حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

انتخابات شوراها


از اسفند 1377، زمان برگزاری اولین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هشت سال می‌گذرد. اینک دومین دوره شوراهای اسلامی  شهر و روستا رو به پایان است و مردم و اعضای شوراها تا حد زیادی به مسایل و مشکلات طرفین آشنا شده اند و موانع و سیر پیشرفت نیز مشخص شده است.
آن چه در این زمینه اهمیت دارد حضور مردم در سرنوشت خود است که در حال تحقیق است و این باور در آنان نمودار شده است که مردم می توانند با همراهی و همکاری دولت به سوی آینده درخشان پیش روند. افراد علاقمند برای حضور سالم در انتخابات شورا باید برنامه مشخص و مدون داشته باشند و اهداف خود را بیان نمایند. دیده شده عده ای تنها به منظور کسب نام و نشان، ثبت نام می نمایند ولی چون راه و شیوه معینی ندارند در ابتدای مسیر باز می مانند و دچار روز مرگی می گردند.
درواقع تشکیل شوراها اجرای دستور خدا و قرآن است و هرچه بهتر و گزیده تر قدم برداریم به احکام الهی احترام گذاشته ایم. پس کاندیداهای شورا، خدا، مردم و خدمت صادقانه را در نظر بگیرند و تظاهر و ریا و کبر و غرور را کنار بگذارند و تنها ایمان به ذات الهی است که آنان را موفق می نماید.

نگاهی به دو دوره گذشته انتخابات شوراها  در روستای حصاروئیه نشان می دهد که حضور مردم روستا در انتخابات بسیار پر رنگ بوده و کاندیداها نیز با شور وشوق خاصی پا به این رقابت سرنوشت ساز گذارده اند. امیدواریم این بار نیز منتخبان مردم به اعتماد آنها پاسخ مثبت داده و تمام تلاش و کوشش خود را جهت رفع موانع و مشکلات مردم بخصوص در بخش کشاورزی و دامداری دو چندان کرده تا شاید گوشه ای از این همه کمی وکاستی های روستای عزیزمان برطرف شود. هم اکنون چهار نفر کاندیداهای انتخابات شوراها در روستای حصاروئیه هستند که اسامی آنها به شرح ذیل می باشد.

۱- سید عنایت فاطمی مقدم

۲- عباس الله دینی فرزند نادعلی                                                                 

۳- ماشاءالله قائینی

۴- منوچهر نجفی

امید است که با انتخاب نمایندگانی صالح و شایسته بتوانیم نظاره گر افقی روشن در آینده روستای حصاروئیه بوده و پس از انتخابات نیز بر خود وظیفه بدانیم که این عزیزان را در انجام وظایفشان یاری نمائیم٬ کاستی ها را گوشزد کرده و بر حل شدن موانع تاکید داشته باشیم.در ضمن اسامی اعضای شورای روستای حصاروئیه در دو دوره گذشته به شرح زیر می باشد.

دوره اول

۱- سید عنایت فاطمی مقدم

۲- روح الله مرادی

۳- غلامعلی قائینی

دوره دوم

۱- سید عباس فاطمی مقدم

۲ سید عنایت فاطمی مقدم

۳- ماشاءالله قائینی

سه انتخابات همزمان مجلس خبرگان، شوراهای شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای مجلس هفتم با تعویق یک ماهه در 24 آذرماه سال جاری برگزار خواهند شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 17:09

باسلام لطفآ در زمان تبلیغات انتخابات شوراها بی طرفی رسانه ای خود را حفظ کنید.

محمد جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:41

از اینکه به انتخابات شوراها اهمیت دادید متشکریم. در مورد مشکلات کشاورزی و دامداری هم لطفا مطلب بنویسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد