حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

ابوذر حادثه آفرید

دو سه روز پیش نزدیک غروب در حالی که روز به پایان می رسید محمد علیخانی٬فرزند امرالله زمانی که سوار بر الاغ همراه گوسفندانش از بیابان بر می گشت و  نزدیک خانه بهداشت روستا بر روی آسفالت راهی خانه بود ناگهان به هوا پرتاب می شود و ثانیه هایی دیگر بر روی زمین فرود می آید دردی شدید در پایش احساس می کند آنگاه که به خود می آید متوجه می شود که استخوان پایش شکسته و همچنین پای الاغش نیز می شکند. بلی ابوذر حیدری و یاسر محمد یوسف دو نفری بودند که سوار بر موتور باعث به وجود آمدن این حادثه شدند هرچند که خوشان نیز دچار جراحت هایی سطحی شدند. 

 

 آهای ابوذر خان شما که تا چند هفته پیش قهرمان بودی حالا چرا باید اینقدر سرعت داشته باشین تا هم جان خودتون و هم جان پیرمردی چون محمد امرالله را به خطر بیاندازی؟اگر به خودتون رحم نمی کنید لا اقل به این پیرمرد و پیر زن هایی که توی کوچه خیابانهای روستا در حال رفت آمد هستند٬ رحم کنید. هنر نیست که توی کوچه های حصاروئیه سرعت برین. اگه اینقدر مردین برید پیست موتور سواری.

نظرات 8 + ارسال نظر
nasair allahdini سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:24

من که نمی دونستم چراغ داشته یا نداشته! نمی دونستم گواهینامه داشته یا نه! بی احتیاطی کرده پیش اومده ! هرکی هم بی احتیاتی کرد بیاد پاش وایسه حالا چه تو رانندگی چه تو زندگی!!!

حسن فاطمی سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:12

با درود
قهرمانان ایران زمین سر از خاک بردارند ببینند به کی میگو یندقهرمان.همدم جان همه چیز را خوب گفتید ولی از نیروی انتظامی انتظاری نداشته باش حتما از حادثه میدان کاج سعادت اباد خبر داری پس کوچه های حصارو را بی خیال فقط باید گوش طرف را گرفت و برایش توضیح داد که به حقوق دیگران احترام بگذارد.

همدم دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:46

نصیر خان از شما که در علم ریاضی سیر و سلوک میکنی بعید است این جور قضاوت کنی . این حادثه به دلیل عدم رعایت قوانین ( نداشتن چراغ . نداشتن گواهینامه . سرعت بیش از حد مجاز و . . . . ) اتفاق افتاده . نه در اثر یک عامل غیر قابل پیش بینی . این اتفاقات حساب دو دو تا چهار تا است . متا سفانه ما مردم عادت داریم همه چیز را به حساب خواست خداوند بگذاریم بدون آنکه ذره ای در مورد آنچه انجام می دهیم تفکر کنیم .

دهیاور یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:10

این هم از جوانهای امروز!!
همدم جان اینکه پلیس قانون وضع کرده که سرعت بیش از... ? کیلومتر در ساعت مجاز نیست بایستی مورد توجه قرار می گرفت ولی گذاشتن نیروی گشت و پرسه زن که آسایش راهم از مردم بگیرد چاره کار نیست!

اگر همه خواهان جامعه آگاه و پویا هستید و چاره کار را آگاهی دادن جوانها در یک جامعه بدانید کار مهمی را در مسیر انجام کار قرار داده اید. برای نمونه اگر از همین ابوذر بخواهید چند روز یک نوشته برای بهتر کردن وضع رفت و آمد روستا بنویسد تا برای دیگران مورد استفاده قرار گیرد! بی گمان با خود خواهد اندیشید و خود برای خودش پلیسی خواهد شد که هرگز قانونی را زیر پا نخواهد گذاشت.

آیا زمان آن فراهم نشده است که جوانهای روستا با هم در باره رفت و آمد سواری ها در روستا (یک نمونه پیش پا افتاده و البته مهم ) با هم هم اندیشی کنند!؟ شاید بهتر باشد که نظرات و پیشنهادهای تک تک را در این باره جویا شویم... تا باشد بی خیاله خفته بیدار گردد و ...

Nasir Allahdini شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:38

حادثه بوده دیگه تو اون هوای گرگ و میش خودش باید همای خودش رو می داشته نه کس دیگه

علیرضا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:16

خدا حفظ کند محمد امرا... را . خاطره ها داریم از ایشان

انسان دوست شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:23

این قهرمانیها را از روی احساسات به ابوذر دادند اونم بچه بود باورش شد حالا شما جدی نگیرید

همدم شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:56

متاسفانه سرعت بیش از حد مجاز و عدم توجه به مقررات باعث بوجود آمدن چنین اتفاقات ناگواری می شود . نداشتن گواهینامه رانندگی و استفاده نابجای جوانان از وسایل نقلیه نیز مزید بر علت است . از این دست اتفاقات خیلی زیاد می افتد این یکی برای ما بود . تا زمانی که گشت نیروی انتظامی در روستاها بیشتر نشود این مسائل روز بروز بیشتر خواهد بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد