حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

رهنوردان حصاروئیه



       

        
Thanks to Masoud ghaeini &Hossein Allahdini
جمعی از جوانان حصاروئیه که مدتهاست به بهانه های گونانون، مسیرهای مختلفی را برای پیاده روی انتخاب می کنند، اینبار با پیمودن مسیر دارآباد سیرجان تا گود گله چاه،به یاد مرحوم حسین زین الدینی از ساعت هفت صبح تا نزدیک غروب این مسیر را با پای پیاده طی نمودند.سال گذشته مرحوم حسین زین الدینی در روز پنجم دی ماه در روزی که درختکاری در دامنه کوه حصاروئیه انجام شد همراه گروه کوهنوردی آویشن حضور داشت.گروه کوهنوردی حصاروئیه با شعار ورزش برای سلامتی و نشاط جسم و روح ،نام رهنوردان حصاروئیه را برای گروهش انتخاب کرده است.گروه رهنوردان حصاروئیه شب قبل از پیاده روی را در منزل اقای علی الله دینیان فرزند مرحوم قهرمان سپری نمودند که ایشان تمام  امکانات رفاهی این گروه را فراهم کرد.

به امید موفقیت همه جوانان ایران زمین بخصوص جوانان دوست داشتنی حصاروئیه در هر جای این جهان پهناور که هستند.
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:43

زند باد به دایی ماشاا... و دایی مسعود که همیشه پایه اول این ورزشها هستن چه عجب از محمد و منصور (فرزندان اسفند درویش )جای تقدیر و تشکر از همه دوستان حصاورئیه


(رضا داماد اسفند درویش)

hassan دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:02

drood shad bashid

سرخوش یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:03

با سلام
خسته نباشید.
امیدوارم که همیشه تندرست و موفق باشید.
زنده باد محبوب قلبها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد