حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

سفید مثل برف

در ادامه بارش نزولات آسمانی شب گذشته شاهد بارش برف در منطقه بودیم که باز هم شور و شعفی دو چندان را در بین اهالی منطقه ایجاد کرد. امروز هوای سرد زمستانی و زمین پوشیده از برف که همچون برف سفید پوش بود چهره ای کاملا زمستانی به منطقه داده بود. هم اکنون دمای هوا به شدت کاهش یافته و سرمای شدیدی بر منطقه حاکم است. هرچند زمستان است و سرما لذت خاص خود را دارد اما مشکلات فراوانی را هم برای مردم ایجاد می کند بخصوص برای روستائیان که گرم کردن منازلشان از مهمترین دغدغه های فکری آنان می باشد. تهیه نفت مهمترین ماده سوختی قابل استفاده در منازل روستائی این روزها با مشکلات فراوانی همراه می باشد. امیدواریم مسئولان عزیز شهرمان که این روزها کنار شومینه های گاز سوز خود که فقط متوجه می شوند زمستان آمده است و برف و رنگ سفید آن را می بینند و سوز سرمای آن را حس نمی کنند به فکر روستائیان هم باشند و برای گاز رسانی به روستاهای اطراف نیز قدمی مثبت بردارند تا این عزیزان زحمتکش نیز وقتی که بعد اتمام کارهای روزمره شان که در سوز و سرمای زمستانی انجام می شود به  خانه شان برمی گردند لااقل اینجا مکانی گرم داشته و از این لحاظ مشکلی نداشته باشند. به امید آن روزی که گاز٬ این نعمت خدادادی در اختیار روستائیان و پا برهنگان که همواره حل مشکلان آنان از مهمترین دغدغه های امام خمینی(ره) بوده است٬ نیز قرار گیرد. ان شاء الله.

نظرات 4 + ارسال نظر
مصیب حمزه ای پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:42

این عکس در اصل مال کجاست؟

همدم چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:26

با سلام و درود بر تمامی برو بچه های حصارو در هر کجا که هستند . ما هم مثل بقیه از بارش نزولات اسمانی و الطاف بیکران باریتعالی بی نهایت خوشحال و بر درگاهش شاکریم . به امید باران رحمت حق . یا حق

Faithful, سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 22:58


YAM,

As a citizen of hesarouieh, I am glad of reading the website also hearing by phone that shahr-babk region specially hesarouieh has been blessed by snow falling. I would like to congratulate all people there especially to whom surviving by farming and sheep. Be more thankful to God to get more happiness.

اله دینی دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 19:06

با سلام وخسته نباشی ، اگر باران به کوهستان نبارد. به سالی دجله گردد ، خشک رودی. بارش برف وباران از نعمتهای بیکران الهی میباشند ، که نازل شدن آنها باعث آبادانی وحیات موجودات وگیاهان می شود. از طرفی اگر خدای نکرده بارف وباران نبارد. بچه های کوچک شاید از برف تنهاخاطره ای در کتابهای درسی و یا عکسی در تلویزیون ببینند. امیدواریم خداوند به واسطه اعمال ما انسانها الطاف بیکرانش را از ما دریغ ننموده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد