حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

سفری به دور دستها البته تا آنجا که دوربین های عکاسی به یاد دارند

اینبار آنچه را که شما خواسته اید لبیک می گوئیم و با احترام به پیشنهاد شما به جستجوی آن می پردازیم.سفری به دور دستها البته تا آنجا که دوربین های عکاسی به یاد دارند و آنها را ضبط کرده اند. آنچه روزی برایتان عادی بود اما امروز برای شما خاطره و برای ما جوانترها جذاب و دیدنی. به دنبال گنجینه هایی هنری که شاید هریک از شما پیش خود به یادگار نگاه داشته اید. البته روی صحبتم با قدیم تر هاست هرچند که جوانتر ها می توانند همکاری بسیار زیادی در این زمینه داشته باشند. می توانید به سراغ قدیمی ها بروید و یا آلبوم های خود را ورق بزنید تا آنچه را که ما دنبال آن هستیم شما بیابید.  

 

آری عکسهایی از زمان قدیم٬از جاها و مکانهای قدیم و تاریخی روستا، از پیر مردها و پیر زنها ،از جشنها و اعیاد و مراسم، از رسم و رسوم گذشته و آنچه که شما را به یاد آن زمان قدیم می اندازد. این بار نمایشگاهی از عکسهای قدیمی شما در وبلاگ حصاروئیه محبوب قلبها. البته برای آنهایی هم که دسترسی به اینترنت ندارند منتظر بمانند تا نوروز 90،زمانی برای برگزاری یک نمایشگاه عکس،جایی که همگان بتوانند بازدید نمایند.شما عزیزان  می توانید عکسهای خود را به آدرس s_allahdini@yahoo.com ارسال نمائید تا زمانی که همه عکسها جمع آوری شد بر روی همین وبلاگ منتشر شود. 

 

 البته قابل ذکر است که این موضوع به پیشنهاد آقای عباس اسماعیلیان مطرح شده است که جا دارد از ایشان نهایت تشکر و سپاس را داشته باشیم امیدواریم که خود ایشان هم که مبتکر این پیشنهاد بوده اند علاوه بر عکسهایی که خود در اختیار دارند با تلاش و کوششی دو چندان از جاهایی که می توانند در این زمینه برایمان عکس تهیه کنند.منتظر عکسهای به یاد ماندنی همه شما عزیزان هستیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
همدم سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:19

همدم! اقا خداوکیلی این همه اسم مستعار هست حالا چرا اسم منو جعل کردی ؟ از شما شیر بچه ها بعیده . مگر اینکه اشتباهی رخ داده باشه .
با سپاس از آقای اسماعیلیان

بچه پایین ده پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:45

من پیشنهاد می کنم در کنار این نمایشگاه جالب و دیدنی یک مسابقه ی عکس با موبایل هم در ایام نوروز برگزار کنید و با ایجاد شور و شوق و هیجان در بین عموم مردم روستا شاهد نمایشگاهی پربار تر باشیم
هر کسی با موبایلش از موضوعات مختلف روستا عکسی بگیرد و برای نمایش ارائه دهد و در آخر به چند عکس برتر هدیه ای تقدیم گردد

علیرضا شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35

پیشنهاد جالبی است !

همدم شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:29

درود بر آقای اسماعیلیان
یکی از مواردی که احساس تنهایی به آدم دست می ده اینه که بیاد و ببینه نظرات گذاشته شده توی وبلاگ در مورد موضوعات مختلف در حد یکی و یا دو تا نظر هست . پیشنهاد می کنم که هرکی از وب بازدید می کنه یک نظر هم ثبت کنه . چشم اگه عکس جالبی داشتیم می فرستیم .

حسن فاطمی پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:22

با سپاس از اقای اسماعیلیان
پیشنهاد میکنم در کنار عکسهای تاریخی عکسهایی از مناظر زیبا هم باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد