حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

روز پاک در حصاروئیه

  

photo by Farzad Radfar

جوانان حصاروئیه در دوازده فروردین حماسه آفریند. جوانان در حرکتی جدید و شایسته با همکاری یکدیگر مشغول به جمع آوری زباله های اطراف روستا شدند. تلاش های سید احسان فاطمی مقدم در هماهنگی و گردآوری جمعی از جوانان روستا سرانجام نتیجه داد و روز ۱۲ فروردین جوانان حصاروئیه با همت بلند خود در جمع آوری زباله های اطراف روستا تلاشی ستودنی داشتند و بسیاری از آشغالها و زبالهای ریخته شده در اطراف ده را جمع آوری کردند. عده زیادی عاری از هرگونه شان و مقام خود در این حرکت خیر خواهانه و فقط بخاطر حصاروئیه در این کار عامه پسند شرکت کردند. جمعی از شرکت کنندگان :خانم ها، ناهید قائینی ، طوبی فاطمی مقدم ،اقدس فاطمی مقدم، شیما فاطمی مقدم........آقایان، اسکندر نصرالدینی، سید علی و کیارش فاطمی مقدم ٬سید احسان فاطمی مقدم، سید نیما فاطمی مقدم، بهنام اله دینی،فرزاد رادفر

 

 آما آنچه مهم است این است که مردم زباله ها را در کوچه و بیابان رها نکنند و محیط اطراف خود را آلوده نسازند.که علاوه بر کثیفی محیط اطراف زندگی می تواند عواقب ناگوار بهداشتی نیز به همراه داشته باشد. امیدواریم که همه یاد بگیریم که طبیعت اطراف زندگی ما جای ریختن زباله نیست و بایستی زباله ها را جمع آوری کرد و آنها را سوزاند.امیدواریم دهیاری روستا نیز در زمینه جمع آوری زباله و آشغال های روستا قدم مثبتی بر دارد و از مسئولان شهرداری کمک بطلبد تا روستایی تمیز داشته باشیم که البته کمک خود مردم در این زمینه بسیار موثر است. 

 

         

Photos by Farzad Radfar

نظرات 6 + ارسال نظر
همدم شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:17

بسیار عالی . بسیار عالی
حرکتی بسیار زیبا . ان شا ا.. سالهای بعد همه مشارکت کنند و از این به بعد فرهنگ سازی (( نریختن زباله)) ترویج شود

جمشید دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:32

ضمن خسته نباشید به همه شرکت کنندگان در این حرکت شایسته . یک پیشنهاد اینکه این روز را هر سال در روستا برگزار کنیم و یک جایزه ( حداقل دوچرخه ) در پایان این روز به عنوان یادگاری بین شرکت کنندگان قرعه کشی شود .

همدم دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:29

درود بر جوانان نیک سیرت و نیک اندیش .

[ بدون نام ] یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:56

بسیار عالی ولی
اگه مسئولین کاری کنند که ماشین جمع اوری زباله(مثل قبل) بیاد و اشغالها رو ببره مردم هم اشغالهاشون رو هرجا رسیدن نمیریزن

sajad eslami شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:30 http://avishen.blogfa.com/

درود بر شما . خدا قوت .

سرخوش شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:46

با سلام و خسته نباشید به تمامی شما عزیزان
بسیار کار زیبایی انجام دادید. انشا الله که همیشه موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد