حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

از جام نوروزی چه خبر؟؟

 

باسلام 

عده زیادی از بازدیدکنندگان وبلاگ حصاروئیه محبوب قلبها خو اهان خبرهایی از برگزاری جام نوروزی حصاروئیه  در ایام نوروز ۹۰ هستند که آیا امسال این مسابقات همچون سالهای پیش برگزار خواهد شد یا خیر؟ البته تا آنجایی که بنده اطلاع دارم خبری از برگزاری این مسابقات نیست اما احتمالا زیاد به همان روال گذشته  و تنها با حضور ۴ تیم به همان روش سنتی برگزار خواهد شد. با توجه به اتفاقات و حوادثی که پیش آمد در سالهایی که مسابقات با شکوه و جلوه ای متفاوت از روال گذشته انجام شد ظاهرا دیگر کسی تمایلی به برگزاری این مسابقات و پیشقدم شدن برای جام نوروزی ندارد. 

 

 اما در هر صورت امیدواریم که باز هم شاهد برگزاری این مسابقات باشیم. البته پاسخ این سوال را هم به عزیزانی واگذار می کنیم که در سالهای قبل در برگزاری این مسابقات مسئولیتی داشته اند و زحمت های فراوانی کشیده اند که جا دارد از آنها تشکر نماییم. 

منتظر نظرات شما هستیم.

نظرات 10 + ارسال نظر
بچه پایین ده یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:06

من یکی از پر پا قرص ترین هواداران جام نوروزی بودم و هستم
اما نظری دارم بیایید کمی با هم روراست باشیم و قبول کنیو که با شرایط جدید دیگر دورهی فوتبال با تیمهای ۱۱ نفره در زمین خاکی تمام شده شاید به بعضیها خوش نیاید ولی این یک حقیقت است .
باید تفاوتها را قبول کنیم که امروزه بافت جمعیتی در روستا ها تغییر کرده و بسیار ی از جوانان برای کار و تحصیل به شهر رفته اند و آن اندکی هم که باقی مانده اند مثل قدیمیها آن استحکام و تمرینها را ندارند .
این مشکل فقط حصارو نیست دیگر روستا ها هم به سختی می توانند ۷-۸ نفر را دور هم جمع کنند چه برسد به به ۱۱ تا بازیکن درست و حسابی حالا یار ذخیره پیشکش.
به نظر من تنها راه حل این موضوع فوتبال گل کوچک و سالنی و والیبال و پینگ پنگ است و باید قبول کنیم که فوتبال با آن شکل و شمایل قدیم به خاطره ها پیوستنش بهتر است آبرومند تر و کم خرج تر .

آشنا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:51

سلام بر همه حصاروئیها در هر جای جهان
باور کنید وقتی می شینم عکسهای نوروز 87 رو می بینم غبطه می خورم که اون همه صفا و شادی در زمین فوتبال حصارو کجا رفت ؟!! امسال عید از کنار زمین فوتبال گذشتم دلم گرفت پر بود از خاروخاشاک.

مهدی خراسانی چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:46

باسلام خدمت برادر دوست قدیمی عزیزم بعد از گذشت مدت زیادی امروز موفق شدم گذری به سایت شما داشته باشم خیلی خوشحال شدم وازاینکه هنوز به این فعالیت خود ادامه میدهید به خود میبالم که پدرم شهربابکی است مهدی خراسانی از خاش راستی سلام من را هم به حسین برسانید.

football doost دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:24

ba salam khdmate tamamiye dastandarkarane baziihaye noroozii
be nazare man ham behtare ba hamoon 4 ta team b soorat sabegh bargoza beshe chon kasani ke bayad zahmat bekeshan hamishe sabet hastan faghat ye ede miyan baraye khodnamayii va ,,, edeaaa kari ke anjam nemidan hichi oun paye sabetha ro ham delsard mikonan. pas behtare ke ba hamoon 4 teame hasaroo va barfe va 2 ta teame digar ke faghat bara football biyan bargozar beshe, ba arezooye salamatii baraye tamamiye kasanii ke vaghean ounja zahmat mikeshan

همشهری شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:53

سلام و دو صد درود بر بچه های جوانمرد حصاروییه در هر گوشه و کناری که هستید و همچنین بر بازدید کنندگان محترم وب سایت .
من خودم در سالهای گذشته تا حدودی درگیر بعضی مسائل بودم و در جزیان برگزاری به مسئولین تا جایی که می تونستم کمک کردم . دلایل متفاوت و بسیاری در عدم برگزاری جام دخیل بوده و هست و مهمترین دلایلش از نظر من ( هرچند اشتباه باشند ) : ۱- عدم هماهنگی و مسئولیت پذیری سرپرست تیمها و خلف وعده مسئولین تیمها در همکاری با مسئولین جام مثل عدم پرداخت حق ورودی و ...
۲- ضعف مدیران برگزاری جام در عدم وصول چک های تضمینی که بابت همین مسائل و تخلفات بازیکنان به جهت گرفتن کارت زرد و قرمز گرفته می شد .
۳- وجود مدیر ضعیف و عدم مسئولیت پذیر در دوره نوروز ۸۸
۴- بالابودن هزینه برگزاری و عدم آگاهی تیمها از هزینه ها و کم بود منابع مالی .
و .......

مهدی خراسانی پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:05 http://tttt

با سلام خدمت شما وحسین اقای عزیزم پیشاپیش فرا رسیدن نوروز باستانی این بهار طبیعت را به شما وخانواده محترمتان از دیار سیستان وبلوچستان تبریک عرض میکنم طبیعت حصاروییه در بهار حقیقتا زیباست امیدوارم عکس های این فصل رو هم در سایت داشته باشید.

babak سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:50

salam khaste nabashid. khaheshan age emkan dare tasaviri az rostaye hasaro ke jadid ham bashe bezarid mer30 mamnon

علیرضا دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:08

با توجه به هزیه و زمانی که برگزاری یک جام در حد و اندازه جامهای نوروزی گذشته نیاز دارد به نظرم بهتر است جام فوتبال هر ۲ سال یکبار برگزار شود و در سالهایی که فوتبال نیست جام ورزشهای دیگر که برگزاری آن آسانتر است و زمان کمتری برای هماهنگی و آماده سازی و... لازم دارد مثل والیبال و پینگ پنگ و یا حتی رشته های جدید مثل تنیس و... برگزار شود .

با وفا یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:57

.....چه حقیرند مردمانی که نه جرأت دوست داشتن دارند،

نه اراده‌ی دوست نداشتن،
نه لیاقت دوست داشته شدن
و نه متانت دوست داشته نشدن

Nasir Allahdini یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:30

میشه این اتفاقات رو کامل نویسین ما هم مطلع بشیم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد