حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

نوروز ۹۰ در یک نگاه

با سلام  

ضمن عرض تبریک سال نو به همه شما عزیزان  

نوروز ۹۰ را به همه شما عزیزان تبریک عرض می نمایم و گوشه ای از اخبار و اتفاقات نوروز ۹۰ را به اطلاع شما عزیزان می رسانم. 

 

آنچه امسال بسیار متفاوت تر از سالهای گذشته بود اینکه خبری از مسابقات فوتبال که هر ساله تحت عنوان جام نوروزی حصاروئیه برگزار می شد نبود و متاسفانه رشته برگزاری چندیدن و چند ساله این مسابقات گسسته شد. امید واریم که در سالهای آینده باز این مسابقات از سر گرفته شودو باز هم شاهد آنهمه شور و هیجان در روستا باشیم باشیم البته یادمان نرود برگزاری این مسابقات مستلزم هزینه های زیاد و همچنین صرف وقت می باشد 

 

اما نوروز امسال مسابقات فوتسال نوروزی داخل سالن در شهر شهربابک تحت عنوان جام یادبود امیر علی عطااللهی٬ فرزند ولی و با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار شد که تیم استبرق به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و تیم های شریک آباد٬مهرآباد الف و اشکور الف در رده های بعدی قرار گرفتند. ۵ تیم کرمان٬ حصاروئیه٬ شریک آباد٬ بندرعباس٬ اشکور الف در گروه اول و ۵ تیم استبرق٬ مهرآباد الف٬ مهرآباد ب٬ اشکور ب و شهربابک در گروه دوم این مسابقات حضور داشتند. تیم حصاروئیه با دو برد و دو باخت در مرحله گروهی حذف شد.  

 

ایام نوروز ۹۰ همراه با اتفاقات تلخ و ناگواری هم همراه بود که فوت آقای عطاالله قائینی حصاروئیه فرزند محمد حسن بر اثر سکته قلبی در هشتم فروردین یکی از این حوادث تلخ بود. اما تلخ ترین حادثه  فوت آقای حمید شکوهی فرزند عبدل به همراه خانواده اش در یک صحنه تصادف در محور مشهد به راور بود که همه اهالی حصاروئیه را شوک زده کرد.روحشان شاد یادشان گرامی باد.  

 

سیزده بدر هم امسال بخاطر اتفاقاتی که رخ داد چنگی به دل نزد و کسی رغبتی برای رفتن به طبیعت را نداشت هر چند اندک افرادی کوه و بیابان را برای گذراندن آخرین روز تعطیلات انتخاب کردند تا با روحیه ای تازه تر کار و تلاش خود ودرس و دانشگاه را آغاز کنند. 

انتظار کشاورزان و دامداران برای باران در ایام نوروز نه تنها به پایان نرسید٬ بلکه وزش باد و طوفان های شدید همراه با گرد و خاک مشکلاتی را برای مردم بهمراه داشت. اما دو سه روز گذشته بالاخره چند ساعتی باران دل آنها را شاد کرد و تا حد زیادی می توان گفت به خشکسالیهای پیاپی چند سال اخیر خاتمه داد.امیدواریم باز هم شاهد بارش باران های بهاری باشیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
با وفا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:05

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم به یاد ماندنی نه حاشیه ای فراموش شدنی
بگذارید و بگذرید ، ببینید و دل مبندید ، چشم بیندازید و دل مبازید ، که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت
روحشان شاد وخدایشان رحمت کند

با وفا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:00

امید واریم که بر گذاری این مسابقات درس اتحاد برادری گذشت وصبر وتلاش در بر داشته باشد انهایی که اولند بهتر نیستند انهایی که بهترند اولند

همدم دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:59

روانش شاد و یادش گرامی .
گویا عدم توجه به هشدارهای پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هنوز درس عبرتی برای ما ملت نشده است ؟!. سعدی شیرازی عارف و شاعر بزرگ ایران زمین اجل
(مرگ ) را بر دو قسم معهود و معلق می داند که اولی از طرف خدا و دومی ظلم بنده بر خودش است . باشد گوش شنوایی تا بشنود !!!

علیرضا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:30

خدا رحمت کند همه درگذشتگان سال گذشته را خصوصا حمید شکوهی و خانواده اش را .

م.ا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:37

روانشان شاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد