حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

پیاده روی بانوان

از آنجایی که ورزش کردن یکی از رموز سلامتی می باشد و تاکید زیادی بر آن شده ٬ تقریبا همه به نحوی سعی می کنند خود را با ورزش بیگانه ندانند و تا جایی که برایشان امکان دارد حداقل هفته ای چند ساعت و یا حتی چند دقیقه به ورزش بپردازند. هر چند که عده ای هم به صورت حرفه ای و مداوم ورزش می کنند و این امر برایشان عادت شده است. 

 

اهالی حصاروئیه هم از این قاعده استثنا نیستند هر چند گرفتاری ها و مشغله های فراوان روستا وقت زیادی برایشان نمی گذارد اما باز هم از همین اندک فرصت ها استفاده می کنند. والیبال و فوتبال از جمله سرگرمی های جوانان روستاست . به تازگی هم بانوان روستا ورزش پیاده روی را انتخاب کرده اند و این نشان می دهد که آنها نیز برای سلامتی خود ارزش قائل هستند. حدود ده تا دوازده نفر از بانوان روستا بعد از ظهرها ساعت ۱۳ تا ۱۴ مسیر حصاروئیه تا سرده را به صورت رفت و برگشت پیاده روی می کنند که علاوه بر تندرستی جویای احوالات یکدیگر نیز می شوند و با هم گپ و گفتی نیز دارند. امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد. تا افرادی سالم و با نشاط در جامعه داشته باشیم. 

 

به امید داشتن جامعه ای سالم ٬ با نشاط و شاداب

نظرات 3 + ارسال نظر
همدم یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:17

به سلامتی شیر زنان روستا یه کف مرتب بزن !

زرباف چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:28

ورزش کاران موفق باشند

ناصر کوه دوست سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:43

با سلام به آقا اسماعیل وتشکربخاطر مطالبی که برای وب لاگ حصاروئیه تهیه میکنند این هم یک شعر ورزشی از استاد ملک الشعرای بهار که تقدیم میشود به همهٔ ورزش دوستان روستا خصوصأ به بانوان ورزش دوست روستا که امید است تعداد بیشتری ازبانوان روستا به آنها بپیوندند و همچنین امیدواریم که این حرکت دردیگر روستاهای اطراف نیز تکرارشود.

تن زنده والا به ورزندگی است
که ورزندگی مایه زندگی است

به ورزش گرای و سرافراز باش
که فرجام سستی سرافکندگی است

ز ورزش میاسای و کوشنده باش
که بنیاد گیتی به کوشندگی است


ناصر کوه دوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد