حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

دبستان سجاد همچنان ره می پیماید.

دبستان سجاد روستای حصاروئیه مهر امسال با ۵ دانش آموز و ۲ معلم کار خود را آغاز کرد. چند سالی است که به دلیل مهاجرت اهالی روستا به شهر دیگر دبستان سجاد رونق چندانی ندارد و با همین اندک شاگرد سال تحصیلی را به پایان می برد. سه دانش آموز کلاس سومی و دو کلاس اولی کل شاگردانی هستند که آقای غلامعباس ابراهیمی و خانم صدیقه محمودی آنها را تعلیم و آموزش می دهند. خانم محمودی  که ساکن روستای حصاروئیه است برای اولین بار است که در روستایمان تدریس می کند و شاگردان کلاس سومی را رهبری می کند.این برای اهالی و دانش آموزان روستا بسیار مایه خوشحالی است که بعد از سالها  دوباره یک معلم بومی و دلسوز تدریس می کند و شاید اگر زودتر از اینها به این روستا آمده بود تا کنون شاهد اینهمه مهاجرت ها به شهر نبودیم. برای شاگردان و معلمین روستای عزیزمان آرزوی سلامتی و موفقیت می نماییم.

نظرات 4 + ارسال نظر
دهخداا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:01

به خیالم جمله "دبستان سجاد همچنان ره می پیماید." از بیخ و بن نا درست باشد!!!
ولی من همچنان روی این صفحه مانده ام!

همدم سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:05

اکثر کارهایی که انجام می گیرد نوش دارو پس از مرگ سهراب است . (( گاز کشی به روستاها . آسفالت . تلفن و ... )) همه اینها اگر حداقل ۵ سال زودتر انجام شده بود نه در روستای حصارو بلکه در اکثر جاها شاهد مهاجرت به شهرها نبودیم . آنهم شهری مثل شهربابک که در زیر زمین بعضی خانه ها گاو و در حیاط خانه ها مرغ و بز نگهداری می شود !!!!

با وفا جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:02 http://www.niknegar.bligfa.com

دل خوش از انیم که حج می رویم
غافل از انیم که کج می رویم
کعبه به دیدار خدا می رویم
او که همین جاست کجا میرویم
درود بر همت بلند ازاد مرد وشیر زن معلمی که خدمت به روستاییان محروم را کمتر از حج نمی دانند پاینده باشند

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:11

khabare... besyare ghashangie bood.. makhe sosan khanome mahmoddi ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد