حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

ابوذر حیدری در دام اشرار

 

آقای ابوذر حیدری فرزند صفر ساکن روستای حصاروییه که دراستان سیستان و بلوچستان به خدمت  سربازی مشغول بوده هنگام امدن به مرخصی در بین راه توسط اشرار منطقه سیستان و بلوچستان به همراه 5 نفر دیگر در محور چابهار - زاهدان به گروگان گرفته شد و بعد از چند روز اسارت در بیست و هفتم شهریور ماه توسط نیروهای سپاه ازاد شد و به آغوش گرم خانواده اش باز گردید. البته  ادامه خدمت سربازی وی بخشیده شد و دیگر به این منطقه بر نمی گردد. ابوذر چند سال پیش خواب می بیند که در نزدیک جاده اصلی نزدیک حصاروییه امامزاده ای وجود دارد بنابراین در شولدر جاده چاهی حفر می کند تا ادعاهایش را ثابت کند اما مسئولین وقت شهرستان مانع از این کار شدند اما وی هنوز هم بر این عقیده پایبند است و این قسمت از جاده را برای خود مکانی مقدس می داند.برای ابوذر و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی داریم و بازگشت این قهرمان سرافراز را به ایشان ٬خانواده و اهالی محترم روستای حصاروئیه تبریک عرض می نماییم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
دهیاور شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:16

به ابوذر جون بگید. یادمه خوب یک چند روزی همه را سر کار گذاشته بودی ها!!
آخه بدبختانه اون آدمهایی که زیاد سرکار می روند کم نیستند.
من همون روزها از اونجاها می گذشتم و هنگامیکه دیدم ماشین تویوتای سفید فرمانداری(خط قرمز هم داشت) و شماری از آدمهای بیکار اونجا ایستاده اند و به تماشای این فن آوری دماغ خراب کن می پرداختند با خود اندیشیدم که تا کی باید این مردم باورهای نادرست را بپذیرند و اندیشه و فکر خود(انسان) و دیگر انسانها را آباد نکنند!!

اون زمان با خودم گفتم ای کاش به جای اینکه زیر جاده را برای این کار می کندند به فکر ساختن یک پل زیر گذر بودند که یک نفر و یا یک ماشین سواری بتواند از زیر این پل به سوی دیگر این جاده مرگبار به آنسوی دیگر برود. حیف این همه انرزی!!!
باید برگردیم و ببینیم که امامزاده درست کردن کی از برنامه آدم های درست حسابی خارج شده! و از کی و بوسیله ی کی ها روند امامزاده سازی آغاز گردیده است. و از کی شتاب گرفته است. ابوذر جان کوشش کن آگاهی مردم را در دانش و فن آوری های واقعی بالا ببری!

هم وطن شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:35

با سلام.چرا اینقدر با تاخیر اخبار را منتشر می کنید
می گذاشتید یک سالی می گذشت

میثم ممد یوسف سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:00

قیافه و تیپ این ابوذر جون. رفیق شیش خودم کمتر از خود عبدالمالک نیست.فکر کنم دلیل آزادیش هم همین باشه

همدم دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:32

کاش مصاحبه مختصری هم با ابوذر داشتید تا اصل ماجرا را از زبان خودش می شنیدیم .

همدم دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:30

از تلاش و پیگیری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی نهایت سپاسگزاری را داریم . به خاطر بازگشت این جوان به خانواده و خوشحال شدن فامیل و از همه مهمتر مادر زجز کشیده اش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد