حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

باران

سرانجام پس از ماهها انتظار و چشم به آسمان بودن ، باران این رحمت الهی دیروز و دیشب  مردمان استان کرمان و بویژه روستائیان را خوشحال نمود و چند ساعتی مهمان مردمان سختکوش و مهربان این خطه از دیارمان بود. هر چند مردمانمان مهمان وازند اما باران بیش از این مهمان آنها نبود و تنها چند ساعتی بارید تا دل روستائیان و کشاورزان منطقه شهربابک را شاد کند هرچند دیر بارید اما این نخستین بارانی بود که پاییز و زمستان امسال در این منطقه بارید که باز هم جای شکرش باقیست. امیدواریم که باز هم شاهد بارش نزولات آسمانی باشیم تا ان شاءالله بتوانیم  سالی سبز و پر آب داشته باشیم. به امید آنروز

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:47

جام چی شد؟

جمشید دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:21

با نظر همدم مبنی بر تغییرات آب و هوا معتقدم و همچنین تغییرات اکوسیستمی که ما انسانها ( البته پیشرفته هاش ) باعث و بانی این تغییرات شده اند . هر چند تولید گازهای گلخانه ای به دلیل کارکرد صنایع مختلفی است که در بسیاری موارد فوایدی هم دارند ( فقط صنایع ) .

جواد یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:17

جام نوروزی امسال برگزارمی شود ؟

همدم دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:19

سلام .قبلاْ هم یک نظر داشتم ولی .... ؟ خوشبختانه امروز نیز باران بارید

باوفا چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:28

دائم شکر گذار خدا باشیم که : شاید بدترین شرایط زندگی ما ، برای دیگران آرزو باشد

همدم سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:05

متاسفانه به دلیل رفتارهای ناهنجار نوع بشر و تولید روز افزون گازهای گلخانه ای با عث تغیراتی در جو زمین و بهم خوردن تعادل اکوسیستم ها و در نتیجه بارندگیهایی سیل آسا در بعضی نقاط و خشکسالیهای پیاپی برای جاهای دیگر شده است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد