حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

باران های بهاری

بارش بارانهای بهاری دیروز و دیشب حال و هوای دیگری در منطقه شهربابک و دشت و بیابانهای اطراف داشت.رگبار ،رعد و برق و وزش باد همراه با بارانهای بهاری که در بعضی جاها با طغیان سیلابها همراه بود نوید بهاری سر سبز را برای کشاورزان و دامداران داد تا بعد از سالها خشکسالی لبخند شادی بر لبان آنها نقش ببندد و شکر گزار الهی باشند. این روزها  دامداران به قولی بره پی رفته اند و هر کس گوشه کناری همرا گوسفندان خود دشتها و کوهها را به امید اندک علف و گیاهی می پیماید. 

 

اینک پس از بارانهای دیر هنگام اما خوب زمستان حالا بارشهای بهاری  نه تنها امید آنها رابه یاس تبدیل نکرد بلکه آنها را شاد و سر حال کرد تا با سالی خوب و سر سبز مزد زحمت های زمستانی خود را بگیرند. هر چند گله داران دیروز و دیشب در زیر بارش تند بارانهای بهاری خیس و سرمازده شدند اما  مطمئنا در دل و  وجودشان شادی و هیجانی موج میزد که راحتی بعد از باران ها ارزشی صد چندان به این یکی دو شب سرما و باران خوردن دارد. حالا دیگر اگر بره ای را هم گرگ بدرد و یا بخورد مسلما ناراحتی اش کمتر خواهد بود چرا که با ریزش باران رحمت الهی مسلما با فروش بقیه جبران خواهد شد. به سالی سرشار شادی و سلامتی برای همه.

نظرات 3 + ارسال نظر
سرخوش شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:22

I like that poetic description from Hamdam, keep it up
Shokran

همدم سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:11

جاتون خالی بود , بعد از بارونی رفتیم سمت کوه حصارو و هفت کوه واقعا" باران بی نظیری باریده بود . شیله ها اومده بودند و علفها از خوشحالی در حال پرواز کردن بودن . بوته های جاز و قیچ و کوشترک داشتن راه می رفتن به سمت آسمان و دونارکها و سوزنوها و رشپزو و داغوها هم تازه داشتن سر میزدن ولی امسلونها بیابانها را سفید پوش کرده بودند . کو شکر گذار این همه نعمت ؟

ن.ا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:15

سلام آقا اسماعیل
بارون کجا اومده . هفت کوه یا کوه حصارو یا همه جا. دیگه چه خبر خوب داری .

با سلام
طبق خبر های رسیده باران بسیار خوبی در همه نقاط شهربابک باریده منطقه هفت کوه و کوه حصارو هم باران خوبی اومده دق های سرده پر آب شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد