حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

اخبار نوروز حصاروئیه

به نام خدا 

با عرض سلام و تبریک به مناسبت سال نو ۱۳۸۹ به همه شما بازدید کنندگان عزیز و با عرض پوزش از اینکه در ایام نوروز به دلیل در دسترس نبودن اینترنت نتوانستم اخبار نوروز را به اطلاع شما عزیزان برسانم مختصری از آنچه در نوروز 89اتفاق افتاده است را خدمت شما عزیزان عرض می کنم.  

 

نوروز امسال روستای حصاروئیه نیز همچون سالهای پیش با فراز و نشیب هایی همراه بودجام نوروزی حصاروئیه اگر چه همچون دو سال گذشته به دلیل کمبود وقت و هزینه با تشریفات برگزار نشد اما هرگز نمیتوان آن را کنار گذاشت و در کنار فوتبال رشته های ورزشی دیگری نیز انجام شد که بسیار قابل توجه بود و با استقبال جوانان روستا مواجه شد.  

 

جام نوروزی فوتبال حصاروئیه امسال با حضور 4 تیم  حصاروئیه ، برفه الف ، مهرآباد و برفه ب برگزار شد که ابتدا به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند. و تیم های برفه الف(6 امتیاز) ، برفه  ب (۴ امتیاز)، حصاروئیه(4 امتیاز)  و مهر آباد(3 امتیاز) به ترتیب  و بر حسب تفاضل گل در مکانهای اول تا چهارم قرار گرفتند و  سپس تیمهای اول و سوم  و دوم و چهارم با هم به رقابت پرداختند که  تیم حصاروئیه پس از تساوی 1-1 در ضربات پنالتی با حساب 5-4 به برتری دست یافت و به فینال رسید در سوی دیگر نیز تیم برفه ب با نتیجه مشابه دیگر تیم فینالیست شد.دیدار فینال این دو تیم  هم دقایقی پیش برگزار شد و پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم به تساوی ۰-۰ دست یافتند که تیم  برفه ب موفق شد در ضربات پنالتی با حساب ۵-۳ تیم حصاروئیه شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابتها شود. شایان ذکر است که تیم حصاروئیه از دقیقه ۳۰ در پی اخراج یکی از بازیکنانش ده نفره شد.   

 

همچنین امسال یک دوره مسابقه والیبال بین جوانان روستا برگزار شد.در این مسابقات جوانان روستای حصاروئیه در قالب 4تیم A,B,C,Dبا هم به رقابت پرداختند و در نهایت با قهرمانی تیم Bهمراه شد.این رقابتها در روز سوم فروردین در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.  

 

در رقابتهای تنیس روی میز که یکی دیگر از ورزشهای مفرح امسال  جوانان  بود حدود 12 نفر طی یک روز و یک شب ،چهارم فروردین با هم به رقابت پرداختند و در پایان آقای بهنام الله دینی با غلبه بر آقای مسعود الله دینی به مقام اول این رقابتها دست یافت.گفتنی است این مسابقات تا پاسی از شب (2شب) در فضایی شاد و مفرح در سالن مرحوم رضا ابراهیم در روستای حصاروئیه برگزار شد. همچنین مسابقات شطرنج نیز در برنامه بازیها بود که متاسفانه علیرغم آمادگی تعداد زیادی از جوانان ٬بدلیل عدم حضور آنها این مسابقات برگزار نشد.

 

و سرانجام در هفتم فروردین که همان شنبه سال بود با برگزاری همایش پیاده روی خانواده،المیک ورزشی نوروز حصاروئیه به پایان رسید .این همایش پیاده روی که از مقابل مدرسه قدیم روستای حصاروئیه شروع و تا کوه حصاروئیه ادامه داشت حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید.در پایان این همایش که در هوایی ابری و بهاری  برگزار شد  حدود 200 تا 250 نفر حضور داشتند که همراه با اجرای زنده موسیقی توسط گروه سهیل قربانی و حسن پاریزی نیز بود و فضایی شاد و مفرح برای خانواده ها ایجاد شد.(به زودی تمامی عکسهای مربوط به این مسابقات بر روی وبلاگ قرار خواهد گرفت)

  

در پایان هم از زحمتهای آقای سید حسن فاطمی مقدم که در برگزاری این مسابقات تلاش زیادی کرده اند تشکر می کنیم. 

نظرات 10 + ارسال نظر
باوفا پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:00 http://www.niknegar.blogfa.com

خوشحالم از این که با راه اندازی این وبلاگ اولا یلداوری این نکته
که ز نیرو بود مرد را راستی زسستی کجی زاید وکاستی
دوم رساندن اخبار محلی به گوش اشنایان سوم حفظ ونگهداری اداب وسنت های قدم که به دست فراموشی سپرده شده اند موفق باشید لطفا مرا نیز راهنمایی کنید

دهخداا جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:01

چو همت کند با " هنر" آشتی
جهان از تو باشد چه پنداشتی
<زنده یاد فریدون مشیری>
به امید بهروزی و سبز بختی همه روستاییان ایران زمین.بویزه جوونها

جمشید پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:36

با درود . اینجانب هیچ گونه نام مستعاری ندارم و هر زمان که لازم بدانم نظری بگذارم با نام خودم می گذارم . چون (( خودم هستم )) . از نوع انشاء آقای همدم می توان نتیجه گرفت که انسان فرهیخته ای باشد و از ایشان بعید است که این گونه قضاوت کند . امسال هم مثل سالهای گذشته بودند جوانانی که در امر برگزاری جام شرکت داشتند اگر چه امسال نتوانستیم به قول بعضی ها جام باشکوهی برگزار کنیم ولی با همت همین جوانان مسابقات بسیار خوبی برگزار شد . ما سالهای گذشته زیاد خرج کردیم ولی با امسال که تقریبا" 500 هزار تومان هزینه شده هیچ فرقی نکرد فقط در سالهای گذشته افراد طلبکاری پیدا شدند که چرا این کار را نکردید و آن کار را . ولی امسال اگر چه چهار تا تیم بود و لی هیچ گونه مشکل خاصی هم پیش نیامد . درست هست که سید حسن و من بیشتر درگیر کارها بودیم ولی تقریبا" کارها به دست سایر جوانان انجام شد . بدرود

همدم دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:02

سلام به همه جوانان حصاروییه و منجمله جناب (بچه پایین ده ) . برادر بزرگوار قصد مباحثه و مجادله و ... این جور مسایلی نیست و آنچه را که نوشته ام نه از روی مشاهدات عینی و بلکه طبق شنیده ها بوده و اینکه شما خود نیز طبق اظهار نظر تان امید وار هستید که سال آینده تنوع تیمها بیشتر شود . آیا منظور تان از تنوع همان تعداد بیشتر تیمها نیست ؟ و اگر این طور هست آیا خودتان جز برگزار کنندگان هستید ؟ و یا با آنها همکاری کرده اید ؟ . برادر بزرگوار این را شاید به اشتباه بدانم ولی عظمت و شکوه هر کاری بیان گر همت و تلاش انجام دهندگانش را بیان می کند . من نتیجه می گیرم که شما بچه پایین ده یا ( جمشید ) هستید و یا امسال اصلا درگیر هیچ کاری نبوده اید چون طبق اخبار موثقی که دارم امسال فقط سید حسن و جمشید پیگیر کارها بوده اند و بس !!

بچه پایین ده پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:41

دوست عزیز تا شما چه چیز را با شکوه بدانید من که فکر می کنم امسال اگر به گفته ی شما با شکوه نبود و بزن و بکوب و بگیر و ببندی نداشت ولی خیلی مفید تر بود .
اینکه در 2 سال اخیر 3-4 نفر 13 روز عیدشان را به خود و اطرافیانشان تلخ کنند که قرار است 100 تا بازیکن و 1000 تا تماشاچی از روستاهای دور جمع شوند و ببرندو خوشحال بشوند و بروند و آخرش 2 نفر بمانند و کلی بدهی کلی فحش و بد و بیراه که چرا در برگزاری این کار نکردین چرا اون کار کردین .
از نظر من جام امسال با در نظر گرفتن تجربیات سالهای گذشته اینچنین برگزار گردید و بسیار هم پسندیده بود و البته خالی از نقص هم نبود .
امیدوارم سال آینده تنوع تیمهای فوتبال بیشتر شود و اطلاع رسانی و جدول و برنامه والیبال و شطرنج از چند روز قبل از عید اعلام گردد .

همدم شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:20

بادرود و تهنیت به مناسبت ایام خجسته نوروز ۸۹ ؛ ان شاء ا... که تعطیلات به همه خوش گذشته باشه .
و اما یک مطلب در مورد این فوتبال و جام نوروزی . امسال با تمام تلاشی که داشتم نتونستم برم ولایت و از نزدیک این تلاش و نشاط رو ببینم ولی از دوستان نزدیک شنیدم که امسال خیلی جام با شکوهی برگزار نشده و فقط در حد چهار تا تیم و چند تا بازی دوستانه البته با هدف تعیین قهرمان ؛ برگزار شده و جا داره همین جا به تیم حصارو هم تبریک بگم و تیم حصارو هم ثابت کرد ه که اتفاقات پارسال واقعا اونا رو تحت تاثیر قرار داده . و لی یک سوال چرا امسال جام باشکوه نبود و چرا جوانان حصارو اینقدر دلسرد شده اند ؟ واقعا" چرا ؟

نوا چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:05

شایان ذکر است که تیم حصاروئیه از دقیقه ۳۰ در پی اخراج یکی از بازیکنانش ده نفره شد.

ارزیاب چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:59

اگر چه امسال جشنواره فوتبال نداشتیم اما یک جشنواره ورزشی داشتیم که از همه عزیزان دست اندرکار تشکر می کنم موفق و پیروز باشید

دهخداا سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:48

نام کوتاهی که اینجانب برگزیده ام در پیام پیشین نیامده که دوباره می نویسم.
دهخداا نام کوتاهی است که از میان این نوشته با ارزش بر گزیدم.
دوستدار -> " د "
هدیه -> " ه "
خرد -> " خ "
و دانش - > " د "
انسان - > " ا "
----------------------
دوستدار هدیه خرد و دانش انسان = دهخدا
" دهخدا " هم برای سر افرازی نام دهخدا بر گزیدم. دهخدا گردآورنده نامدار واژه نامه پارسی در ایران می باشد.
و یک "ا" دیگر را هم برای سرافرازی ایران می افزایم.
دهخداا زین پس گهگاهی در این بغل آفتابی برای دوستان می نویسد.

دوستدار هدیه ی خرد و دانش انسان ایر سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:34

آفرین بر همگی کسانی که در راه جوانان و ورزش گام بر می دارند تا رفته رفته ریشه ی نادانی از سرزمین بابک زمین خشکانده شود.

اگر امروز در راه پیشبرد یک کار جوان پسند و یا مردم پسند کوشش می شود راه را برای آغاز کارهایی که بر پایه تندرستی فرد و گروه همزیستان (جامعه) آماده می شود. زمینه را برای کارهای پس از این آماده می کند.
پیروز باد اندیشه نیک انسان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد