حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

پاییز و زمستانی گرم و بهاری اما بارانی

 

photo:H.allahdini

  دیروز نیز شهربابک و مناطق اطراف شاهد بارش باران بود. هوای لطیف بهاری در فصل زمستان همراه با بارش باران اهالی را تا حدودی به تعجب وا داشته است. گویی تجربه چنین هوایی را در این چند سال٬ آنهم در این موقع از سال نداشته اند ٬ چیزی که به ندرت اتفاق می افتد. 

با اینکه حدود ۱۰۰ روز از شروع پاییز می گذرد و یک هفته ای هست که زمستان را پشت سر گذاشته ایم اما هوایی گرم و بهاری را می گذرانیم به گفته اهالی روستا و بخصوص مسن تر ها امسال هوا دمایی متعادل تر نسبت به سالهای گذشته داشته است. به گفته آنها هرساله از اوایل آبان ماه آب یخ میزده و هوا نیز سردتر بود که امسال نه تنها آب یخ نزده بلکه سرمای هوا نیز متعادل بوده است.با این حال پاییز و زمستان امسال شاهد بارشهای بسیار خوبی بودیم  و امید می رود که تا پایان زمستان نیز از نزولات آسمانی برخوردار باشیم. 

 

به امید بهاری سبز

نظرات 2 + ارسال نظر
همشهری پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:20

زمستون هم زمستونای قدیم !
آدم فکر می کنه توی فصل بهار ه .

همدم یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:22

نعمتهای خداوند منجمله باران (رحمت الهی ) بر بندگانش تمامی نخواهد داشت . این ما هستیم که باید قدر همدیگر را بدانیم و به پاس نعمتهای بی دریغش فقط و فقط برادر انه و در کمال دوستی همدیگر را عاشقانه دوست بداریم و سپاسگزار پروردگار باشیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد