال خشک شدن هستند.با این حال زنده نگه داشتن چاه قندو بسیار ستودنی است.

کبک خوشحال چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:31

تبریک میگم به جوانانی که علاقه وافر به کوهستان و تفریحات سالم دارند و ما را هم از تنهایی به در می آورند فقط عیبش اینه که هوا رو آلوده میکنند . !!!!!!!!!!

مظهر چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 http://hesaru.cast.ir/

سلا م دوستان
بسیار خوشحالم که میشنوم دوستان عزیز در احیاء سرزمین عزیزمان فعال هستند. خواستم عزض کنم که یک حساب به نام حصاروئیه باز شود یا که شماره حساب یا شماره تماس یکی از دوستان مسئول اینجا ذکر شود تا ما بتوانیم با ایشان هماهنگی کرده و جمع اوری کمکها را شروع کنیم. خوشبختانه مسئله مالی مسئله ای نیست و دوستان شیربچه همیشه و در همه وقت اماده خدمت بوده و هستند.
زنده باشید و خدا یار و یاور شما عزیزان

Pahlavan چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:55



To Sirus: If you need to make a good Design
Then you might need to design a model?
Writing the steps from very beginning to the final goal would be a one of important works.
....
Good luck!

بچه دل حصارو ومهاجر چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:14

سلام و خسته نباشید
این کار خوبی است. ولی باید به اقای نجفی گفت اول هر چیز باید یک ماشین شن برای پارک خیلی مهمتر است. چون بچه های کوچک بازی می کنند خیلی سنگها ی بدی است وممکن است بچه ها زمین بخورند خدایی نکرده دست یا پایشان بشکند. خیلی متشکرم اگر این کار را بکنند. روزگار خوشی را برای همه ارزومندم.

باربد سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:43

چه جالب میشه یک واحه و یا مرغزاری در دل کوه !
همکاری و همفکری کارشناسان روستاها را می طلبد....

بچه ی پایین ده سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:34

بسیار ابتکار جالب و ستودنی انجام شده همه وظیفه داریم که تو این حرکت خوب شرکت کنیم و اونارو یاری بدیم . احیا میراث تاریخی فرهنگی و طبیعی چی ازین بهتر؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد