حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

سیزده بدر با طعم باران

دیروز و دیشب بارش باران حال و هوای دیگری به منطقه شهربابک و روستاهای دیگر بخشید. بارش باران که از اوایل صبح سیزده شروع شد تا ساعت یازده ظهر ادامه داشت و همه را در خانه هایشان زمین گیر کرد. اهالی که بار و بندیل خود را برای رفتن به سیزده آماده کرده بودند منتظر بودند تا بارن اندکی مجال دهد که راهی کوه و بیابان شوند. اما سرانجام نزدیک ظهر باران بند آمد و مردم راهی دشت و دمن شدند. گروهی نهار را در خانه خوردند و گروهی هم نهار را به دشت و بیابان بردند.  
 
هرچند هوای سرد و همراه با بارش باران مانع از داشتن سیزده ای دلچسب شد، اما ته دل همگان راضی بود و خشنود،چرا که نوید بهاری سرسبز را می داد. در بعد از ظهر و دیشب نیز بارش شدید باران ادامه داشت و باعث پر آب شدن چاله چوله های بیابان شد. بطوری که گروهی در عصر سیزده در کوه و بیابان باران گیر شدند. طبیعت کوههای حصاروئیه، هفت کوه ، دوسر و چاه قندو از جمله جاهایی بودند که میزبان اهالی حصاروئیه در روز سیزده بودند.

نظرات 1 + ارسال نظر
صحراگرد پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:29

به ما که خیلی خوش گذشت رفته بودیم هفت کوه بارون هم می اومد خیلی باحال بود خیلی جاتون خالی خیلی خوش گذشت مخصوصا اون چایی اتشی خیلی حال داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد